Niech żyje róż!!!

1. Data: 2003-09-04 07:30:46

Temat: Niech żyje róż!!!
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, wczoraj odważyłam się wreszcie i odkryłam róż. Nigdy wcześniej go nie
używałam z tego prostego powodu, że nie miałam pojęcia, jak go dobrać, a ja
raczej nie należę do osób obdarzonych zmysłem artystycznym czy w ogóle
jakimś większym wyczuciem co do kolorów. Więcej mam na tym polu porażek niż
sukcesów. Nie chciałam ryzykować i kupować czegoś w ciemno (a światło w
drogeriach bywa bardzo różne), więc poprosiłam siostrę, aby mi pożyczyła do
celów eksperymentatorskich róże, ktore sama posiada. Uzbrojona w siostrzane
Ingloty i dwa róże, które mam w domu (mam taką kasetkę z różnymi cieniami i
dwoma różami), a dodatkowo w Look (w którym jest o różach), zaczęłam zabawę.
Okazuje się, że róż to jest to! Na początku oczywiście wyglądałam jak klown,
dopiero po kilku razach nauczyłam się to to nakładać. Malowałam i zmywałam i
tak w kółko. Przy okazji okazało się, że jeden róż jest za ciemny, jeden za
jasny, a dwa w sam raz. Nie miałam pojęcia, że róż tak potrafi zmienić rysy
twarzy. Moja twarz do idelanych, owalnych nie należy, więc było co tuszować
:) W różu wyglądam po prostu ładniej. Jestem pod wielkim wrażeniem. Jeden
odcień będę miała tak na teraz, póki twarz jest jeszcze nieco opalona, ale
zamierzam sobie kupić drugi, jasniejszy (jeszcze nie wiem jaki, albo
Colection 2000 - ponoć dobry dla początkujących - albo Inglot, bo juz
sprawdzony). Artykuł w Looku pomógł mi sie zdecydować odnośnie tonacji
kolorystycznej (bo nad samym kolorem to się pewnie pomęczę w drogerii).
Zobaczyłam też, że szminka powinna być w tej samej tonacji. Nieciekawie
wygląda zimna szminka przy ciepłym różu. Ale gdy się wszystko dopasuje, to
no, no :) Jestem zdumiona efektem i cieszę się, że odkryłam taki specyfik.
Lepiej późno niż wcale :) Polecam :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-04 07:43:24

Temat: Re: Niech żyje róż!!!
Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> w Look (w którym jest o różach)
(ciach)
W nowym Looku? Bo moze tez bym poeksperymentowala.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-04 08:25:35

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W nowym Looku? Bo moze tez bym poeksperymentowala.

We wrzesniowym, tym, ktory teraz jest w kioskach. Tam sa informacje, jaki
rodzaj rozu do jakiej cery (np. tlusta powina unikac rozow w kremie, bo
podkresiala pory), jaki odcien w zaleznosci od karnacji (jasna zimna, jasna
ciepla, cera naczynkowa,opalona itp.). Gdzie nakładac, zeby podkrelic to i
owo (ja np na kosci policzkowe, bo mam szerokie i to je optycznie zmniejsza,
twarz sie robi bardziej owalna), np. polozenie na skronie, tam gdzie konczy
sie brew i oko ozywia twarz. Sprawdzilam - faktycznie! Twarz jest jakby...
jak wiem... bardziej dynamiczna, jakbym jej odjela kilka godzin (w lazience
siedzialam wieczorem, wiec cera juz byla zmeczona). Fajny ten artykul, ale
na moj gust nieco za krotki. Mi bylo malo :) Moim zdaniem przydalyby sie
jakies zdjecia z przykladami nalozenia rozu na roznych typach twarzy,a tego
zabraklo.

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-04 08:39:20

Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> [...]
> na moj gust nieco za krotki. Mi bylo malo :) Moim zdaniem przydalyby sie
> jakies zdjecia z przykladami nalozenia rozu na roznych typach twarzy,a
Oj, jak zdjęć nie ma to faktycznie nie zbyt to pomocne. Ja muszę mieć
wszystko rozrysowane, inaczej naprawdę z robię z siebie klauna. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-09-04 10:03:55

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, jak zdjęć nie ma to faktycznie nie zbyt to pomocne. Ja muszę mieć
> wszystko rozrysowane, inaczej naprawdę z robię z siebie klauna. :)

Z tego, co przeprowadzilam na sobie, to najwazniejsze spokojnie potrenowac,
wlasnie zeby uniknac efektu klowna. Potem sie okazuje, ze to nie takie
trudne :) A, i wazne, zeby w swietle dziennym. Jest mocniejsze niz
lazienkowe. Dzisiaj, zanim wzielam pedzel do reki, to stanelam przy oknie.
Wykorzystuje okazje, ze zanim wyjde z domu, to jest jeszcze jasno. potem
zaloze w lazience mocniejsze zarowki :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-04 11:57:43

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-04 13:59:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ula.p* skreślił te oto słowa:

> a co mam zrobić np. ja, ktora wiecznie ma rumience takie - jakby przed
> chwilą wypiła pare głebszych?:D

Cieszyc sie, ze zaoszczedzisz na rózu :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-04 11:59:32

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej późno niż wcale :) Polecam :)
a co mam zrobić np. ja, ktora wiecznie ma rumience takie - jakby przed
chwilą wypiła pare głebszych?:D

--
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica
gg: 1765691

1. Data: 2003-09-04 12:16:37

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> a co mam zrobić np. ja, ktora wiecznie ma rumience takie - jakby przed
> chwilą wypiła pare głebszych?:D

Odlozyc kase na nowe cienie :)

Kruszyna
wieczna bladziocha

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-04 17:58:03

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> We wrzesniowym, tym, ktory teraz jest w kioskach.

Witam! Czy ten Look to jakies specjalne wydanie Twojego stylu bo cos takiego
rzuciło mi sie w oczy-taka niebieska okładka?
tweetka

1. Data: 2003-09-04 18:58:57

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweetka napisał/a w news:bj7tvi$g0q$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Witam! Czy ten Look to jakies specjalne wydanie Twojego stylu

Nie nie, to jest normalny miesięcznik o zdrowiu i urodzie, redagowany
głównie przez zespół nieistniejącego już Votre Beaute.

--
mips

Włosy
ISIA i LIA :)