Niedobory witamin, minerałów

1. Data: 2010-03-01 11:51:43

Temat: Niedobory witamin, minerałów
Od: " Ala" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Cierpię na różne "dziwne" dla lekarzy dolegliwości, najczęściej jestem
traktowana jak hipochondryk. Lekarze bagatelizują moje dolegliwości, wiem,
żę nie są ciężkie, ale uwierzcie mi , ja naprawdę cierpię! Mam kołatania
serca, uczucie dreszczy na głowie ( bardzo nieporzyjemne),bezsenność,
zawroty głowy i inne...
Ostatnio tak sobie myślę, że skoro moje dolegliwości nie są niczym niby
poważnym Np. jakiś tętniak itp. to może ich przyczyna jest błaha , może mam
po prostu jakieś niedobory??Macie jakieś pomysły??

2. Data: 2010-03-01 11:59:38

Temat: Re: Niedobory witamin, minerałów
Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> po prostu jakieś niedobory??Macie jakieś pomysły??

jakom masz morfologie?

jk

3. Data: 2010-03-01 15:31:42

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakom masz morfologie?
>
> jk

Według lekarza mam morfologię dobrą , a mam hemoglobinę niską , bo około 11,
a poziom żelaza poniżej normy, no i robiłam poziom ferrytyny jest poniżej
normy.Wszystko poniżej normy, ale lekarz uważa ,że przesadzam. A to ja się
żle czuję a nie on...

4. Data: 2010-03-01 15:31:54

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2010-03-01 15:32:04

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2010-03-01 15:32:14

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2010-03-01 15:32:17

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2010-03-01 15:32:17

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2010-03-01 15:38:46

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> normy.Wszystko poniżej normy, ale lekarz uważa ,że przesadzam. A to ja się
> żle czuję a nie on...

po pierwsze zmień lekarza, bo sprawa wydaje sie poważna.
Polecam kogoś kto zajmuje się leczniem holistycznie

jk

10. Data: 2010-03-02 10:41:21

Od: " Ala" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ala <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> normy.Wszystko poniżej normy, ale lekarz uważa ,że przesadzam. A to ja się

Niestety nie wiem do jakiego lekarza mogłabym się udac. Byłam już nawet u
psychiatry, bo mi tak jeden lekarz poradził, brałam leki na uspokojenie i na
depresję pół roku i nic mi lepiej nie było. Jestem już załamana, dlatego
napisałam, bo myślę że może spróbować jakieś witamniny?

Warszawa - jakie znacie tanie apteki?
Re: Pobudka o czwartej rano
słono w ustach
cholesterol 50-latki