Warszawa - jakie znacie tanie apteki?

1. Data: 2010-02-27 16:55:59

Temat: Warszawa - jakie znacie tanie apteki?
Od: ramban53 <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że temat o aptekach warto odkurzyć bo przez ten czas trochę się
zmieniło i co najmniej kilka tanich aptek w Warszawie przybyło.
Najtańszą z możliwych opcji jest chyba Apteka za Grosze ( na złotej
róg jana pawła i gdzieś na puławskiej, na mokotowie ). Mieszkam w
centrum miasta i traktuję tę aptekę jako swoją główną i w zasadzie
większość leków jest tu sporo tańsza niż gdzie indziej - niektóre
nawet i o połowę, np. bilobil na pamięć, który moja babcia pochłania w
ilościach wręcz hurtowych, więc oszczędność jest spora. Jak znacie
jeszcze jakieś super-tanie apteki to podawajcie, będę je sobie
systematycznie sprawdzał i porównywał z moim typem.

2. Data: 2010-02-27 18:40:55

Temat: Re: Warszawa - jakie znacie tanie apteki?
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-27 17:55, ramban53 pisze:
> [...]
> jeszcze jakieś super-tanie apteki to podawajcie, będę je sobie
> systematycznie sprawdzał i porównywał z moim typem.

A ta?
http://www.doz.pl/
Tu przez internet jest taniej. Odbiera się w wybranej przez siebie aptece.

--
animka

3. Data: 2010-02-28 00:03:48

Od: wirefree <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ramban53 pisze:
> [...]
> jeszcze jakieś super-tanie apteki to podawajcie, będę je sobie
> systematycznie sprawdzał i porównywał z moim typem.

Zamiast karmic babcie Chemia zafunduj jej wycieczke do warzywniaka lub
na dobry obiad u chinczykow.

4. Data: 2010-02-28 02:03:15

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 01:03, wirefree pisze:

> Zamiast karmic babcie Chemia zafunduj jej wycieczke do warzywniaka lub
> na dobry obiad u chinczykow.

Dopiero by się przekręciła!!

--
animka