Niedowaga

1. Data: 2004-10-28 11:42:50

Temat: Niedowaga
Od: "BB" <k...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moje pytanie dotyczy skutecznego sposobu przytycia. Mam jakieś 183 cm wzrosu
i ok. 70 kg wagi. Mam spore trudności aby przybrać na wadze. Bardzo łatwo
też, gdy się nie pilnuję, wracam do poprzedniej wagi. Nie palę. Od jakiegoś
czasu
jestem na dehydroepiandrosteronie (co prawda tylko 20 mg/dziennie), który
jak wiadomo jest syntetyzowany do androgenu jakim jest testosteron
pobudzający zamianę tkanki tłuszczowej na mięśniową, co jest jeszcze
większym utrudnieniem. Ma ktoś może jakąś skuteczną dietę aby przytyć?
Istnieją jakieś farmaceutyki, dzięki którym można przybrać na wadze? Chodzi
mi tylko o nabranie tkanki tłuszczowej.

Błażej Banaszewski
k...@k...lm.pl
gg:187855

2. Data: 2004-10-28 12:14:26

Temat: Re: Niedowaga
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś
> czasu
> jestem na dehydroepiandrosteronie (co prawda tylko 20 mg/dziennie),

dlaczego to bierzesz?
p.

3. Data: 2004-10-28 14:02:28

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego to bierzesz?

hormon młodości hehe

policz sobie swoje zapotrzebowanie energetyczne i zjadaj 400 kcal więcej
w postaci węglowodanów aż przytyjesz tyle ile chcesz ;)

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

Injekcje