Niektóre kobiety mają pizdy...

51. Data: 2015-05-24 09:16:03

Temat: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1dmwuwi7qi1s4$.1jvulq13zq5jp$.dlg@40tude.net...

> Akurat to moje marzenie - potwornie drogi materiał, ale wart swej ceny, bo
> bardzo trwały, a kolor - cóż, po jakimś czasie pokrywa się piekną
> zielonkawą patyną i nic go już chemicznie nie rusza, trwałość niemal na
> wieki.

Ja mam tylko jedną, dyskfalifikującą uwagę do metalowego dachu: deszcz.
Idzie oszaleć wewnątrz

--

Chiron

52. Data: 2015-05-24 16:10:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
==============
ROTFL!!!!!!!!!!!!!!

Naśladują Chirona powiem tak.... to nie moja wina to kombinerki były brutalne.

53. Data: 2015-05-24 17:01:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 23:59, Penetrator pisze:
> To jakaś dewiacja, wiesz?

Na biwaku, w plecaku, na ognisku, w półmisku
Na złazie, gdzieś w bazie i na patelni w spółdzielni
Na rajdzie ktoś znajdzie, na ziemi, w kieszeni
Na wodzie i w trawie i na wiejskiej zabawie.
Choroby "W"
wciąż grożą nam
Choroby "W"
wciąż tu i tam (mniam, mniam)

--
gazebo

54. Data: 2015-05-24 17:11:35

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 23:56, Penetrator pisze:
> I dobrze im mniej psychicznych tym lepiej, teraz znowu się zastanawiam co to za
choroba, że ofiara głosuje na kata, to znaczy jak trzeba mieć zaburzone poczucie
rzeczywistości aby głosić takie brednie że gej głosuje na homofoba . ?

Wezmę Cię w ogródku po cichutku,
Wezmę Cię w ogródku w ciemną noc.
Sperma płynie prosto do twych butków.
Już od spermy sztywny cały koc.

Dupa się zesrała, coś zrobiła mała!

--
gazebo

55. Data: 2015-05-27 19:49:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:

> Wezmę Cię w ogródku po cichutku,
> Wezmę Cię w ogródku w ciemną noc.
> Sperma płynie prosto do twych butków.
> Już od spermy sztywny cały koc.
>
> Dupa się zesrała, coś zrobiła mała!

Znowu nie kopsnąłeś kolo linka do "Kiła Bluesa":
https://www.youtube.com/watch?v=8500uPUmM2k

--
????
???

56. Data: 2015-05-27 20:03:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 19:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Znowu nie kopsnąłeś kolo linka do "Kiła Bluesa":
> https://www.youtube.com/watch?v=8500uPUmM2k

no jaka pipa ze mnie :)

--
gazebo

57. Data: 2015-05-27 20:16:29

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- pokaż cytowany tekst -
[...]

A wiesz może Ikselka ma kiłę, to degeneruje mózg, wiesz ksiundz powiedział
babsztylowi wiejskiemu, nie antykconepcji i pizdą jeździła po zachrystii bez
zabezpieczenia. A teraz nią rzuca wenerol.?

58. Data: 2015-05-27 20:23:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-27 o 20:16, Penetrator pisze:
> A wiesz może Ikselka ma kiłę, to degeneruje mózg, wiesz ksiundz powiedział
babsztylowi wiejskiemu, nie antykconepcji i pizdą jeździła po zachrystii bez
zabezpieczenia. A teraz nią rzuca wenerol.?

na antybiotyki tez sie poobrazali?

--
gazebo

59. Data: 2015-05-27 21:06:12

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
babsztylowi wiejskiemu, nie antykconepcji i pizdą jeździła po zachrystii bez
zabezpieczenia. A teraz nią rzuca wenerol.?

A czego się spodziewałeś po degeneratach, im cywilizacja podobno szkodzi, tym samym
takie baby z PGRU jak Ikselka jak na rok kulosy umyje to musiała być jakaś tragedia,
czyli ostanie mycie miała podczas smoleńska .

Polska republika wyznaniowa
Kościół Katolicki
Pańskie oko konia tuczy.
Re: Sondaże sondażami ...