Re: Sondaże sondażami ...

1. Data: 2015-05-22 23:56:59

Temat: Re: Sondaże sondażami ...
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-22 14:52, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
> A u bukmacherów sprawa wygłada tak:
> https://sports.mobilbet.com/sports/specials/polish-p
residential-elections/20150523/andrzej-duda-vs-broni
s%C5%82aw-komorowski/

> [...]
> Wychodzi:
> AD = ~0,55
> BK = ~0,44
>
> Co to oznacza. Przede wszystkim nie jest to odzwierciedlenie proporcji
> głosujących wg. bukmachera.
> Nalży to odczytać tak: Prawdopodobieństwo że AD wygra wybory wynosi 55%,
> analogicznie BK 44% - wg. bukmachera.
>
> Istotne jest to, że zawodowiec (firma bukmacherska) w szacowaniu
> prawdopodobieństw, jest gotowa wyłożyć kase na swoje prognozy (poprzez
> przyjęcie zakładów). Dla mnie nie ma lepszej rekomendacji.

Dla mnie zaś zarobku.

zarazwracam

2. Data: 2015-05-23 09:13:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-05-22 14:52, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
residential-elections/20150523/andrzej-duda-vs-broni
s%C5%82aw-komorowski/

> Dla mnie zaś zarobku.

Kogokolwiek byś tam nie obstawiła i nawet wygrała - paradoksalnie jesteś
przegraną i masz kasę w plecy. Serio serio.

Dębska

3. Data: 2015-05-23 09:46:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 09:13, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Kogokolwiek byś tam nie obstawiła i nawet wygrała - paradoksalnie jesteś
> przegraną i masz kasę w plecy. Serio serio.

W pierwszej K zdystansował K.
Żałobę już odbyłeś oraz pieszą pielgrzymkę do sanktuarium?

4. Data: 2015-05-23 10:07:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kogokolwiek byś tam nie obstawiła i nawet wygrała - paradoksalnie jesteś
> przegraną i masz kasę w plecy. Serio serio.

BTW ludzie pić będą zawsze. Polacy zwłaszcza.

5. Data: 2015-05-23 11:03:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-23 09:13, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> W pierwszej K zdystansował K.

Znaczy kto kogo i co cho ?

> Żałobę już odbyłeś oraz pieszą pielgrzymkę do sanktuarium?

Z kimś mnie mylisz.

Dębska

6. Data: 2015-05-23 11:13:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-23 09:13, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:

> BTW ludzie pić będą zawsze. Polacy zwłaszcza.

A Ty co? Abstynentka? Chyba się nie zaszyłaś...gdzieś?

--

Chiron

7. Data: 2015-05-23 12:17:49

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 11:03, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Znaczy kto kogo i co cho ?

> Z kimś mnie mylisz.

Nie mam aż takiej zajebistej sygnaturki.

8. Data: 2015-05-23 12:19:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 11:13, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> A Ty co? Abstynentka? Chyba się nie zaszyłaś...gdzieś?

Nie nie, sprzedaję każdemu potrzebującemu.

Re: Sondaże sondażami ...
Re: Sondaże sondażami ...
Re: Sondaże sondażami ...
Re: Sondaże sondażami ...