Re: Sondaże sondażami ...

1. Data: 2015-05-22 16:22:20

Temat: Re: Sondaże sondażami ...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 14:52, Przemysław Dębski pisze:
> A u bukmacherów sprawa wygłada tak:
> https://sports.mobilbet.com/sports/specials/polish-p
residential-elections/20150523/andrzej-duda-vs-broni
s%C5%82aw-komorowski/

> [...]
> Wychodzi:
> AD = ~0,55
> BK = ~0,44
>
> Co to oznacza. Przede wszystkim nie jest to odzwierciedlenie proporcji
> głosujących wg. bukmachera.
> Nalży to odczytać tak: Prawdopodobieństwo że AD wygra wybory wynosi 55%,
> analogicznie BK 44% - wg. bukmachera.
>
> Istotne jest to, że zawodowiec (firma bukmacherska) w szacowaniu
> prawdopodobieństw, jest gotowa wyłożyć kase na swoje prognozy (poprzez
> przyjęcie zakładów). Dla mnie nie ma lepszej rekomendacji.

Zobaczy się w poniedziałek. :)

Czy też na tym mamy oprzeć ewentualne podejrzenie o sfałszowanie wyborów? ;)

Ewa

2. Data: 2015-05-22 21:40:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy też na tym mamy oprzeć ewentualne podejrzenie o sfałszowanie wyborów?
> ;)

Myślę, że tak podstawowa sprawa jak możliwość fałszerstwa była uwzględniana
przy ustalaniu kursu i ma w nich swoje odzwierciedlenie :)

Dębska

3. Data: 2015-05-22 22:25:46

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

> [...]

Myślę, że tak podstawowa sprawa jak możliwość fałszerstwa była uwzględniana
przy ustalaniu kursu i ma w nich swoje odzwierciedlenie :)

Myślę że chcą skroić debili z pisu :)

Re: Sondaże sondażami ...
CEJROWSKI WYMIATA!
Rasizm