Orientacja autoerotyczna.

1. Data: 2015-05-22 03:51:35

Temat: Orientacja autoerotyczna.
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czyli mamy;
1. Heteroseksualizm.
2. Biseksualizm
3. Homoseksualizm
4. Autoerotyzm
5. Aseksualizm

Orientacje seksualne: trzy, a w zasadzie pięć

Ostatnie głosy na temat tego, czym jest orientacja seksualna, które rozgorzały przy
okazji dyskusji o związkach partnerskich, aż wołają o przypomnienie, jakie orientacje
wyróżnia psychologia.
Przy okazji wyjdzie na jaw, że całe to odwoływanie się do "prawa naturalnego" i
"normalnego istnienia dwóch płci", jest bzdurą jakich mało. Chociażby dlatego, że w
naturze niewielka ilość gatunków ma tylko dwie płcie (niektóre gatunki tak się
rozochociły, że doszły do setki), że homoseksualność zdarza się w naturalnym świecie
zwierząt w takim samym procencie, jak w świecie ludzi.
Orientacja seksualna, inaczej tożsamość seksualna, jest kategorią opisu naszych
przyrodzonych wyborów seksualnych. Przyrodzonych, to znaczy niezależnych od nas w
stopniu równym, jak nie zależy od nas kolor naszych oczu czy choroby dziedziczne. Na
zgniłym zachodzie środowiska psychologiczne i seksuologiczne zmierzają do
wprowadzenia do powszechnej świadomości naukowo potwierdzonego faktu, że ludzie rodzą
się z różnymi orientacjami seksualnym i z nimi mają zostać zaakceptowani.

http://zwierciadlo.pl/mobile/2013/seks/erotyka/orien
tacje-seksualne-trzy-a-w-zasadzie-piec

********

A wiecie mam wrażenie że Ikselcia jest orientacja seksualna autoerotyczna, pewnie
dlatego tak wszystkich nienawidzi bo musiała wyjść za mąż i mieć te relacje, co
zrujonowało jej życie, bo od zawsze jest taka , po prostu autoerotyczna w każdym
względzie:)

2. Data: 2015-05-22 07:46:31

Temat: Re: Orientacja autoerotyczna.
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 03:51, Penetrator pisze:

> [...]
zrujonowało jej życie, bo od zawsze jest taka , po prostu autoerotyczna w każdym

nieeeeeeeee, nie chcem byc taki jak iXi
--
gazebo

3. Data: 2015-05-22 07:56:48

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 03:51, Penetrator pisze:
> Czyli mamy;
> 1. Heteroseksualizm.
> 2. Biseksualizm
> 3. Homoseksualizm
> 4. Autoerotyzm
> 5. Aseksualizm

Autoerotyzm jest zboczeniem a nie orientacją

4. Data: 2015-05-22 08:04:50

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 07:56, zdumiony pisze:

> Autoerotyzm jest zboczeniem a nie orientacją

zboczeniem jest trzyamanie lapek na kolderce

--
gazebo

5. Data: 2015-05-22 08:32:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 2015-05-22 o 03:51, Penetrator pisze:
> Czyli mamy;
> 1. Heteroseksualizm.
> 2. Biseksualizm
> 3. Homoseksualizm
> 4. Autoerotyzm
> 5. Aseksualizm

Autoerotyzm jest zboczeniem a nie orientacją

Za dużo religiolu jeszcze raka prostaty dostaniesz.
Są jeszcze pewne inne walory tożsamości seksualnych, naprzykład u meduzy, jak
wszystkie są samice, to część samic przeobraża się w samców i zapładnia samice, jak
masz meduzy samce tylko w sadzawce, to część przobraża się w samice i czasem jedna
meduza jest samcem i samicą. U ludzi też tak jest nazywa się to transgenderyzm.
Bardzo ciekawe, dzisiaj sobie będe samica balbinka:)

6. Data: 2015-05-22 08:37:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 08:32, Penetrator pisze:

> [...]
meduza jest samcem i samicą. U ludzi też tak jest nazywa się to transgenderyzm.
Bardzo ciekawe, dzisiaj sobie będe samica balbinka:)

uwazaj na psygody seksualne, zeby jak z Ptysiem nie wyszlo na schodach :)

--
gazebo

5 orientacji seksualnych
Ideologia