Filmy przyrodnicze Cejrowskiego

1. Data: 2015-05-21 23:24:18

Temat: Filmy przyrodnicze Cejrowskiego
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam telewizora, bo sąsiedzi by ukradli.
Ale u ciotki ciągle lecą programy przyrodnicze, bo to miasto, a miastowi idealizują
przyrodę, brakuje im jej bo się z nią nie użerają.
Chłopek tego nie rozumie, bo on z nią walczy o byt i krówka dla niego wcale nie
jest ładna ani badyle, którymi się miejscy zachwycają.
Tak więc jak leci ta przyroda to rodziawiona gęba ciotki zachwyca się i to wszystko
jedno kogo jest to program. Jednak ja mam przytępioną wrażliwość na przyrodę bo
przyroda to dla mnie ludzie, patrze na ludzi przedewszyskim, ludzi patrzących na
przyrodę.
Zauważyłem że Guliwery podróżujące i kamerujące inne kultury wywołują najczęściej
sympatie u tubylców, uśmiechają się spontaniczne, bo widać że jest otwartość między
obcym i nimi. U Cejorwskiego są poważni, zdystanowani jak ten celebruje i pokazuje,
jest napięcie między nimi a Cejrowskim, widać gadki Cejrowskiego, który próbuje
zniwelować to napięcie. Ma się wrażenie odrazu, po co on tam pojechał, po co ich
męczy i taka jest różnica między otwartymi Guliwerami, a zamkniętym Cejrowskim, on
zna już prawdę i dla niego to przedmioty, ich kultura głupia, więc i nie jest
lubiany, tacy ludzie budują stres w otoczeniu.

2. Data: 2015-05-22 12:57:43

Temat: Re: Filmy przyrodnicze Cejrowskiego
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 23:24, Penetrator pisze:
> [...]
niego to przedmioty, ich kultura głupia, więc i nie jest lubiany, tacy ludzie budują

Dla Cejrowskiego (w jego książkach i filmach) najważniejszy jest sam ON.

Ewa

3. Data: 2015-05-22 14:22:05

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
stres w otoczeniu.

Dla Cejrowskiego (w jego książkach i filmach) najważniejszy jest sam ON.

Katolicyzm robi z ludzi skrajnych egoistów narcystycznych.
Przykładowo, tak znieczuleni że jak widzisz wszystkich wokoło by lali, poniżali, a
jak dopadną nastolatę bo wpadła to zabiją, lub akurat trafi im się wiele lat
cierpiący, przedłużą cierpienie, pedała z domu wyrzucą itd...ale spróbuj już nie
tylko potraktować ich tak samo tylko zaprotestuj, atak na najwyższą próżną dupe, jak
ona mogła, skandal, prześladowani. Spróbuj im powiedzieć żeby pomogli kalekiemu
dziecko bo na badania prenatalne nie pozwolili, to zobaczysz pył z buta jak
spierdalają.......widzisz skrajny egocentryzm.

4. Data: 2015-05-22 16:23:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 14:22, Penetrator pisze:
> [...]
>
> Ewa
>

> Katolicyzm robi z ludzi skrajnych egoistów narcystycznych.

Tu nie katolicyzm winny.

Ewa

5. Data: 2015-05-22 16:32:05

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
>
> Ewa
>

> Katolicyzm robi z ludzi skrajnych egoistów narcystycznych.

Katolicyzm, bo oni w całej grupie tacy narcystycznie skupieni na sobie. Poczytaj o
narcystycznych korporacjach i co się w nich dzieje z ludzmi, kler to narcystyczna
korporacja jakbyś nie wiedziała.

6. Data: 2015-05-22 16:37:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 16:32, Penetrator pisze:
> [...]
narcystycznych korporacjach i co się w nich dzieje z ludzmi, kler to narcystyczna

taki Amway tez katolicki? pytam, nie pamietam

--
gazebo

7. Data: 2015-05-22 16:48:29

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Freud dostrzegał, że narcyzm ma też swoją ciemną stronę. Wskazywał, że narcyzi są
emocjonalnie odizolowani i nieufni. Pojawiające się zagrożenia mogą w nich wywoływać
wściekłość, a osiągnięcia nasilać ich poczucie własnej wielkości. Dlatego właśnie
Freud uważał, że trudno jest jednoznacznie ocenić osoby narcystyczne. Oto jak pewien
menedżer w Oracle opisuje swojego narcystycznego dyrektora naczelnego Larry'ego
Ellisona: "Różnica między Bogiem a Larrym polega na tym, że Bóg nie uważa się za
Larry'ego". Uwaga ta może się wydawać zabawna, ale jest też niepokojąca. Nic
dziwnego, że większość ludzi negatywnie odnosi się do narcyzów. W końcu Freud nadał
temu typowi osobowości nazwę wywodzącą się od mitycznej postaci Narcyza, który umarł
w wyniku patologicznej miłości do samego siebie.

Ponieważ u steru wielu dzisiejszych korporacji stoją narcystyczni przywódcy, całkiem
zasadne jest pytanie, jak nie dopuścić do ich samozniszczenia i jak uchronić przed
katastrofą firmy, którymi kierują. Może to wymagać wielu wysiłków, bo narcyzi mają
ogromne trudności z dostrzeganiem własnych błędów i jest praktycznie niemożliwe, żeby
zrobili to z własnej inicjatywy. Aby uwolnić się od swoich wad, potrzebują pomocy
kolegów, a nawet terapeutów. Bardzo trudno jednak zbliżyć się do nich ze względu na
ich skrajną niezależność i skłonność do obrony własnego zdania. Kohut utrzymywał, że
terapeuta musi wykazać się nadzwyczajną empatią i współczuciem dla narcyza, aby
zdobyć jego zaufanie. Narcyzi z kolei musieliby mieć świadomość, że taka pomoc jest
dla nich korzystna. Nie jest to proste i rzadko się udaje, dlatego pracownicy powinni
nauczyć się, w jaki sposób rozpoznawać - i omijać - narcystycznych szefów.

8. Data: 2015-05-22 16:53:14

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 16:48, Penetrator pisze:
> Freud dostrzegał,

skubaniec przewidzial, to co robie sprzedawcy Sun rowniez?

> [...]
pracownicy powinni nauczyć się, w jaki sposób rozpoznawać - i omijać - narcystycznych

a teraz Leo, to ile ty masz osobowosci? scigasz sie z Tara?
--
gazebo

9. Data: 2015-05-22 21:19:08

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Narcyzm bierze się z warunkowej miłości, czyli jak zasłużysz to ciebie kocham, a nie
bezwarunkowej bo jesteś. Jak mamy w kościele....?
Bóg kocha ciebie tylko warunkowo, jak zasłużysz to bozia kocha, zaczyna się wyścig
szczurów do tej miłości bożej, czyli wyścig po sukces, a co robią ludzie jak się
ścigają o sukces, depczą innych, im bardziej depczą, ich niskie mniemanie, bo nie są
kochani i czują się bezwartościowi podświadomie, pasie się nad cierpiącym że jest
wyżej w sukcesie do miłości bożej i zakatuje wszystkich wokoło na polecenie kleru. Bo
naprzykład bozia sobie nie życzy antykoncepcji, to nie sprzeda aptekarz 15 latce, aby
odnieść sukces, a co go obchodzi że dziewczyna zdechnie przy porodzie bo za młoda,
doprowadza to do fanatyzmu, próżnego zadęcia nad innymi i ciągle trzeba zasługiwać. O
ten chce eutanazji, przedłużyć cierpienie aż wypluje wątrobę, ach znowu mnie bozia
kocha na chwilę. Bozia to bardzo patologiczny rodzic.

10. Data: 2015-05-22 23:30:12

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 21:19, Penetrator pisze:
> Narcyzm bierze się z warunkowej miłości, czyli jak zasłużysz to ciebie kocham,

nie zasluzyles i cie nie kocham

--
gazebo

Re:
Re:
57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach
PO chce spedalić polskie dzieci!
Frank TEŻ mnie lubi!