PO chce spedalić polskie dzieci!

1. Data: 2015-05-20 21:59:19

Temat: Re: PO chce spedalić polskie dzieci!
Od: "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

news:1si8f9958mpu5$.hetdtgxjb30m$.dlg@40tude.net...
> https://www.youtube.com/watch?v=nAV8rknEpfA&feature=
youtu.be

> BRAWO CEJROWSKI!

Cejrowski to świr robiący reportaże w studio z podstawionymi aktorami.
Oszust obnoszący się ze swoją religijnościa. Tak jak Duda. Co do spedalenia:
jak powszechnie wiadomo najwięcej pedałów jest w armii sukienkowych, a to
wyborcy PiS czyli zaliczasz strzał w kolano.

MW

2. Data: 2015-05-21 00:43:52

Temat: PO chce spedalić polskie dzieci!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

3. Data: 2015-05-21 01:49:24

Temat: Re: Spedalić polskie dzieci! A won pedały partii Franciszka.
Od: "Stefik" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BRAWO CEJROWSKI!
> XL

Oooo, ten pajac uaktywnił się.
Bardziej spedalić już się nie da. Maksymalnie zrobili to funkcjonariusze
partii Franciszka.

4. Data: 2015-05-21 07:11:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefik" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> Oooo, ten pajac uaktywnił się.
> Bardziej spedalić już się nie da. Maksymalnie zrobili to funkcjonariusze
> partii Franciszka.

Zadaniowano Cię na same wybory- czy później też dostaniesz jakieś zadania?

--

Chiron

5. Data: 2015-05-21 07:12:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> napisał w wiadomości
> [...]
> jak powszechnie wiadomo najwięcej pedałów jest w armii sukienkowych, a to
> wyborcy PiS czyli zaliczasz strzał w kolano.

"Jak powszechnie wiadomo" MarkWoydak pisuje tu raz jako zwolennik PiS a
innym razem jako POwski beton.

--

Chiron

6. Data: 2015-05-21 08:50:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 maja 2015 07:12:58 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "MarkWoydak" <m...@f...gmx.de> napisał w wiadomości
youtu.be

> "Jak powszechnie wiadomo" MarkWoydak pisuje tu raz jako zwolennik PiS a
> innym razem jako POwski beton.

Oryginalny "Woydak" to PO/UW/beton a POdszywacz który chce go wkurzyć

7. Data: 2015-05-21 09:03:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
Oryginalny "Woydak" to PO/UW/beton a POdszywacz który chce go wkurzyć
(i mu się to co raz udaje) PiSze jako prawicowiec -i raczej nim jest :)
===================

Wiem. Mój post dotyczył "wiedzy powszechnej"
:-)

--

Chiron

8. Data: 2015-05-21 09:49:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2015 o 00:43, Ikselka pisze:
> https://www.youtube.com/watch?v=nAV8rknEpfA&feature=
youtu.be

> BRAWO CEJROWSKI!

Żałosny debil i tyle.

A Ty skróć sobie sygnaturkę zgodnie z netykietą, bo jest dłuższa od
Twoich mądrości dziesięciokrotnie.
I proszę, nie czekaj aż Cię ktoś za to zbluzga, tak jak to robi Twój
idol Cejrowski.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

9. Data: 2015-05-21 12:03:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 09:03:30 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> ===================
>
> Wiem. Mój post dotyczył "wiedzy powszechnej"

:-)

10. Data: 2015-05-21 12:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 09:49:49 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
> Twoich mądrości dziesięciokrotnie.
> I proszę, nie czekaj aż Cię ktoś za to zbluzga, tak jak to robi Twój

Pij te ogórki i nie kwicz.
--
[...]

Frank TEŻ mnie lubi!
Dlaczego katolicy to aborcjoniści...
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Takich rzeczy coraz więcej...
Kuzyn