Takich rzeczy coraz więcej...

1. Data: 2015-05-20 20:48:14

Temat: Takich rzeczy coraz więcej...
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...."

Pół roku temu skończyłam 18 lat; wtedy też wyprowadziłam się z domu. Wynajmuję
kawalerkę, pracuję i studiuję.
Rodzice są nad wyraz religijni (ich zachowanie było jednym z powodów, dla których się
wyprowadziłam), ja jestem niewierząca (przepraszam jeśli kogoś urażę); od dziecka
kazali mi chodzić CO DZIEŃ do kościoła na 18 godzinę, modlić się przed każdym
posiłkiem oraz przed snem, ale nie tu problem.
Mój brat ma 15 lat. Około miesiąca temu wyznał rodzicom, że jest gejem (nie wiem czy
15-latek na 100 procent jest pewien swej orientacji, ale mniejsza z tym). Jeszcze
tego samego dnia został wyrzucony z domu; bez mrugnięcia okiem przyjęłam go do
siebie.
Problem polega na tym, że jestem zupełnie zagubiona w tym co mam zrobić.
Wyrzucenie osoby niepełnoletniej z domu... sąsiadka rodziców powiedziała mi, że nasi
rodzice powiedzieli jej, że brat chciał pomieszkać bez nich natomiast prawda jest
inna.
Kiedy zadzwoniłam do rodziców powiedzieć im, że brat jest u mnie i, że może u mnie
nocować powiedzieli bym do nich się już nigdy nie odzywała skoro trzymam z
"ped...em". Próbowałam ponownie do nich zadzwonić, ale nie odbierali, nie raz.
Kiedy pojawiłam się u nich w domu, zatrzasnęli mi drzwi przed nosem.
Niedługo szkoła się zacznie dla niego więc muszę wiele przygotować, zapewnić mu by mu
nic nie brakowało, ale nie jestem pewna czy starczy mi pieniędzy.
Nie wiem czy to dobry pomysł "odstawić" go do domu... Rodzice nie raz nas bili, a
jeśli mój brat tam by został to naprawdę nie wiem co się stanie.
W temacie wpisałam "został sam" ponieważ mam wrażenie, że on zdaje sobie sprawę, że
pomimo mojego wieku daleko mi do bycia dorosłą i nie mam pojęcia jak się nim zająć.
Ma teraz mnie, ale ja jestem jedynie o 3 lata starsza. Gubię się w wielu "sprawach
dorosłych", po prostu nie jestem dojrzała mentalnie.
Bardzo bym prosiła o radę, jakąkolwiek. Co mam zrobić?
Dziękuję ślicznie."

2. Data: 2015-05-21 11:16:20

Temat: Re: Takich rzeczy coraz więcej...
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 20:48, Penetrator pisze:
> [...]
dorosłych", po prostu nie jestem dojrzała mentalnie.
> Bardzo bym prosiła o radę, jakąkolwiek. Co mam zrobić?

cos mi nie pasuje tylko jeszcze nie wiem co

--
gazebo

3. Data: 2015-05-21 12:08:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 11:16:20 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
"sprawach dorosłych", po prostu nie jestem dojrzała mentalnie.

> cos mi nie pasuje tylko jeszcze nie wiem co

To, że kłamstwo ma krótkie nogi, a tekst jest skierowany do głupków, którzy
uwierzą - bowiem prawo stanowi, że rodzice MAJĄ OBOWIĄZEK utrzymywać uczące
się dziecko do 26 roku życia, a jesli odmawiają, to można ich do tego
sądownie zmusić.

Czyli tekst wybitnie KŁAMLIWY i szkalujący katolików - jak zresztą 99,9%
innych tego typu wypocin w necie.
--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

4. Data: 2015-05-21 12:16:10

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 12:08, Ikselka pisze:

> [...]
> sądownie zmusić.
>
> Czyli tekst wybitnie KŁAMLIWY i szkalujący katolików - jak zresztą 99,9%

jakim cudem zdaje ci sie, ze neguje iz powyzszy tekst jest prawda?

--
gazebo

5. Data: 2015-05-21 12:29:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 12:16:10 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
"sprawach dorosłych", po prostu nie jestem dojrzała mentalnie.

> jakim cudem zdaje ci sie, ze neguje iz powyzszy tekst jest prawda?

Jakim cudem zdaje Ci się, że mnie w ogóle obchodzi, czy i co TY negujesz?

JA neguję.

6. Data: 2015-05-21 12:32:09

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 12:29, Ikselka pisze:

> Jakim cudem zdaje Ci się, że mnie w ogóle obchodzi, czy i co TY negujesz?
>
> JA neguję.

ty to sobie mozesz :] i nie denerwuj mnie bo cie zgwalce a przyjemnosci
nie mam zamiaru ci sprawiac

--
gazebo

7. Data: 2015-05-21 14:53:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 12:32:09 +0200, gazebo napisał(a):

> ty to sobie mozesz :]

No pewnie!

> i nie denerwuj mnie bo

LOL

> cie zgwalce a przyjemnosci
> nie mam zamiaru ci sprawiac

Bój się.

8. Data: 2015-05-21 15:12:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 14:53, Ikselka pisze:

> Bój się.

ostatnio cos o pasozytach ciagnelas, ale spoko, jakies mydlo zalatwie :]

--
gazebo

9. Data: 2015-05-21 17:30:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo

> [...]
> innych tego typu wypocin w necie.

jakim cudem zdaje ci sie, ze neguje iz powyzszy tekst jest prawda?

Mamy powszechny proces wyrzucania dzieci z domu za orientacje, jak ktoś chce
sprawdzić to gooooooooogle odpowie że jest to proces coraz bardziej powszechny w
polsce, bo katolicy otumanieni propagandą kleru wyrzucacją dzieci na ulice.

10. Data: 2015-05-21 22:02:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2015 15:12:34 +0200, gazebo napisał(a):

> ostatnio cos o pasozytach ciagnelas, ale spoko, jakies mydlo zalatwie :]

Tylko dużo go zjedz.

--
[...]

Kuzyn
JEDWABNE - DEBATA - O co pytał Duda Komorowskiego.
Reasumując
Wyemancypowały się i teraz trzeba brać odpowiedzialność
Dzieci z nieprawego łoża