Dzieci z nieprawego łoża

1. Data: 2015-05-19 07:52:35

Temat: Dzieci z nieprawego łoża
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie od 10 do 15 procent księży w Polsce ma dzieci - mówi "Newsweekowi"
socjolog religii prof. Józef Baniak z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Socjolog, który od kilkunastu lat bada seksualność duchowieństwa twierdzi także, że
stosunki seksualne z kobietami utrzymuje nawet 40 proc. polskich księży.

Prof. Baniak dodaje, że preferencje seksualne polskiego duchowieństwa nie różnią się
od reszty społeczeństwa: ok. 70 proc. księży jest heteroseksualnych, pozostali to
homoseksualiści lub biseksualiści.

Eliminowanie księży z życia w małżeństwie i rodzinie powoduje u wielu z nich
zaburzenia osobowości. Psychologowie dawno już ten problem wyjaśnili. Seksualność
jest jak gorący kamień, którego nikt w Kościele nie chce dotykać, aby przypadkiem
nikogo nie poparzył - tłumaczy naukowiec.

http://www.sfora.pl/polska/Zobacz-ilu-ksiezy-w-Polsc
e-ma-dzieci-a22625

2. Data: 2015-05-19 14:38:09

Temat: Re: Dzieci z nieprawego łoża
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 07:52, Penetrator pisze:
> [...]
jest jak gorący kamień, którego nikt w Kościele nie chce dotykać, aby przypadkiem
nikogo nie poparzył - tłumaczy naukowiec.

a co z tymi, ktorzy maja dziecko, wies toleruje i nikomu to przeszkadza?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-19 15:26:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 14:38:09 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
e-ma-dzieci-a22625

> a co z tymi, ktorzy maja dziecko, wies toleruje i nikomu to przeszkadza?

A co TOBIE do tego? - Ty ani nie wierzysz w Boga, ani się u nich nie
spowiadasz.

--
XL
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

4. Data: 2015-05-19 15:32:48

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 15:26, Ikselka pisze:

> [...]
e-ma-dzieci-a22625

> A co TOBIE do tego? - Ty ani nie wierzysz w Boga, ani się u nich nie

w porzadku, nie dziw sie rtlko, ze ci sie skora przypala bo ci pomogla
obva osoba

--
gazebo

5. Data: 2015-05-19 15:45:43

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-19 o 07:52, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
a co z tymi, ktorzy maja dziecko, wies toleruje i nikomu to przeszkadza?

--
gazebo

Wieś jest katolicka czytaj obłudna, bo katolicyzm uczy obłudy, po cichu o tym mówią
ale oficjalnie zaprzeczają lub udają fakt za nieistniejący. Żyją w schizofrenii
moralnej, jak za komuny co innego się mówi co innego robi.

6. Data: 2015-05-19 23:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 15:32:48 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
e-ma-dzieci-a22625

> w porzadku, nie dziw sie rtlko, ze ci sie skora przypala bo ci pomogla

Co przypalasz?

7. Data: 2015-05-19 23:18:38

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
e-ma-dzieci-a22625

> A co TOBIE do tego? - Ty ani nie wierzysz w Boga, ani się u nich nie

ale ich utrzymuje.

--
"widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

8. Data: 2015-05-19 23:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 23:18:38 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
jest jak gorący kamień, którego nikt w Kościele nie chce dotykać, aby przypadkiem
nikogo nie poparzył - tłumaczy naukowiec.

Ja utrzymuję tego dyletanta Komorowskiego i PO - i muszę tę bandycką
hałastrę tolerować.

9. Data: 2015-05-19 23:33:28

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-19 o 23:30, Ikselka pisze:

> [...]
e-ma-dzieci-a22625

> Ja utrzymuję tego dyletanta Komorowskiego i PO - i muszę tę bandycką

na szczęście nie jest to to samo co opłaty za wiarę w wyimaginowanego
żydowskiego boga i jego psychopatycznego ojca, który (nawiasem mówiąc)
nie miał zastrzeżeń co do aborcji i jakoś tam rozróżniał wartość życia
płodu od wartości życia matki :)

10. Data: 2015-05-19 23:36:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 May 2015 23:33:28 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
> żydowskiego boga i jego psychopatycznego ojca, który (nawiasem mówiąc)
> nie miał zastrzeżeń co do aborcji i jakoś tam rozróżniał wartość życia

Nie to samo, bo TY tak uważasz.

--
[...]

No niestety
Komorowski-dyletant.
ZIEMKIEWICZ!
Żażółcony odnośnie "Skoków" na kasę i Dudy
Gorzej niż taliban