Kuzyn

1. Data: 2015-05-20 18:50:57

Temat: Kuzyn
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ma 10 lat i zapytał dlaczego tam gdzie mieszkam to się z nimi nie zadaje.?
Odpowiedziałem: bo to buractwo.
Popatrzył, poćlamał jakby myśl poważną przełykał i słysze;
Rozumiem, buraki strasznie irytują, u nas w Tuszynie też tacy są.
Zaskoczył mnie tym spostrzeżenie, bo wychodzi że buractwo jest poniżej
dziesięciolatka, jeśli go drażnią.

Na drodze rozwoju, w szkole i poza, uczymy się krytycyzmu do własnych zachowań, aby
stać się dojrzałymi osobnikami, dla buractwa ta dojrzałość jest wroga, oni w swojej
próżności tkwią i chcą tkwić, pozostając w niedojrzałości.
Taki przykład; antysemityzm, gdzie szkoła daje nam fakty co żydom zrobiono i etykę,
która pokazuje jak nienawiść do innych przynosi szkody.
Dla osobnika naładowanego faktami i etyką tępy burak, który sobie nie radzi i żyda
obwinia za swoje niepowodzenia, jest wstrząsem, czymś skrajnie prymitymnym w swojej
niedojrzałości, bo my na drodze rozwoju pojmujemy że on sobie głupotą szkodzi i
obwinia innych, że taki zawsze będzie obwiniał innych.
Dzieci lał za niepowodzenia, babę prał bo słabsza i ma coś do powiedzeniea, nigdy
jego ochydny tryb życia nie ulegnie poprawie, bo nie ma w nim krytycyzmu do siebie,
tylko innych ciągle będzie winił i im życie zamieniał w koszmar.
Przeraża nas ten plebs najgorszego marginesu, dumny z głupoty i agresywny do
otoczenia i to nas drażni, bo jest jakby czymś z czego my wyrośliśmy, wiemy że to
nasza wina a nie jakiś obcych co z życia zrobimy, nauczeni krytycyzmu. Nawet 10
latek już jest powyżej zdziczałego buractwa i taka Ikselka będzie go
irytowała....niedojrzałością.

2. Data: 2015-05-20 18:56:48

Temat: Re: Kuzyn
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 18:50, Penetrator pisze:

> [...]
latek już jest powyżej zdziczałego buractwa i taka Ikselka będzie go

iXeLka wchodzi bez kolejki :)

--
gazebo

3. Data: 2015-05-20 19:16:06

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

latek już jest powyżej zdziczałego buractwa i taka Ikselka będzie go

Ludziom do majtek, ten plebs uwielbia wchodzić ludziom w prywatność a obecnie z
buciorami do majtek , by za kogoś zdecydować co oni z własną intymnością mają robić,
brak jakiegokolwiek szacunku do ludzi, bo tłuszcza zdemoralizowana.

4. Data: 2015-05-20 19:32:11

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 19:16, Penetrator pisze:

> [...]
brak jakiegokolwiek szacunku do ludzi, bo tłuszcza zdemoralizowana.

wybacz jej, ciekawosc, zwykla ciekawosc

--
gazebo

5. Data: 2015-05-20 20:27:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo

> [...]
brak jakiegokolwiek szacunku do ludzi, bo tłuszcza zdemoralizowana.

To nie ciekawość to zbydlęcenie.

6. Data: 2015-05-20 20:31:12

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 20:27, Penetrator pisze:
> To nie ciekawość to zbydlęcenie.

a winisz psa, ze pruka w towarzystwie?
--
gazebo

7. Data: 2015-05-20 20:46:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-20 o 20:27, Penetrator pisze:
> To nie ciekawość to zbydlęcenie.

a winisz psa, ze pruka w towarzystwie?
--
gazebo

To jak Ikselka to pies, to by rozwiązywało sytułacje, jednak jakiś idiota uzał to za
ludzi ( chociaż wogóle się nie zachowują jak ludzie) i o ile wiadomo co zrobić z
psem, jak ryja do majtek pcha lub wiadomo co z człowiekiem zrobić, to z buractwem nie
wiadomo, bo to ani pies ani człowiek, a tak obrzydliwie się zachowuje że dla psa to
też obraza.

8. Data: 2015-05-20 20:54:38

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 20:46, Penetrator pisze:
> [...]
wiadomo, bo to ani pies ani człowiek, a tak obrzydliwie się zachowuje że dla psa to

glosowac prawo chyba ma, niektorym niewiele do szczescia potrzeba :)
troche gwaltu i kartke papieru

--
gazebo

JEDWABNE - DEBATA - O co pytał Duda Komorowskiego.
Reasumując
Wyemancypowały się i teraz trzeba brać odpowiedzialność
Dzieci z nieprawego łoża
No niestety