Reasumując

1. Data: 2015-05-20 01:39:07

Temat: Reasumując
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...czego dowiadujemy się od aborcjonistów Ikselki i Chirona. ?Tak właśnie
dowiedzieliśmy się że to zaciekli aborcjoniści, bo kto zwalcza
zabezpieczenia(antykoncepcje) ten promuje aborcje. Bo jak się zabezpieczasz to po
cholerę aborcja, walczysz z zabepieczeniem to kończysz na skrobance. ( To
potwierdzają badania, brak anty więcej skrobusi)
Tak więc. ....
1. Aborcja promowana przez katolików, im późniejsza tym lepiej, bo jak jest
nielegalna to trzeba szukać lekarza, a zegarek tyka, po 3 miesiącach mamy zalążek
mózgu czyli według nauki, ( śmierć mózgu= powstanie mózgu = człowiek).
Tak więc katolicy robią wszystko aby doprowadzić do aborcji zabierając antykoncepcje,
a jak wywalczą aborcje to już człowieka.
2. Jak tego człowieka nie da się wyabortować, to się go nie zaszczepi, czyli mega
spóźniona aborcja.
3. Jak na coś chory lub ucierpi podczas wypadku, nie pozwolimy mu wszczepić organu z
trupa, bo wiadomo katol który nie morduje, to coś nienormalny katol.

2. Data: 2015-05-20 07:11:11

Temat: Re: Reasumując
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-20 o 01:39, Penetrator pisze:
> [...]
z trupa, bo wiadomo katol który nie morduje, to coś nienormalny katol.

tak mi sie cos przypomnialo, to zdaje sie Bush obiecal, ze jak zostanie
prezydentem to w swoim rodzimym stanie spelni obietnice dotyczace
dotyczace wspolzycia wsrod nastolatkow, w efekcie wzrosla ilosc ciazy u
dzieci, nie ma to jak zakazy - zawsze to fajniej i taki dreszczyk emocji
jak sie go lamie

--
gazebo

3. Data: 2015-05-20 10:28:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@...bo> wrote in message news:mjh4vd$um1$1@dont-email.me...
> [...]
> dotyczace wspolzycia wsrod nastolatkow, w efekcie wzrosla ilosc ciazy u
> dzieci, nie ma to jak zakazy - zawsze to fajniej i taki dreszczyk emocji

http://www.theguardian.com/commentisfree/cifamerica/
2009/jul/20/george-bush-teen-pregnancy-abstinence
http://www.webexhibits.org/bush/7.html
A tu wiecej na temat chrześcijańskiej hypokryzji za anielską fasadą:
http://www.rense.com/general57/know.htm

4. Data: 2015-05-20 12:52:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-20 o 01:39, Penetrator pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Według danych podawanych przez National Abortion Federation, od 1977 r. na terenie
USA i Kanady radykalni przeciwnicy aborcji dokonali 7 morderstw (ofiary to głównie
lekarze-ginekolodzy lub pracownicy klinik aborcyjnych), 17 prób zabójstwa, 3 porwań,
100 napaści z użyciem żrących substancji, 41 zamachów bombowych, 173 podpaleń, 89
prób podpalenia lub ataku bombowego, 1374 wtargnięć, 1213 aktów wandalizmu. Wiąże się
ich też z zamachem bombowym podczas olimpiady w Atlancie w 1996 r. W późniejszym
okresie popularną metodą walki stało się wysyłanie do klinik aborcyjnych listów z
białym proszkiem (czyli teoretycznie z wąglikiem). Tylko w 2001 r. niejaki Clayton
Wagner wysłał ich 550.
Radykalni przeciwnicy aborcji w USA prowadzą też kontrowersyjną stronę internetową
pod nazwą Nuremberg Files. Zawiera ona dane (nazwiska, adresy, numery telefonów)
lekarzy dokonujących aborcji.

Problem antyaborcyjnego terroryzmu jest traktowany w USA bardzo poważnie. Jeszcze pod
koniec lat 90-tych do zwalczania tego zagrożenia przeznaczono więcej agentów FBI niż
do monitorowania działań Al Kaidy.

Tak zwani "obrońcy życia" w Polsce jeszcze nie posuwają się do zbrodni. Ale czy to,
co już robią - to wciąż za mało, żeby nazwać ich złymi ludźmi? Fanatycznymi,
bezrozumnymi, zapamiętałymi? Czy pierwsze podpalone mieszkanie, pierwszy zamach w
szpitalu, pierwszy zamordowany lekarz albo pacjentka - czy dopiero to otworzy ludziom
oczy na postępki tych rozszalałych fanatyków, którzy z księdzem na czele łamią prawo,
nachodzą, nękają i pozostają bezkarni? Czy my im naprawdę przyznajemy rację, żeby
nazywać ich obrońcami?

Amerykanie nakręcili filmy nie tylko o heroicznych kobietach, które chore na raka i
serce, decydują się mimo wszystko urodzić. Nakręcili też filmy o kobietach
wykrwawiających się na podłogach własnych mieszkań i o lekarzach mordowanych w
trakcie zabiegu na oczach bezbronnych pacjentek. O lekarzach, którzy chodzą do pracy
ubrani w kamizelki kuloodporne, którzy nie wiedzą, czy ten dzień nie będzie ich
ostatnim. O osobach zabijanych w imię "obrony życia". I to nie są filmy SF.

Nasi polscy "obrońcy życia" to ten sam ruch, co amerykański pro life, a czym tamten
może się pochwalić? Siedem zabójstw, siedemnaście usiłowań, sto sześćdziesiąt pięć
podpaleń, czterdzieści jeden udanych zamachów bombowych itd..

Wyemancypowały się i teraz trzeba brać odpowiedzialność
Dzieci z nieprawego łoża
No niestety
Komorowski-dyletant.
ZIEMKIEWICZ!