Re: Takich rzeczy coraz więcej...

From: gazebo <g...@...bo>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Takich rzeczy coraz więcej...
Date: Thu, 21 May 2015 11:16:20 +0200

W dniu 2015-05-20 o 20:48, Penetrator pisze:
> ...."
>
> Pół roku temu skończyłam 18 lat; wtedy też wyprowadziłam się z domu. Wynajmuję
kawalerkę, pracuję i studiuję.
> Rodzice są nad wyraz religijni (ich zachowanie było jednym z powodów, dla których
się wyprowadziłam), ja jestem niewierząca (przepraszam jeśli kogoś urażę); od dziecka
kazali mi chodzić CO DZIEŃ do kościoła na 18 godzinę, modlić się przed każdym
posiłkiem oraz przed snem, ale nie tu problem.
> Mój brat ma 15 lat. Około miesiąca temu wyznał rodzicom, że jest gejem (nie wiem
czy 15-latek na 100 procent jest pewien swej orientacji, ale mniejsza z tym). Jeszcze
tego samego dnia został wyrzucony z domu; bez mrugnięcia okiem przyjęłam go do
siebie.
> Problem polega na tym, że jestem zupełnie zagubiona w tym co mam zrobić.
> Wyrzucenie osoby niepełnoletniej z domu... sąsiadka rodziców powiedziała mi, że
nasi rodzice powiedzieli jej, że brat chciał pomieszkać bez nich natomiast prawda
jest inna.
> Kiedy zadzwoniłam do rodziców powiedzieć im, że brat jest u mnie i, że może u mnie
nocować powiedzieli bym do nich się już nigdy nie odzywała skoro trzymam z
"ped...em". Próbowałam ponownie do nich zadzwonić, ale nie odbierali, nie raz.
> Kiedy pojawiłam się u nich w domu, zatrzasnęli mi drzwi przed nosem.
> Niedługo szkoła się zacznie dla niego więc muszę wiele przygotować, zapewnić mu by
mu nic nie brakowało, ale nie jestem pewna czy starczy mi pieniędzy.
> Nie wiem czy to dobry pomysł "odstawić" go do domu... Rodzice nie raz nas bili, a
jeśli mój brat tam by został to naprawdę nie wiem co się stanie.
> W temacie wpisałam "został sam" ponieważ mam wrażenie, że on zdaje sobie sprawę, że
pomimo mojego wieku daleko mi do bycia dorosłą i nie mam pojęcia jak się nim zająć.
Ma teraz mnie, ale ja jestem jedynie o 3 lata starsza. Gubię się w wielu "sprawach
dorosłych", po prostu nie jestem dojrzała mentalnie.
> Bardzo bym prosiła o radę, jakąkolwiek. Co mam zrobić?
> Dziękuję ślicznie."

cos mi nie pasuje tylko jeszcze nie wiem co

--
gazebo