Re: Takich rzeczy coraz więcej...

Data: 2015-05-21 17:30:35
Temat: Re: Takich rzeczy coraz więcej...
Od: Penetrator <r...@g...com>

gazebo
W dniu 2015-05-21 o 12:08, Ikselka pisze:
> [...]
się wyprowadziłam), ja jestem niewierząca (przepraszam jeśli kogoś urażę); od dziecka
kazali mi chodzić CO DZIEŃ do kościoła na 18 godzinę, modlić się przed każdym
posiłkiem oraz przed snem, ale nie tu problem.
czy 15-latek na 100 procent jest pewien swej orientacji, ale mniejsza z tym). Jeszcze
tego samego dnia został wyrzucony z domu; bez mrugnięcia okiem przyjęłam go do
siebie.
nasi rodzice powiedzieli jej, że brat chciał pomieszkać bez nich natomiast prawda
jest inna.
mnie nocować powiedzieli bym do nich się już nigdy nie odzywała skoro trzymam z
"ped...em". Próbowałam ponownie do nich zadzwonić, ale nie odbierali, nie raz.
by mu nic nie brakowało, ale nie jestem pewna czy starczy mi pieniędzy.
jeśli mój brat tam by został to naprawdę nie wiem co się stanie.
że pomimo mojego wieku daleko mi do bycia dorosłą i nie mam pojęcia jak się nim
zająć. Ma teraz mnie, ale ja jestem jedynie o 3 lata starsza. Gubię się w wielu
"sprawach dorosłych", po prostu nie jestem dojrzała mentalnie.

> To, że kłamstwo ma krótkie nogi, a tekst jest skierowany do głupków, którzy
> uwierzą - bowiem prawo stanowi, że rodzice MAJĄ OBOWIĄZEK utrzymywać uczące
> się dziecko do 26 roku życia, a jesli odmawiają, to można ich do tego
> sądownie zmusić.
>
> Czyli tekst wybitnie KŁAMLIWY i szkalujący katolików - jak zresztą 99,9%
> innych tego typu wypocin w necie.

jakim cudem zdaje ci sie, ze neguje iz powyzszy tekst jest prawda?

--
gazebo

Mamy powszechny proces wyrzucania dzieci z domu za orientacje, jak ktoś chce
sprawdzić to gooooooooogle odpowie że jest to proces coraz bardziej powszechny w
polsce, bo katolicy otumanieni propagandą kleru wyrzucacją dzieci na ulice.