Ideologia

1. Data: 2015-05-22 01:49:46

Temat: Ideologia
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zacznijmy od lektury szkolnej Żeromskiego i Przedwiośnie. Powieść zaczyna się od
rewolucji komunistów w Baku, bardzo krwawej. Bohater nasz jest młody, nafaszerowany
propagandą komunistyczną i to powoduje, jego wiara w partię, że wydaje własną matkę
partii, czyli właściwie na śmierć, bo matka bojąc się że jej syn będzie głodował,
schowała w podłodze trochę monet. On za te monety ją wyda, bo zdradziła rewolucje.
Dopiero na jej grobie, widząc ile ofiar, ile krzywdy, zacznie rozumieć co zrobił.

Dobry polonista zapyta się uczniów o wnioski, wniosek jest straszny. Ideologia
totalitarna niszczy więzi z najbliższymi, syn sprzeda na śmierć matkę, matka córkę.
Jest to całkowita degradacia więzi między bliskimi.

Przedwiośnie jest pisane przez Żeromskiego w dwudziestoleciu jako ostrzeżenie.

A teraz skoczmy do 21 wieku, czyli teraz i tu.

"Jestem sobą i syna pederastę wyrzuciłem z domu!" napisał na jednym z forów pan
Wojciech. To nie jedyny tego typu komentarz pod informacją, o starcie kampanii z
udziałem rodziców osób homoseksualnych.

Olaf napisał: "Pan Wojciech pokazał, że rodzina dla niego jest najważniejsza. Wywalił
syna z domu. Nie ma to jak zrozumienie". Pojawianie się tego typu komentarzy do
kampanii, która tak naprawdę jeszcze się nie zaczęła, nie dziwi samych organizatorów.
- Jak ktoś się chwali, że wyrzucił syna-pedała z domu, to każdy sam powinien sobie
wyrobić zdanie o tej osobie - mówi nam Katarzyna Remin, koordynatorka projektu
"Rodzice, odważcie się mówić".

2. Data: 2015-05-22 14:50:17

Temat: Re: Ideologia
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 01:49, Penetrator pisze:

> "Jestem sobą i syna pederastę wyrzuciłem z domu!"

ze tez nikt nie wyrzuca basistek, co to za swiat?

--
gazebo

3. Data: 2015-05-22 14:55:25

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-05-22 o 01:49, Penetrator pisze:

> "Jestem sobą i syna pederastę wyrzuciłem z domu!"

ze tez nikt nie wyrzuca basistek, co to za swiat?

--
gazebo

To nie komunizm wymyślił donosicielstwo na własnych rodziców ale inkwizycja, obecnie
inkwizycja swoją ideologią nienawiści spowodowała że otumanieni katolicy wyrzucają
własne dzieci na ulice i problem bezdomności LGBT rośnie. Tak niszczy totalitarna
ideologia rodziny.

4. Data: 2015-05-22 14:57:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 14:55, Penetrator pisze:
> [...]
wyrzucają własne dzieci na ulice i problem bezdomności LGBT rośnie. Tak niszczy

z tego co wiem to dolatorstwo jest starsze niz prostytucja

--
gazebo

5. Data: 2015-05-22 15:08:09

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
totalitarna ideologia rodziny.

z tego co wiem to dolatorstwo jest starsze niz prostytucja

Donosisz na tatusia proboszczowi że się masturbuje?

6. Data: 2015-05-22 15:14:39

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A może jak Nowak;

Ryszard Nowak, ceniony w przeszłości konfident SB, dziś sługa kleru katolickiego nie
potrafi żyć bez donosicielstwa. Szef kabaretowego Komitetu Obrony przez Sektami i
Przemocą znowu poleciał do prokuratury. By Polska miała ubaw i o nim nie zapomniała,
bo coś cichutko było o panu Rysiu. Nowakowi nie spodobała się po raz kolejny prawda,
wypowiedziana tym razem przez Janusza Palikota.

Palikot spotkania z wyborcami w Lublinie zastanawiał się, dlaczego pewne środowisko
tak gloryfikuje zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego, skoro był beznadziejnie
słabym prezydentem? Szef TR oznajmił, że nie może zaakceptować, że człowiekowi
odpowiedzialnemu za katastrofę smoleńską stawia się pomniki, próbuje się na siłę
nazywać jego imieniem place i ulice. Palikot dał do zrozumienia, że będzie wnioskował
i prezydenta Lublina o zmianę nazwy placu im. L. Kaczyńskiego na jakąś inną. To
wystarczyło, by sługa Nowak poleciał do prokuratury. Dla przypomnienia: jegomość ten
nigdy, przenigdy nie złożył donosu na księdza- pedofila, nigdy nie doniósł na
nieistniejącą już Komisję Majątkową, bezczelnie okradającą państwo polskie.

7. Data: 2015-05-22 15:33:18

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 15:08, Penetrator pisze:
> Donosisz na tatusia proboszczowi że się masturbuje?

skarze sie, ze sie chowa przede mna, skad wiesz co i na kogo donosili
skoro jest to starsze niz chrzescijanstwo?

--
gazebo

8. Data: 2015-05-22 15:49:12

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 15:14, Penetrator pisze:
> [...]
bo coś cichutko było o panu Rysiu. Nowakowi nie spodobała się po raz kolejny prawda,
wypowiedziana tym razem przez Janusza Palikota.

Palikot to jest tak do przodu, ze uszami zaklaskac to malo

> [...]
nieistniejącą już Komisję Majątkową, bezczelnie okradającą państwo polskie.

bo widzisz, problem dwuwladztwa rozwiazal sie niejako samoistnie, to
chociaz niech plac maja

--
gazebo

9. Data: 2015-05-22 15:50:24

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

skarze sie, ze sie chowa przede mna, skad wiesz co i na kogo donosili
skoro jest to starsze niz chrzescijanstwo?

Nie, system totalitarny co chce? Wszystkich kontrolować. To co robi? Rozbudowuje
aparat podglądaczy, donosicieli, wszystkie aspekty życia ludzi chce mieć w ręku.
Podczas palenia na stosie właśnie pomówienia i donosy były przyczyną tylu ofiar i nie
ważne że nieprawdziwe. Każdy każdego zaczyna się bać, nawet własnych dzieci, bo
system obiecuje i propaguje ku chwale parti czy boga że jesteś ten dobry jak powiesz
, odpuszczenie grzechów, że tatuś siusiaka dotyka .

10. Data: 2015-05-22 16:05:38

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 15:50, Penetrator pisze:
> [...]
system obiecuje i propaguje ku chwale parti czy boga że jesteś ten dobry jak powiesz
, odpuszczenie grzechów, że tatuś siusiaka dotyka .
a ja ci powtarzam, ze donosicielstwo nie urodzilo sie wczoraj podobnie
jak seks przedmalzenski

--
gazebo

Filmy przyrodnicze Cejrowskiego
Re:
Re:
57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach
PO chce spedalić polskie dzieci!