Re:

1. Data: 2015-05-21 20:06:01

Temat: Re:
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:553a75d8$0$2208$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> rodziców homoseksualnych są tak samo przystosowane społecznie jak te
> wychowane przez rodziców heteroseksualnych. Nie potwierdzono też wielu
> innych stereotypów związanym z rodzicielstwem gejów i lesbijek: dzieci
> wychowywane przez rodziców homoseksualnych niczym nie różniły się od
> swoich heteroseksualnych rówieśników. W przeważającej większości były
> heteroseksualne, miały wsparcie w swoich rodzinach, nie dochodziło do
> żadnych patologii (np. wykorzystywania seksualnego dzieci). [...] Osoby
> heteroseksualne nie mają monopolu na dobre rodzicielstwo. --

A jaka oni się mnożą, ci zboczeńcy- też wyjasnia to Amerykańskie
Towarzystwo? No i dlaczego przegłosowało, że pedofilia to nie zboczenie?

--

Chiron

2. Data: 2015-05-21 20:44:03

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <s...@g...com> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
A jaka oni się mnożą, ci zboczeńcy- też wyjasnia to Amerykańskie
Towarzystwo? No i dlaczego przegłosowało, że pedofilia to nie zboczenie?

--

Chiron

1. Homo to nie zboczenie jest to twór Naturalny. Jest to najbardziej przebadana grupa
na świecie, bo kontrowersyjna. Kiedyś badania były fałszowane z powodu prawicowych
uprzedzeń, co kosztowało tragediami tych ludzi, jak w przypadku czarnoskórych. Kiedyś
z powodu uprzedzeń czarni byli zwierzętami, wołami do pracy.
2. Homo rodzą katolicy, ( tam gdziej jest homofobia rodzi się więcej Homo). Dlatego
że natura dąży do różnorodności, tam gdzie jest agresja, homo spełnia role wętla
bezpieczeństwa, bo inność wymusza tolerancje, dogadanie się z przeciwnikami, aby
rozbroić agresje nie może być podziału na czarno-biały świat, bo się ludzkie stada
powybijają, inność daje wentyl bezpieczeństwa, skłania do spojrzenia z innej
prespektywy, dlatego są z nami od zawsze.
3.Pedofila to ciężkie zboczenie, dewiacje biorą się z walki z naturalną cielesnością.
Dlatego kler jest skrajnie zboczony, a przeżycia z seminarium, projektują na
niewinnych homo. Gdy brak baby to się ludzie gwałcą, co popadnie, czy psy, czy
dzieci, czy ministranta. Ale to brak baby powoduje, dlatego więzienia obecnie mają
widzenia intymne, aby więźniowie się nie gwałcili.
4. Homo nie gwałci dzieci bo ma dorosłego partnera, dlatego rodziny LGBT są
bezpieczne dla dzieci. Zagrożeniem jest kler przez brak baby lub brak faceta. Bicze
kleru aby homo było wstrzemięźliwe spowodują wykwit zboczeń, bo nie będą realizowali
facet -faceta.

3. Data: 2015-05-21 22:12:03

Temat: Re: Re:
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

[...]

Dziękuję, to było bardzo zabawne
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--

Chiron

4. Data: 2015-05-21 22:27:15

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

To nie jest zabawne, bo uważasz że twój kler wiecznie bezkarnie będzie gwałcił
polakom dzieci i ludzie pozwolą aby zboczeńcy niszczyli rodziny LGBT?
Cejrowski kwiknął że homo zboczenie, protest wystosowały 24 organizacje
pozarządowe. Uważasz że nerwy ludziom w polsce nie puszczają do sekty zboczeńców i
zbrodniarzy prześladujących, co chwila jakąś grupe społeczną?
Jak myślisz co jest z tymi sondarzami że co kler potępia, większość jest za?
Uważasz że cyrk zbrodniarzy i zboczeńców w sutannach tu będzie jeszcze długo, naród
to będzie znosił?

5. Data: 2015-05-22 04:46:24

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Ale że ty jesteś z tych złych, to pewnie jeszcze czarnych uważasz za coś
nienormalnego i nie ludzi co?

Homoseksualizm wczoraj i dziś
Praktycznie od czasu, gdy psychiatria i psychologia zaczęły się zajmować problemem
orientacji seksualnej, w tym przede wszystkim homoseksualizmu, wszelkie odstępstwa od
heteroseksualności były uznawane i traktowane jako patologia. Dopiero badania
przeprowadzone w drugiej połowie XX wieku pozwoliły wykluczyć homoseksualizm z grupy
zaburzeń psychicznych. Przeszłe czasy jednak pozostawiły piętno na tej grupie
społeczeństwa. Prześladowania ze strony kościoła, nazistów w czasie wojny, licznych
organizacji przeciwko tolerancji i innych istniały i niestety zapewne będą wciąż
istnieć.
W związku z tym, że kraje dzisiejszego zachodu stają się coraz bardziej liberalne,
dało to szansę na inne spojrzenie na problem homoseksualizmu. Zamknięte grupy ludzi,
uważane do tego czasu za dewiantów głównie z punktu widzenia medycznego, zaczęły
wychodzić na ulice jako osoby z wnętrzem, z pomysłem na życie, dążące do celu i
wskazujące, że z homoseksualizmem się urodzili i takimi chcą być. Zaczęto mówić o
socjologicznym aspekcie homoseksualizmu. Ujawnienie się środowisk homoseksualnych
praktycznie we wszystkich grupach społecznych, spowodowało rzeczywistą debatę na ten
temat. Oczywiście tworzą się napięcia, ale chociażby na przykładzie Holandii widać,
że świat dąży do odchodzenia od uprzedzeń i tworzenia przestrzeni dla wszystkich.

http://seks.wieszjak.polki.pl/orientacje-seksualne/2
32036,Skad-sie-bierze-homoseksualnosc.html

6. Data: 2015-05-23 01:36:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
[...]

Jak sobie katolicy radzą z przykazaniem miłości bliźniego swego?
Czy traktują homoseksualistów jako kogoś nie będącego bliźnim? :)
Czy jakoś inaczej omijają to przykazanie aby wyszło na nienawiść?

7. Data: 2015-05-23 02:04:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

Kościół popiera karę śmierci za homoseksualizm.....

http://www.homopedia.pl/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_
katolicki

57 na 57 senatorow glosowalo ZA referendum o JOWach
PO chce spedalić polskie dzieci!
Frank TEŻ mnie lubi!
Dlaczego katolicy to aborcjoniści...
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!