Re: Sondaże sondażami ...

1. Data: 2015-05-22 19:03:30

Temat: Re: Sondaże sondażami ...
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:mjn8qu$3f8$1@node2.news.atman.pl...
> Istotne jest to, że zawodowiec (firma bukmacherska) w szacowaniu
> prawdopodobieństw, jest gotowa wyłożyć kase na swoje prognozy (poprzez
> przyjęcie zakładów). Dla mnie nie ma lepszej rekomendacji.

I to do mnie zawsze przemawiało. Proste, logiczne. Tyle, że IMO spora część
zkomunizowanego społeczeństwa już tego nie rozumie

--

Chiron

2. Data: 2015-05-22 23:58:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-22 19:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Może używa języka. zPolskiego.

3. Data: 2015-05-23 06:58:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-05-22 19:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Może używa języka. zPolskiego.

Dzięki:-). Naprawdę, cenię sobie Twoje uwagi na temat moich błędów. I dziwię
się, że jeszcze Tobie się nie odmieniło. Poważnie. Dlaczego? Bo też używasz
klawiatury- a to jest własnie narzędzie oduczające. Podejrzewam, że masz
jeszcze sporo do czynienia z piórem (długopisem)?

--

Chiron

4. Data: 2015-05-23 08:18:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 06:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Używam dobrego softu.

5. Data: 2015-05-23 09:22:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 06:58, Chiron pisze:

> [...]
> też używasz klawiatury- a to jest własnie narzędzie oduczające.
> Podejrzewam, że masz jeszcze sporo do czynienia z piórem (długopisem)?

A, jak powszechnie wiadomo, długopisy mają zainstalowany słownik.

Ewa

6. Data: 2015-05-23 11:09:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A, jak powszechnie wiadomo, długopisy mają zainstalowany słownik.

Ciekawy temat IMO na dyskusję tutaj. Poważnie. Nie ja to zauważyłem-
potwierdzam w całej rozciągłości: im więcej ktoś używa do pisania
klawiatury- tym gorzej u niego z gramtyką, ortografią, interpunkcją. Kiedyś
nie popełniałem praktycznie żadnych tego rodzaju błędów. A błędy
ortograficzne wręcz mnie raziły. Dziś- jestem przerażony czasem tym, jakiego
ja byka strzeliłem.

--

Chiron

7. Data: 2015-05-23 12:16:23

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 11:09, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> Kiedyś nie popełniałem praktycznie żadnych tego rodzaju błędów. A błędy
> ortograficzne wręcz mnie raziły. Dziś- jestem przerażony czasem tym,

I to by potwierdzało, że Chiron = cała reszta świata?

klawiaturzystka

8. Data: 2015-05-23 12:36:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-23 11:09, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> I to by potwierdzało, że Chiron = cała reszta świata?

> klawiaturzystka

Nie. Jednak obserwuję to i u innych klawiaturowych. A dzieląc się tym
spostrzeżeniem- nierzadko otrzymuję potwierdzenie, że ktoś ma podobne
obserwacje

--

Chiron

9. Data: 2015-05-23 12:38:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 12:36, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Nie. Jednak obserwuję to i u innych klawiaturowych. A dzieląc się tym
> spostrzeżeniem- nierzadko otrzymuję potwierdzenie, że ktoś ma podobne

To się tez podzielę spostrzeżeniem. Czasem używając komputera warto nie
wyłączać mózgu.

10. Data: 2015-05-23 12:51:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To się tez podzielę spostrzeżeniem. Czasem używając komputera warto nie
> wyłączać mózgu.

No to jak tak szczerze gadamy- to Ci napiszę, że czasem warto powstrzymać
złośliwość, bo jej motywacją jest tylko dokopanie rozmówcy. Można się wtedy
czegoś ciekawego dowiedzieć. Wprawdzie Finowie od przyszłego roku już w
ogóle nie będą uczyć pisać inaczej, jak tylko klawiaturą, to jednak np
Angole wypowiadają się, że nauka kaligrafii jest niezbędna do prawidłowego
rozwoju psychicznego.
Także- temat wydał mi się ciekawy- ale widzę, że jak zwykle na tej grupie-
zmierza do szybkiego ud...ienia. Koczę go więc.

--

Chiron

Re: Sondaże sondażami ...
Re: Sondaże sondażami ...