Re: Sondaże sondażami ...

11. Data: 2015-05-23 13:40:55

Temat: Re: Sondaże sondażami ...
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 12:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> No to jak tak szczerze gadamy- to Ci napiszę, że czasem warto
> powstrzymać złośliwość, bo jej motywacją jest tylko dokopanie rozmówcy.
> Można się wtedy czegoś ciekawego dowiedzieć. Wprawdzie Finowie od
> przyszłego roku już w ogóle nie będą uczyć pisać inaczej, jak tylko
> klawiaturą, to jednak np Angole wypowiadają się, że nauka kaligrafii
> jest niezbędna do prawidłowego rozwoju psychicznego.
> Także- temat wydał mi się ciekawy- ale widzę, że jak zwykle na tej
> grupie- zmierza do szybkiego ud...ienia. Koczę go więc.

Przepraszam, ale wiem i o Finach, i o Angolach.
Wykaligrafować Ci to?

redisówką już nie, bo trudno dostać w biedronce

12. Data: 2015-05-23 15:53:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-05-23 12:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Przepraszam, ale wiem i o Finach, i o Angolach.
> Wykaligrafować Ci to?

Rozumiem. Jak zacznę wątek, to się Ciebie zapytam, czy już znasz. Dziękuję
za ciekawą dyskusję

--

Chiron

13. Data: 2015-05-23 16:01:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-23 15:53, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Pisz ę

i ą

14. Data: 2015-05-23 21:54:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 06:58:41 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> klawiatury- a to jest własnie narzędzie oduczające. Podejrzewam, że masz
> jeszcze sporo do czynienia z piórem (długopisem)?

Z piórami na pewno...
--
XL
Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

15. Data: 2015-05-23 22:08:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 11:09:57 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> nie popełniałem praktycznie żadnych tego rodzaju błędów. A błędy
> ortograficzne wręcz mnie raziły. Dziś- jestem przerażony czasem tym, jakiego

Gdyż ponieważ w piśmie odręcznym z daną głoską jest skojarzona odrębna
sekwencja KILKU określonych ruchów ręką po papierze, natomiast pisanie
"maszynowe" to wciąż ten sam powtarzający się ruch uderzenia, tyle ze w
inny klawisz.
Zanika skojarzenie sekwencja_ruchów-głoska.
Trudniej pomylić sekwencję_ruchów, niż jeden_ruch.

16. Data: 2015-05-23 22:17:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inny klawisz.
> Zanika skojarzenie sekwencja_ruchów-głoska.
> Trudniej pomylić sekwencję_ruchów, niż jeden_ruch.

Całkiem możliwe. Czy to ma jakiś związek z np dysortografią?

--

Chiron

17. Data: 2015-05-23 22:18:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inny klawisz.
> Zanika skojarzenie sekwencja_ruchów-głoska.
> Trudniej pomylić sekwencję_ruchów, niż jeden_ruch.

Like it.

szerzej w prajwecie

18. Data: 2015-05-23 22:30:28

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 22:17, Chiron pisze:

> Całkiem możliwe. Czy to ma jakiś związek z np dysortografią?

dysortografia została przeglosowana przez pyscho- i innych co
przeglosowali, ze homo nie jest zboczeniem :)))

--
gazebo

19. Data: 2015-05-23 22:40:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 May 2015 22:17:30 +0200, Chiron napisał(a):

> Całkiem możliwe. Czy to ma jakiś związek z np dysortografią?

Raczej z pomyłkami.

20. Data: 2015-05-25 15:37:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-23 o 22:18, Qrczak pisze:
> Like it.

> szerzej w prajwecie

Ja też chcę wiedzieć!

Ewa