Nielegalna Aborcja

1. Data: 2001-05-15 11:20:54

Temat: Nielegalna Aborcja
Od: <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywam się Aleksandra Tudyka, jestem reporterką telewizji TVN, przygotowuję
reportaż na temat nielegalnej aborcji. Poszukuję kobiet, które zmuszone były
usunąć ciążę. Zapewniam anonimowość. Interesuje mnie, w jakich warunkach
przeprowadzany był zabieg i ile kosztował. Proszę o kontakt pod numerem
redakcji 012 652 84 79

2. Data: 2001-05-15 12:01:34

Temat: Re: Nielegalna Aborcja
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 May 2001 w...@t...pl wrote:

> Nazywam się Aleksandra Tudyka, jestem reporterką telewizji TVN, przygotowuję

a adres e-mailowy sugeruje, ze W.Brzezinski, ale to szczegol ...

P.K.

(nazywam sie Piotr Kasztelowicz)
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-05-15 18:22:07

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
warunkach
> przeprowadzany był zabieg i ile kosztował. Proszę o kontakt pod

dryn, dryn

- tefałen - słucham?
- droga redakcjo. nazywam się zofia kowalska i usunęłam...
- hmmm - ale jaki to ma związek z najbliższą olimpiadą?????
- ????
- bo rozmawia pani z działem sportowym

To taka mała dygresja.

I jeszcze jedno - Olu, jak ty się właściwie nazywasz???

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

4. Data: 2001-05-16 11:26:19

Od: <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywam się Ola Tudyka, tak jak stoi w wiadomości. E-mail faktycznie jest
cudzy, ale można się przez niego spokojnie ze mną kontaktować - swojego nie mam.
A dygresji o dzale sportowym nie rozumiem, bo takiego w krakowskim ośrodku nie
ma...

5. Data: 2001-05-16 12:11:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 May 2001 w...@t...pl wrote:

> Nazywam się Ola Tudyka, tak jak stoi w wiadomości. E-mail faktycznie jest

Bardzo ladne imie - moja starsza corka tak ma na imie - natomiast
dygresje powinna Pani zrozumiec tak, ze jesli sie jest redaktorem
powaznej telewizji i porusza sie tak delikatny temat jak Pani chce,
to proszac o kontakt musi Pani to robic w sposob nie budzacy
zadnych watpliwosci a budzacy zaufanie ze Ola nie jest Wladkiem.
Ale to Pani powinna wiedziec i jakis pierwszy lepszy lekarzyna
taki jak ja z Torunia nazywanego Krakowem Polnocy nie powinien
Pani mowic

Pozdrowienia

P.
----

6. Data: 2001-05-16 15:14:10

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w
wiadomości
.am.torun.pl...
On 16 May 2001 w...@t...pl wrote:

faktycznie jest

> Bardzo ladne imie - moja starsza corka tak ma na imie - natomiast

Mi tez się podoba, a córki jeszcze niemam - więc wszystko przedemną
:-)

> [...]
> to proszac o kontakt musi Pani to robic w sposob nie budzacy
> zadnych watpliwosci a budzacy zaufanie ze Ola nie jest Wladkiem.

otóż to ...

> Ale to Pani powinna wiedziec i jakis pierwszy lepszy lekarzyna
> taki jak ja z Torunia nazywanego Krakowem Polnocy nie powinien
> Pani mowic

Kraków znam - ładny
A Toruń cos mgliscie wspominam - moze w te wakacje odswierze te
wspomnienia :-)

Pozwole sobie nie wyciac sygnaturki

> P.
> ---- (-- oznaczenie niezgodne ze standardem - ale wybaczam :-))
> Piotr Kasztelowicz
> <P...@a...torun.pl>
> [http://www.am.torun.pl/~pekasz]

IMHO - ten Pan wzbudza dosc spore zaufanie :-)) - przynajmniej wiem
z kim rozmawiam.

Pozdro

Maseł
--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Nieproszony gość musi przynajmniej umieć wyjść w porę.
Stanisława Fleszerowa - Muskat

HIV
Dziękuję
mapa pylenia - alergie