Nielegalna rozlewnia alkoholu u mojego brata (OT)

1. Data: 2002-06-08 17:27:22

Temat: Nielegalna rozlewnia alkoholu u mojego brata (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeszlej jesieni nastawil nalewke z pigwy...(nie poczestowal)
teraz nastawil nalewke z kwiatu dzikiego bzu ( nie czestuje)
i nalewke z lisci czarnej porzeczki......... (zabrania zajrzec)

Czy kiedys w koncu poczestuje........:( ....bo przeciez to sie
moze popsuc do licha :)

AgataW.

1. Data: 2002-06-08 17:37:08

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:
> [...]
> i nalewke z lisci czarnej porzeczki......... (zabrania zajrzec)
>
> Czy kiedys w koncu poczestuje........:( ....bo przeciez to sie

Rozlewnia, to bedzie najwczesniej za rok :-)
moze wtedy da Ci sprobowac pigwowki.
Musisz niestety uzbroic sie w cierpliwosc.
barbara

1. Data: 2002-06-08 17:55:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 08 Jun 2002 17:27:22 GMT, AgataW <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>i nalewke z lisci czarnej porzeczki......... (zabrania zajrzec)
>
>Czy kiedys w koncu poczestuje........:( ....bo przeciez to sie

niech powie co z ty czrnym bzem. ino gibko!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-08 18:03:55

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>niech powie co z ty czrnym bzem. ino gibko!!!
>
>Krysia

Rany.....Kryska......zlapie go i spytam ale teraz jest w lesie
a ja ni wiem....Najgorsze ze nastepny dostep do netu okolo
srody....ale moze Ci ten krzak bzu jeszcze nie
przekwitnie....(choroba z tym bezem to trzeba szybko po potem zamienia sie w bron
biologiczna) Heheh wiem, ze wsypal 2 kilo cukru a potem rano
Tata sie kapciami do podlogi przykleil i ....

AgataW w panice...(moze wieczorem go dorwe)

1. Data: 2002-06-09 10:39:20

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze go najechac tak jak to robil w Stanach
Eliot Ness

--
u...@w...pl
GG 3353245

1. Data: 2002-06-10 11:02:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisala:

> zeszlej jesieni nastawil nalewke z pigwy...(nie poczestowal)
> teraz nastawil nalewke z kwiatu dzikiego bzu ( nie czestuje)

No przecież dopiero nastawił :-)

> i nalewke z lisci czarnej porzeczki......... (zabrania zajrzec)
>
> Czy kiedys w koncu poczestuje........:( ....bo przeciez to sie
> moze popsuc do licha :)

Nalewki się nie psują, a nawet po paru latach są lepsze,
tylko to wymaga silnej woli, albo ...gapiostwa . Zapomniana
kiedyś nalewka z czarnej porzeczki okazała się przepyszna :-)

Krycha

1. Data: 2002-06-14 10:24:54

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:

(ciach)
>Nalewki się nie psują, a nawet po paru latach są lepsze,
>tylko to wymaga silnej woli, albo ...gapiostwa . Zapomniana
>kiedyś nalewka z czarnej porzeczki okazała się przepyszna :-)

..wiem wiem.....a najslynniejsze to sa te opowiesci o
zapomnianych alkoholach....co to po wojnie babci zeszla do odzyskanej
od Niemcow piwnicy i natknela sie na stara pozydowska butle
porzeczkowego wina - galaretki....Ta butelka przeszla do legendy za
smak i za uniemozliwienie babci dalszych porzadkow w piwnicy........

(chcialam brata namowic na spolke - niby na ten spirytus z
miety co go Slav na zime robi....Ja daje swieza miete, brat
spirytus i dzielimy sie potem pol na pol.....nie dalo sie :( skumal podstep)

A najgorsze jest ze Krysia T czeka na przepis na nalewke z bzu
i do licha przepisalam ja ale zapomnialam wziac....psia
juha...:( a z pamieci nie pomne

AgataW.

1. Data: 2002-06-14 11:06:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisala:
(...)

> (chcialam brata namowic na spolke - niby na ten spirytus z
> miety co go Slav na zime robi....Ja daje swieza miete, brat
> spirytus i dzielimy sie potem pol na pol.....nie dalo sie :( skumal podstep)

:-))))

> A najgorsze jest ze Krysia T czeka na przepis na nalewke z bzu
> i do licha przepisalam ja ale zapomnialam wziac....psia
> juha...:( a z pamieci nie pomne

Mogę wymyśleć - z kwiatu to się bez cukru nie obejdzie, trzeba te kwiatki
zalać gorącym syropem i po wystudzeniu dodac odpowiednią ilość spirytusu :-)

Krycha TFUrcza

1. Data: 2002-06-14 11:45:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Jun 2002 13:06:24 +0200, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>AgataW napisala:
>(...)

>:-))))

>Mog? wymy?le? - z kwiatu to si? bez cukru nie obejdzie, trzeba te kwiatki
>zala? gor?cym syropem i po wystudzeniu dodac odpowiedni? ilo?? spirytusu :-)
>
>Krycha TFUrcza

ja to wczoraj z tego wszystkiego posatwilam sagan szampana z
owocow cz. bzu..pachnie cudnie w calej kuchni, jutro bede latac
po ludziach bo zlewa sie do butelek po 48 godzinach...ciekawe,
czy jakbym nazrywala teraz i zamrozila to czy moglabym robic i
pozniej (kolekcjonujac butelki z zakretka powoli i nie po
ludziach).
a ten pomysl z syropem etc to moze takz robie. NO I bede czekala
na , ahem ten pierwszy ;)))) byleby czarny bez nie przkewitl

Trysia

P.S. Agata - jak tam pilnowanie Ci idzie?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-14 12:13:57

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
>P.S. Agata - jak tam pilnowanie Ci idzie?
>K.T. - starannie opakowana

..juz po....juz dawno, to byla jednodniowa akcja.......a tak
pilnowalam, ze o 24 godzinie przyszla babcia zza rogu bo
myslala, ze ktos sie wlamal...(pies otworzyl drzwi na osciez (?) i tak
przez kilka godzin dom sobie stal....a ja pilnowalam)

AgataW.

Wygrzebane w Necie
sos boloński Kudłatej
Mięso mielone