Niemcow bijom... w Danzig...!

1. Data: 2020-07-23 06:02:50

Temat: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

'Wyrok na niemieckiego pracodawcę...'

https://youtu.be/bf2suX0kvYc

- Dziesiątego lipca przedsiębiorca Hans G. oskarżony o znieważanie
polskich pracownic swojej firmy i grożenie jednej z nich usłyszał
prawomocny wyrok . Sąd Okręgowy w Gdańsku zmienił wyrok sądu niższej
instancji uznając go za winnego znieważenia i za niewinnego w kwestii
kierowania gróźb. Prokuratura zapowiada wniesienie kasacji od tego
wyroku - dowiadujemy się z najnowszego odcinka programu redaktor Doroty
Kani w Telewizji Republika "Dziennikarski Poker".

- Sąd uznał, że Hans G. jest przestępcą, który dopuścił się znieważenia
Polaków. Szkoda, że nie uznał, że jest on także winien tego, że mi
groził. To jest gorzkie zwycięstwo - mówi na Natalia Nitek - Płażyńska,
która była oskarżycielką posiłkową w tym procesie.
- Prokurator prowadzący tę sprawę złożył wniosek o uzasadnienie wyroku.
Po jego otrzymaniu zapadnie decyzja o wywiedzeniu kasacji - mówi nam
prokurator Grażyna Wawryniuk, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w
Gdańsku.

Ta skandaliczna sprawa została nagłośniona w Telewizji Republika
programie Ewy Stankiewicz w programie pt.: "Otwartym tekstem"
wyemitowanym 17 marca 2016 r. Ujawniono w nim o wykonane z ukrycia
nagrania dokonane przez Natalię Nitek, na których niemiecki
przedsiębiorca Hans G. mówi m.in.: "Nienawidzę Polaków, nie to, że ich
nie lubię, nienawidzę ich. Oni wszyscy są cwelami i idiotami. Lepiej
jest w Afryce. Jesteście gównem". Na nagraniu słychać też: "Zabiłbym
wszystkich Polaków. Nie miałbym z tym problemu".
Natalia Nitek, która pracowała w firmie Hansa G. Pos systems w Dębogórzu
jako project manager była w szoku, gdy zobaczyła zachowanie swojego
szega i słowa kierowane do polskich pracowników.

Mówił, że ,,najlepszymi perfumami dla Polaków jest Cyklon B", uważał, że
Polska powinna być słaba, ponieważ wówczas jest "zagłębiem siły roboczej".

Natalia Nitek odeszła z firmy Hansa G. właśnie ze względu na jego
zachowanie.

- To zachowanie było straszne, ale najbardziej przykre było to, że
polscy pracownicy nie dość, że nie reagowali, to w sądzie poddawali w
wątpliwość moje nagrania. Gdy biegły potwierdził, że nagrania są
autentyczne, nie montowane, to wówczas mówili oni, że zachowanie Hansa
G. im nie przeszkadzało - mówi nam Natalia Nitek - Płażyńska.

Po ujawnieniu w Telewizji Republika nagrań dotyczących Hansa G. wobec
Natalii Nitek w lokalnych mediach rozpętała się burza. Najpierw zaczęto
poddawać w wątpliwość autentyczność nagrań, następnie łączono ujawnienie
nagrań z faktem, że Natalia Nitek jest działaczką PiS.

Źródło: Telewizja Republika

(c).
https://telewizjarepublika.pl/niemieckie-grozby-zgod
ne-z-prawem,98709.html

2. Data: 2020-07-23 09:41:30

Temat: Re: Niemcow bijom... w Danzig...!
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2020 o 06:02, Ilona pisze:

> [...]
> zaczęto poddawać w wątpliwość autentyczność nagrań, następnie łączono
> ujawnienie nagrań z faktem, że Natalia Nitek jest działaczką PiS.

Sprawa jako żywo przypomina strawę posła Samoobrony, kiedy to zamówiona
do hotelowego pokoju prostytutka oskarżyła go o gwałt.

A i wydany werdykt to normalne zapotrzebowanie polityczne a nie jakaś
sprawiedliwość, bo za co w sumie skazali tego szwaba, za to że w
prywatnej rozmowie wyznał że nienawidzi Polaków.. Niech ta pani lepiej
zajmie się swoimi sprawami a nie obroną dobrego imienia Polaków,
normalny Polak nigdy z własnej woli nie pójdzie na służbę do szwaba.

3. Data: 2020-07-23 10:35:34

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Widzisz Ilona. Ziarno nienawiści może kiełkowac prawie po stu latach. Dlatego uważaj
co siejesz bo twoje wnuki mogą to zbierać.

4. Data: 2020-07-23 14:17:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2020 o 06:02, Ilona pisze:

> Gdy biegły potwierdził, że nagrania są
> autentyczne, nie montowane, to wówczas mówili oni, że zachowanie Hansa
> G. im nie przeszkadzało - mówi nam Natalia Nitek - Płażyńska.

Ciekawe zachowanie. Nie przeszkadza im, że pracodawca ich obraża. Nie
przeszkadza im, co pislamiści i kościół wyprawiają w Polsce...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-07-23 18:09:15

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2020 o 10:35, z...@g...com pisze:
> Widzisz Ilona. Ziarno nienawiści może kiełkowac prawie po stu latach. Dlatego
uważaj co siejesz bo twoje wnuki mogą to zbierać.

Tak z ciekawości - jakiego czytnika używasz że do Ilony piszesz pod moja
wypowiedzią?

6. Data: 2020-07-23 18:27:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z google groups. Dlatego piszę do kogo odpowiadam.

7. Data: 2020-07-23 23:02:58

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
>montowane, to wówczas mówili oni, że zachowanie Hansa G. im nie
>przeszkadzało - mówi nam Natalia Nitek - Płażyńska.

To jest najciekawsze. Dlaczego ludzie tacy są? Bo to jest zachowanie dość
ogólne.
Począwszy od kobiety maltretowanej przez męża, nauczycieli mobbowanych przez
dyrektora szkoły, po całe narody pałowane przez władzę.
Ale czy aby tylko ludzie?

8. Data: 2020-07-24 03:43:53

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-23 09:41, trybun wrote:

> [...]
> zajmie się swoimi sprawami a nie obroną dobrego imienia Polaków,
> normalny Polak nigdy z własnej woli nie pójdzie na służbę do szwaba.

//nawet, z punktu widzenia elementarnej obglady, takie zachowanie: 'nie
uchodzi'!

9. Data: 2020-07-24 04:57:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-23 23:02, Ghost wrote:

> [...]
> Począwszy od kobiety maltretowanej przez męża, nauczycieli mobbowanych
> przez dyrektora szkoły, po całe narody pałowane przez władzę.

To elementarny brak kultury... osobistej...!

//znam wielu Niemcow, ktorzy nigdy by sobie nie pozwolili na takie
zachowanie.

10. Data: 2020-07-24 05:06:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-23 10:35, z...@g...com wrote:
> Widzisz Ilona. Ziarno nienawiści może kiełkowac prawie po stu latach. Dlatego
uważaj co siejesz bo twoje wnuki mogą to zbierać.

//to nie jest nienawisc... to brak elementarnej kultury osobistej...!

Szwecja
Lewackie proby narzucania narracji ;)
Nowoczesność może umknąć
kiedy kobieta mowi ci, ze masz brudne kolana
Pesymizm urzedowy