Pesymizm urzedowy

1. Data: 2020-07-20 21:08:06

Temat: Pesymizm urzedowy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Joachim Brudziński w radiowej Trójce nakreślił raczej pesymistyczną
wizję dla Prawa i Sprawiedliwości. Europoseł stwierdził, że bez
Jarosława Kaczyńskiego Zjednoczona Prawica "rozpadnie się jak domek z kart".
- Zarówno PiS, jak i Zjednoczona Prawica bez Jarosława Kaczyńskiego,
powtarzam to konsekwentnie, rozpadnie się jak domek z kart. Dzisiaj
gwarantem trwania tej koalicji i również mojej własnej partii jest osoba
naszego lidera - przekonywał w radiowej Trójce Joachim Brudziński.

Europoseł PiS odniósł się do sytuacji, kiedy Zjednoczona Prawica
rzeczywiście będzie musiała zmienić lidera. - Ten proces jeszcze przed
nami, oczywiście będzie musiał nadejść. Byłoby czymś skrajnie
nieodpowiedzialnym, gdybym akceptował działania tych, którzy chcieliby
zmiany przywództwa w naszym obozie - wyjaśniał.<

https://natemat.pl/315377,brudzinski-o-kaczynskim-be
z-niego-pis-sie-rozpadnie-jak-domek-z-kart

Jakas iskierka nadziei?

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-07-20 21:21:43

Temat: Re: Pesymizm urzedowy
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/07/2020 o 20:08, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> zmiany przywództwa w naszym obozie - wyjaśniał.<
>
> https://natemat.pl/315377,brudzinski-o-kaczynskim-be
z-niego-pis-sie-rozpadnie-jak-domek-z-kart

to nie ma zadnego znaczenia, nie ma w Polsce zadnego ruchu, zadnego, a
to, ze Prezes kiedys odejdzie, to oczywwiste

--
gazebo

3. Data: 2020-07-21 06:10:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 21:08, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> zmiany przywództwa w naszym obozie - wyjaśniał.<
>
> https://natemat.pl/315377,brudzinski-o-kaczynskim-be
z-niego-pis-sie-rozpadnie-jak-domek-z-kart

//juz za niespelna 15 lat, 'wadze' w 'ten kraj', przejmnom Bosaki...

Łajdactwa i świętość w jednym stoją domu
Mimo wszystko nie zapominajmy
Niewidzialna wojna
dlaczego ludzie ogladaja horrory
Anonimowy obywatel zrobił psikusa