Łajdactwa i świętość w jednym stoją domu

1. Data: 2020-07-20 19:36:38

Temat: Łajdactwa i świętość w jednym stoją domu
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Polska święta, zapita, skurwiona, sprzedajna, z gęba wypchaną frazesem,
antysemicka, antyniemiecka, antyrosyjska, antyludzka. Pod obrazkiem
Najświętszej Panienki.

Pod stopami młodych oenerowców i starych pułkowników. Pod dachem
Belwederu. Pod mostem. Święta polskość pod knajpą i kasą. Tępe pyski
granatowych policjantów. Lisie mordy szmalcowników. Okrutne twarze
stalinowców. Chamskie gęby Marca. Przerażone gęby Sierpnia. Pyszałkowate
gęby Grudnia.

Święta polskość bluźniercza, która się ośmieliła nazywać Polskę
Chrystusem Narodów, a hodowała szpiclów i donosicieli, karierowiczów i
ciemniaków, oprawców i łapowników, ksenofobię podniosła do rangi
patriotyzmu, u obcych klamek się wieszała, składała wiernopoddańcze
pocałunki na dłoniach tyranów. Ta ostatnia próba była potrzebna!
Nieodzowna. Błogosławiona.

Może wreszcie teraz Polska zrozumie, że łajdactwa i świętość w jednym
stoją domu, także i tutaj, nad Wisłą, jak wszędzie na całym bożym świecie.

Andrzej Szczypiorski

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-21 05:57:06

Temat: Re: Łajdactwa i świętość w jednym stoją domu
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 19:36, Kviat wrote:
> Polska święta, zapita, skurwiona, sprzedajna, z gęba wypchaną frazesem,
> antysemicka, antyniemiecka, antyrosyjska, antyludzka. Pod obrazkiem
> Najświętszej Panienki.

> Andrzej Szczypiorski

//sie wam towarzyszko, znow okres dwa tygodnie spoznil...?

3. Data: 2020-07-21 13:07:41

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.07.20 um 19:36 schrieb Kviat:
> [...]
>
> Może wreszcie teraz Polska zrozumie, że łajdactwa i świętość w jednym
> stoją domu, także i tutaj, nad Wisłą, jak wszędzie na całym bożym świecie.

A teraz Wincenty Pol (1863):

Nechaj Polska zna

W krwawym polu srebrne ptaszę,
poszli w boje ?hł???? nasze.

Hu ha, krew gra,
duch gra, hu ha!
Niechaj Polska zna,
jakich synów ma!

Obok Orła znak Pogoni,
poszli nasi w bój bez broni.

Hu ha, krew gra,
duch gra, hu ha!
Matk? Polsko, żyj,
Jezus Maria, bij!

Naszym braciom dopomagaj,
nieprzyjaciół naszych smagaj.

Hu ha, krew gra,
duch gra, hu ha!
Niechaj Polska zna,
Jakich synów ma!

I komentarz:
>To jest obowiazujace do dzis motto polskiej glupoty. No bo czy to, co
sie dzis dzieje, jest takie inne od tego, co dzialo sie w XIX wieku?
Slowacki robil interesy na inwestowaniu w koleje w Paryzu, a w Polsce
szlachta straszyla, ze przez kolej krowy przestana dawac mleko. Wyobraza
sobie pan, co sie dzialo na tych ponurych dworach szlacheckich? Glupota,
czytanie pismidel ilustrowanych, pogardzanie chlopstwem i sluzba. To nie
bedzie zadna nowosc, ze Polska bedzie gorsza prowincja Europy. To
bedzie, przykro powiedziec, powrot do normy. A mysmy chcieli byc Europa.
Nie bedziemy.< (M.Król, Newsweek 6-12.7.2020)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

4. Data: 2020-07-21 14:59:22

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.07.2020 o 19:36, Kviat pisze:
> [...]
>
> Może wreszcie teraz Polska zrozumie, że łajdactwa i świętość w jednym
> stoją domu, także i tutaj, nad Wisłą, jak wszędzie na całym bożym

Jaką krzywdę ta "Polska" zrobiła autorowi? On zieje nienawiścią do tego
kraju - to jakiś współczesny inkwizytor? Zupełnie nie podzielam jego
zdania, Polska to kraj jak i każdy inny.. Gdyby Polacy jeszcze doczekali
wodzów na miarę to byłoby już całkiem nieźle.

5. Data: 2020-07-21 19:46:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 14:59, trybun pisze:

> Jaką krzywdę ta "Polska" zrobiła autorowi?

A ko ci powiedział, że zrobiła mu krzywdę?
Po prostu dokonał charakterystyki pewnej grupy ludzi ten kraj
zamieszkujących.
Czy żebyś stwierdził, że ktoś jest nachlany, to ten ktoś musi ci
obrzygać nogawkę?

> On zieje nienawiścią do tego
> kraju

Bzdury jak zwykle pleciesz.
Jeżeli jakiś dziennikarz opisze biskupa, który ukrywa pedofila - swojego
kolegę z pracy, przenosi go na inną parafię, używa wpływów żeby sprawę
wyciszyć w prokuraturze, to wcale nie oznacza, że ten biskup zrobił
jakąś krzywdę temu dziennikarzowi, albo że ten dziennikarz zieje
nienawiścią do tego kraju. Z poetami jest podobnie.

Oczywiście istnieje hipotetyczna możliwość, że poeta doznał jakiejś
krzywdy od jakiegoś zapitego, skurwionego, sprzedajnego, z gębą wypchaną
frazesami antysemity, niemcofoba, rusofoba pod obrazkiem najświętszej
panienki, szmalcownika, stalinowca, szpicla, ksenofoba, ciemniaka,
ksenofoba, donosiciela i karierowicza, ale jest to skrajnie mało
prawdopodobne, że spotkał takiego człowieka z taką kumulacją.
Stalinowiec nazywający Polskę Chrystusem narodów? Serio?
Z drugiej strony, skoro to nie jest jedna osoba, to równie mało
prawdopodobne jest, że ci wszyscy ludzie go skrzywdzili.

Na tej grupie dyskusyjnej notorycznie czytam teksty antysemitów czy
rasistów, albo np. ciemniaków (którzy nie wiedzą jaki Ziemia ma
kształt), ale nie powiedziałbym, że zrobili mi jakąś krzywdę (a tym
bardziej, że Polska mi zrobiła).

Więc popełniłeś błąd z góry zakładając, że Polska zrobiła autorowi krzywdę.
A jeszcze większy, że autor zieje nienawiścią do tego kraju.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2020-07-21 20:54:55

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.07.20 um 19:46 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

>Piętnował w swoich wypowiedziach i publikacjach wady Polaków,
krytykował też działalność Kościoła katolickiego.<

(Wikipedia)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????

7. Data: 2020-07-21 21:32:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 14:59, trybun wrote:

> [...]
> zdania, Polska to kraj jak i każdy inny.. Gdyby Polacy jeszcze doczekali
> wodzów na miarę to byłoby już całkiem nieźle.

Moze to z powodu ojca...?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Szczypiorski

https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Szczypiorski

//nie jest to takie prosteo byc synem "socjalistycznego historyka i
matematyka"...

8. Data: 2020-07-21 21:36:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 13:07, silvio balconetti wrote:
> [...]
> bedzie, przykro powiedziec, powrot do normy. A mysmy chcieli byc Europa.
> Nie bedziemy.< (M.Król, Newsweek 6-12.7.2020)

//chyba siem Polska Szlachta z Targowicom, pomylila...?

9. Data: 2020-07-21 22:37:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 19:46, Kviat wrote:

> [...]
> wyciszyć w prokuraturze, to wcale nie oznacza, że ten biskup zrobił
> jakąś krzywdę temu dziennikarzowi, albo że ten dziennikarz zieje

Znaczy, ze dziala w zorganizowanej strukturze i jest 'zadaniowany' przez
swojego oficera prowadzoncego...

//zrozum, ze biedna idiotki, ze tajnej sluzby, raz powolanej nie da siem
zlikwidowac nigdy...!

10. Data: 2020-07-21 23:06:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 lipca 2020 21:33:19 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Szczypiorski
>
> //nie jest to takie prosteo byc synem "socjalistycznego historyka i

Czy aby nie całkiem przyzwoitego piłsudczyka z PPS Dawnej Frakcji Rewolucyjnej?
Co do mnie, to akurat wychowany jestem w rodzinie socjalistów niepodległościowych,
antykomunistycznych, więc potrafię docenić.

Mimo wszystko nie zapominajmy
Niewidzialna wojna
dlaczego ludzie ogladaja horrory
Anonimowy obywatel zrobił psikusa