Niemianskie Szczepionki Darmo Dla Wszystkich!!!

1. Data: 2020-05-03 02:02:42

Temat: Niemianskie Szczepionki Darmo Dla Wszystkich!!!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-szczepionka-dla
-wszystkich-deklaracja-ursuli-von-der-leyen-65061873
68781953a
Jak proszki i czekolady z faterlandu -bendom roznice w skladzie produktu? ;P

No i klops:
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/przebycie-zakazen
ia-koronawirusem-nie-chroni-przed-kolejnymi-infekcja
mi-czy-stworzenie

2. Data: 2020-05-03 04:53:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-03 02:02, m...@g...com wrote:

> [...]
>

> No i klops:
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/przebycie-zakazen
ia-koronawirusem-nie-chroni-przed-kolejnymi-infekcja

To bez znaczenia... chodzi o to zeby NFZ naciagnac na zakupy...

https://youtu.be/QfsGVDUgMOY?t=80

3. Data: 2020-05-06 22:21:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

No i klops:
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/przebycie-zakazen
ia-koronawirusem-nie-chroni-przed-kolejnymi-infekcja
mi-czy-stworzenie

3 majIzaura
To bez znaczenia... chodzi o to zeby NFZ naciagnac na zakupy...

https://youtu.be/QfsGVDUgMOY?t=80

---
Obawiam sie ze nie tylKO o to...
Kasa Kasom, wladza wladzom, smierc smierciom, dePOpulacja...aPOkalipsom

4. Data: 2020-05-06 23:34:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 22:21, m...@g...com wrote:
> [...]
>
> ---
> Obawiam sie ze nie tylKO o to...
> Kasa Kasom, wladza wladzom, smierc smierciom, dePOpulacja...aPOkalipsom

Mniejmy nadzieje, ze i tym razem cos pojdzie nie tak...

5. Data: 2020-05-06 23:44:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kasa Kasom, wladza wladzom, smierc smierciom, dePOpulacja...aPOkalipsom

Mniejmy nadzieje, ze i tym razem cos pojdzie nie tak...
Bog sie z aPOkalipsom wstrzeli czasowo idealnie ;P

6. Data: 2020-05-07 11:48:44

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.05.20 um 23:34 schrieb Izaura:
ia-koronawirusem-nie-chroni-przed-kolejnymi-infekcja
mi-czy-stworzenie

> Mniejmy nadzieje, ze i tym razem cos pojdzie nie tak...

Koniec świata sie zbliza. Juz od 1200 BC.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_epidemics

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

7. Data: 2020-05-07 20:05:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-07 11:48, Sylvio Balconetti wrote:
ia-koronawirusem-nie-chroni-przed-kolejnymi-infekcja
mi-czy-stworzenie

> Koniec świata sie zbliza. Juz od 1200 BC.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_epidemics

"Polska i tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,

Amen!

8. Data: 2020-05-07 21:57:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale swiat dostanie w KOsc ;P

[O jakich szczepionkach mowisz?]
O tych: [od 18min 20sek szczegolnie 18:50!]
https://m.youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0
https://youtube.com/watch?v=jZ_qKAXJ6H0

Mnie szczerze zachwycil energetyczny entuzjazm tej Pani w 18min50sek
ktora oglaszala jakrze emfatycznie owe przymierze wladcow [i narodow]
jako Proroczy Nowy POczatek Braterskiego Swiata POszczepiennych Zombi ;P

A tu nasz Bronzik w Komencie tegoz [i owegoz] ;)
https://youtube.com/watch?v=znIlmITzbTw
https://m.youtube.com/watch?v=znIlmITzbTw
Braun u Roli: "Czeka nas globalny obóz koncentracyjny"? O "wieszaniu" Szumowskiego i
DEFENDER-2020!
I mam wrazenie ze niektorzy z was naiwnie pytajom o droge do tego Nowego Lepsiejszego
Swiatka
a wlasciwie przebierajom wrencz KOpytkami by galopem w ten swiat wjechac [wwozonc na
furach oPOrnych] ;P

[BlisKOcorazBlizej]
Kolejny dohtorek KOronaswirusek
Pandemia? Jaka pandemia!? W POlsce ogolny spadek liczby zgonow do 40%
i wirus przydusil
O! I juz wiadomo na co byl covid! Zebys siem dal zaszczepic na...EBOLE!