? Niemożlwe. Jeszcze nie ma wątku o .... ?

11. Data: 2013-01-29 14:00:28

Temat: Re: ? Niemożlwe. Jeszcze nie ma wątku o .... ?
Od: "SolitaryMan" <x...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5107c443$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "SolitaryMan"

> Przykład JF Kenned'y każe wątpić w możliwość czy jakiegokolwiek koloru
> cukier wystarczy.

jak zwątpisz -to napewno nie zadziała - czar pryska :))))

prawnicy .....:)))))

co ja Ci powiem > - powiedzmy :
nie przepadam za prawem

pozdr.

12. Data: 2013-01-29 14:34:34

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29/01/2013 14:00, SolitaryMan wrote:
> nie przepadam za prawem

Za 'czerwone' ? ... nie dziwie sie ;)

--

.......................DHSL.........................
.

13. Data: 2013-01-29 15:35:13

Od: "SolitaryMan" <x...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheDevineMe" <d...@t...com> napisał w wiadomości

> Za 'czerwone' ? ... nie dziwie sie ;)

powiedziałbym raczej, że
za 'suche'/formalne/bezduszne
ale co to ma za znaczenie ?

14. Data: 2013-01-29 16:32:49

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-29 15:00, SolitaryMan pisze:

> Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak zwątpisz -to napewno nie zadziała - czar pryska :))))

> prawnicy .....:)))))
>
> co ja Ci powiem > - powiedzmy :
> nie przepadam za prawem

... ja bardziej, powiedzmy 'nie przepadam' za 'tym konkretnym
przypadkiem' prawnika.

Czerpiąc z globowego ostrego stanowiska, poprowadziłbym taki tok
rozumienia sytuacji:
facet na pewno był pieprzonym katolikiem, czyli zwolennikiem
poglądu, że zwierzęta nie mają duszy. Stąd prawo (pochodzące
od Boga) zupełnie się tu nie stosowało, w każdym bądź razie
wyłączało wszelkie swoje aspekty nakazujące katolikowi
w takiej sytuacji włączenie jakiejś 'wrażliwości', 'szacunku',
czy 'humanitaryzmu' (tu zresztą można się powołać na opinię
eksperta - Ikselki - który potwierdzi, że słowo 'humanitaryzm'
zasadniczo jest bez sensu w odniesieniu do zwierząt.

I tak to manewrując dotarłem do miejsca, do którego
z góry upatrzyłem sobie dojść, czyli by zupełnie bez związku
z wątkiem i dyskusją, zaprezentować zwolennikom 'braku duszy'
ciekawego linka o delfinach.

Pozdrawiam wszystkich, którzy jednak widzą związek :)

http://ciekawe.onet.pl/wokolnas/delfiny-drugie-po-cz
lowieku,1,5403026,artykul.html

15. Data: 2013-01-29 19:58:37

Od: "SolitaryMan" <x...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...op.pl> napisał w wiadomości

> ... ja bardziej, powiedzmy 'nie przepadam' za 'tym konkretnym przypadkiem'
> prawnika.

hm... nie znam gościa nie będę więc oceniał
- może postępek ale nie autora :))))

zauważ, ja pisałem o prawie - nie o prawnikach
:))

> Czerpiąc z globowego ostrego stanowiska, poprowadziłbym taki tok

wiem, że to prowokacja - ale jak chciałeś nam
tu pokazać, że głab przynosząc na grupę te smieci
( spod kamienia- z sieci ) nie różni sie od delfina
to ....

> [...]
> eksperta - Ikselki - który potwierdzi, że słowo 'humanitaryzm'
> zasadniczo jest bez sensu w odniesieniu do zwierząt.

humanitaryzm - jak sama nazwa mówi raczej tak

ale współczucie - poczucie jedności - to już
co innego :)))

> [...]
> ciekawego linka o delfinach.
>
> Pozdrawiam wszystkich, którzy jednak widzą związek :)

no fajnie - chciałeś dokopać IXi ?
hm.... informatycy są gorsi od prawników ?
:)))))

16. Data: 2013-01-30 10:43:00

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-29 20:58, SolitaryMan pisze:

> no fajnie - chciałeś dokopać IXi ?
> hm.... informatycy są gorsi od prawników ?
> :)))))

Wiesz, zamiast kopać - mogłem wrzucić do płonącej
stodoły a potem nie okazać litości, gdyby się
jednak stamtąd wydostała (wspomnieć jedynie coś
o jej niekompletnej fryzurze)

(nie daję emotikona, bo z tymi stodołami to wcale
nie jest takie śmieszne, chyba ...)

17. Data: 2013-01-30 11:50:31

Od: "SolitaryMan" <x...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak stamtąd wydostała (wspomnieć jedynie coś
> o jej niekompletnej fryzurze)
>
> (nie daję emotikona, bo z tymi stodołami to wcale

wybacz
nie po drodze mi w tym kierunku

18. Data: 2013-01-30 11:58:21

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-30 12:50, SolitaryMan pisze:

> wybacz
> nie po drodze mi w tym kierunku

wybaczam.

> humanitaryzm - jak sama nazwa mówi raczej tak
>
> ale współczucie - poczucie jedności - to już
> co innego :)))

no można zerknąć w różne słowniki i bywa różnie, generalnie
jednak w środowiskach oświeconych nie ma radykalizmu:

Definicja słownikowa sprowadzona do wersji mikro zwierząt
NIE POMIJA:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2560880

humanitarny: mający na celu dobro człowieka, poszanowanie jego praw i
godności oraz oszczędzenie mu cierpień; też: ___mający na celu dobro
zwierząt___

19. Data: 2013-01-30 12:11:38

Od: "SolitaryMan" <x...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wybaczam.

miło z twojej strony :)))

> no można zerknąć w różne słowniki i bywa różnie, generalnie
> jednak w środowiskach oświeconych nie ma radykalizmu:

skoro tak - to twój radykalizm w skazuje na .... ?

Redi to tylko etykietki - liczy sie to co z nimi ...

potrafisz być humanitarny dla IX-i choć nie jest delfinem ?
:)))

20. Data: 2013-01-30 12:28:32

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-30 13:11, SolitaryMan pisze:

> skoro tak - to twój radykalizm w skazuje na .... ?
>
> Redi to tylko etykietki - liczy sie to co z nimi ...
>
> potrafisz być humanitarny dla IX-i choć nie jest delfinem ?
> :)))

Myślę, że nie ustępuję tu Tobie w zdolnościach do bycia
humanitarnym wobec globa, który nie jest głąbem.

Co myślisz ? :)))

Po co tacy żyją?
My Polacy możemy wiele zawdzięczać Stalinowi!
Katolicyzm jako źródło cierpień
My First Video Part 2
Gorgeous brunette by the pool