Nienawisc

1. Data: 2000-07-17 19:30:26

Temat: Re: Nienawisc
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał:

> Witam!!!
> Mam pytanie, a mianowicie dlaczego rodzice tak bardzo denerwuja dzieci?

Po to, zeby dzieci z tego zdenerwowania odeszły z domu i zaczeły życ na własny
rachunek :)
G.

1. Data: 2000-07-17 19:41:30

Temat: Nienawisc
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Mam pytanie, a mianowicie dlaczego rodzice tak bardzo denerwuja dzieci? Ja
tego nie rozumiem, chociaz mnie osobiscie stary wkurza i go z calego serca
nienawidze. Mame to jeszcze jakos toleruje, w sumie marudna i potrafi jak
nikt inny ranic slowami, ale da sie wytrzymac. Jednak dlaczego tak musi byc?
Moze Wy to wiecie? Przeciez wcale nie mam takich zlych rodzicow, moi kumple
maja o wiele gorszych, wiec skad te negatywne uczucia? Podobno mlodziez w
pewnym wieku sie buntuje, tylko w tym problem, ze w moim przypadku to juz za
dlugo trwa, ja naprawde nie znosze starego. Czy mozna nienawidziec ojca
(pierwszy raz go tak nazwalam od dluuuuuugiego czasu :-)) za to, ze uzywa
jakichs dziwnych slow, ktore bardzo mi sie nie podobaja (np. smaruje do
domu, rozpierdzielili, ja byl itd.), zre jak swinia, lazi zgarbiony, brudny,
w podartych ubraniach, wyglada jak ci, ktorzy grzebia w smietnikach, chociaz
mowi, ze jest biznesmenem i bardziej lubi moje rodzenstwo ode mnie? Moim
zdaniem to troche niesprawiedliwe z mojej strony, niesprawiedliwe jest
rowniez to, ze kiedys przykleilam jego zdjecie do sciany, podpisalam "zabic
chama" i rzucalam w fotosa rzutkami. To chyba brzydko z mojej strony, czy to
tak odpowiada odreagowywac swoj stres? A moze to ja jestem zla, a nie on?
Wydaje mi sie dziwne to o co pytam, przeciez oczywiscie, ze to nie moja
wina, ale jednak mam watpliwosci... Jak go nie widze i nie slysze to juz go
tak az bardzo nienawidze, ale gdy tylko jest w poblizu to cala trzese sie z
nerwow, bo on na mnie tak zle oddzialywuje. Czy mam prawo nie cierpiec z
calego serca kogos kto mnie stworzyl?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-07-18 11:31:54

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:39735ED2.CFBB4320@poczta.onet.pl...

> Po to, zeby dzieci z tego zdenerwowania odeszły z domu i zaczeły życ na
własny rachunek :)
> G.

Moze i tak. Ja juz bym chetnie wyprowadzila sie od starych, marzy mi sie aby
miec wlasna chate i wlasne zycie z wlasnym facetem :-). Ale na to jeszcze
musze poczekac prawie trzy lata :-(. Jakos wytrzymam, to i tak juz niedlugo
nastapi. O nie, bede dorosla, a ja tego nie chce, ja chce byc mala,
niegrzeczna dzidzia!!! :-(. Pomocy!!! Ja naprawde nie chce sie starzec, chce
byc zawsze malutka, niewinna i beztroska dziewczynka :-(. Coz mi wiecej
pozostalo poza dorosloscia? Nic, tylko czarna smierc w samotnosci i w
opanujacej mnie glupocie. Ja mam co dopiero skonczona podstawowke, chce
jeszcze zyc!!! Wiem, ze ja juz sie starzeje, popadam w paranoje, w obled. Im
jestem starsza tym bardziej wariuje i tym bardziej trace umiejetnosc
myslenia!! O ja biedna, nieszczesliwa, bede musiala stworzyc dzieci, aby one
zyly za mnie, poki potrafie jeszcze myslec, poki wiem, ze czyha nade mna
niebezpieczenstwo, to musze temu zaradzic, zanim cala ludzkosc zapomni o
mnie, wspanialej i cudownej, musze stworzyc potomstwo!!!!! Nie chce by mnie
zzarly robale nie pozostawiajac po mnie sladu. Ale w takim wieku to
niewypada jeszcze uprawiac seksu, ktos jeszcze pomysli, ze jestem kurwa, a
poza tym ja jestem kobieta i nie jestem stworzona do rodzenia. Wedlug tych
chamow, ktorymi sa chlopy, baba ma stac przy garach i wychowywac bachorow.
Nie maja kanalie jedne szacunku dla plci pieknej, takich to tylko zabic,
nasrac i rowerkiem po nich pojezdzic!!! Glupie chlopskie kurwy, co tylko
mysla o innych paniach jak sie zona zestarzeje i robi mniej atrakcyjna. Nad
takimi jelopami to tylko trzeba sie znecac, popychac, traktowac jak gowna,
siekac siekiera i bic, bic i bic i trzymac w zamknieciu blagajacych o litosc
i calujacych kobiety po stopach. Jednak coz ja biedna nieszczesliwa, chyba
juz teraz w tak mlodym wieku, niezupelnie dojrzala emocjonalnie kobieta,
bede musiala stworzyc nastepce mego szlacheckiego tytulu, ktorym jest
kobiecosc. Urodze dwie corki, na wypadek gdyby jednej cos sie stalo i syna,
ktory bedzie im sluzyl i traktowal jak kogos lepszego, tak jak powinien. A
jak corki juz dorosna, jak beda dawaly sobie same rade w zyciu, to syna na
szubienice i pod ziemie, niech cham wacha kwiatki od dolu, niech zdycha w
cierpieniach szuja pojebana. I ja - atrakcyjna i cudowna byc moze dluzej
bede zyla od tej chlopskiej kanalii. Wredne chlopskie badziewaki, trzeba to
wszystko badziewne wytepic i pozwolic aby ludzkosc zniknela z powierzchni
Ziemii. Skoro nie wiedza co to znaczy urodzic dziecko, skoro chlop tego
uczynic nie moze, a kobieta jest zmuszona by to robic, nawet jak takie
badziewne, wstretne i glupie ja zgwalci, a ona nic na to nie moze poradzic,
to trzeba takich zabic, bo po co takie chamskie? Niech wypierdalaja, na nic
oni, chyba tylko na gowno.
Kuba!! Wracaj z tych pierdolonych wakacji, zasrany i pojebany jelopie, bym
Cie mogla zaszlachtowac!!!!! :-( Bardzo tesknie. Ja juz umieram, jestem taka
nieszczesliwa i zagubiona :-(. Pomocy!!!!!!
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-07-18 15:59:29

Temat: Odp: Nienawisc
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek :
> Witam!!!
> Mam pytanie, a mianowicie dlaczego rodzice tak bardzo denerwuja dzieci?

Bo dziecko w pewnym momencie chce się uwolnić od rodziców, a ci tego
zupełnie nie widzą.

>Ja
> tego nie rozumiem, chociaz mnie osobiscie stary wkurza i go z calego serca
> nienawidze.

Eeee, nie mów tak - rodzic to jest rodzic i weź pod uwagę fakt, że zawsze
chce dla Ciebie najlepiej, chociaż nie zawsze potrafi to ukazać.

>Mame to jeszcze jakos toleruje, w sumie marudna i potrafi jak
> nikt inny ranic slowami, ale da sie wytrzymac. Jednak dlaczego tak musi
byc?

Dlatego, że jesteś ich córką i ZAWSZE pozostaniesz Anią, słodkim dzieckiem,
które dostarczało tyle radości rodzicom. Wyjdziesz za mąż, bedziesz miała
dzieci, znajdziesz pracę, własny dom - ale u rodziców bedziesz małą Anią.
Tak to już jest - najlepiej przyjąć zasadę - "kochaj rodziców, rób swoje".
Do starych zawsze trzeba mieć szacunek, ale nie zawsze trzeba ich słuchać.
Masz własne życie, nim kierujesz, zawdziędzasz go rodzicom, ale jest ono
TWOJE - i tylko Twoje.

> Przeciez wcale nie mam takich zlych rodzicow, moi kumple
> maja o wiele gorszych, wiec skad te negatywne uczucia?

Uwierz, to normalka :-)

>Podobno mlodziez w
> pewnym wieku sie buntuje,

Zgadza się.

>tylko w tym problem, ze w moim przypadku to juz za
> dlugo trwa, ja naprawde nie znosze starego.

W tym przypadku potrzebny jest Twój wiek - ale, wiem, pytać nie wypada :-))

> Czy mozna nienawidziec ojca
>[ciach]
>A moze to ja jestem zla, a nie on?

Ja bym określił, że jesteś nie do końca normalna - sorry, nie obraź się, ale
tak to widzę. Cóż...muszę powtórzyć jeszcze raz - zależy ile masz lat.
To naprawdę dużo wyjasni.

>Czy mam prawo nie cierpiec z
> calego serca kogos kto mnie stworzyl?

Nie masz prawa, i sam fakt, że zadajesz takie pytanko świadczy o tym, że
masz poczucie więzi rodzinnej.
To już dobrze.

Filip

1. Data: 2000-07-18 17:09:46

Od: "Boryna" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee, nie mów tak - rodzic to jest rodzic i weź pod uwagę fakt, że zawsze
> chce dla Ciebie najlepiej, chociaż nie zawsze potrafi to ukazać.
Sory, g... prawda. Nie zgadzam się. Starych można nienawidzieć.

> Nie masz prawa, i sam fakt, że zadajesz takie pytanko świadczy o tym, że
> masz poczucie więzi rodzinnej.
> To już dobrze.
Tez sie nie zgadzam. Oczywiście, masz prawo nie cierpiec swojego ojca. Co z
tego, ze akurat ten czlowiek jest Twoim ojcem jesli jest debilem? A
wmawianie, ze rodziców trzeba szanować powoduje jedynie ogromne wyrzuty
sumienia, które mogą wlec się za człowiekiem do końca życia. Jak jest cham,
to przecież możesz go nienawidzieć. I tyle.

PS Aniu, w drugim poście chyba trochę przesadziłaś:-)

1. Data: 2000-07-19 12:59:24

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cham,
> to przecież możesz go nienawidzieć. I tyle.

Zupelnie sie z Toba zgadzam, masz szczera racje. Jak mozna nie nienawidziec
tego chama, przeciez to jest niemozliwe!!! Wielkie dzieki.

> PS Aniu, w drugim poście chyba trochę przesadziłaś:-)

Naprawde? Nie zastanawialam sie nad tym.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-07-19 13:04:01

Od: "Nata" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>tego nie rozumiem, chociaz mnie osobiscie stary wkurza i go z calego serca

Skad w Tobie tyle agresji?
Malo, ze "zaatakowalas" grupe swoimi postami, to jeszcze strasznie klniesz.
Jakos nie wydaje mi sie, abys miala 15 lat, ale moze sie myle?

>Ania

Nata
p.s. przepraszam, ze zapytam, ale czy nie masz przypadkiem na imie Jacek?
:))

1. Data: 2000-07-19 15:02:33

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nata" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
klniesz.
> Jakos nie wydaje mi sie, abys miala 15 lat, ale moze sie myle?

Tak, a ile wedlug Ciebie mam lat? Jestem tylko niezrownowazona psychicznie i
to wszystko. Dlaczego sadzisz, ze ja strasznie klne? Bardzo mi przykro z
tego powodu, ale moim zdaniem w tym wypadku sporo przesadzilas :-(. Z
poprzednia grupa dyskusyjna z tego powodu sie pozegnalam, bo nie potrafilam
sie kontrolowac, za duzo przeklinalam i wolalam odejsc zegnajac sie ze
spokojem i z przeprosinami, ktore skierowalam do wszystkich tamtejszych
uczestnikow. Chcialam wszystko naprawic, mam spieprzona psychike, brat sie
nade mna znecal, wiele razy usilowal zamordowac i stad to wszystko.
Postanowilam substrybowac ta grupe w postanowieniu, ze sie zmienie, bede
milsza, lepsza i dolacze sie do rozmowy. Chociaz bardzo sie staram i
naprawde sie poprawilam to spostrzeglam, ze tutaj coraz wiecej wrogow
zdobywam :-(. Niestety, to dla mnie zbyt ciezkie. Jesli sadzicie, ze jestem
tu kims zbednym, kogo tu nie chcecie, to bede zmuszona odejsc :-(. Nic tu po
mnie. Bardzo mi przykro, ze znowu zawiodlam. Przepraszam.

> p.s. przepraszam, ze zapytam, ale czy nie masz przypadkiem na imie Jacek?
> :))
Nie.

Pozdrawiam
Glupia Ania

1. Data: 2000-07-19 17:02:06

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dqjd5.21113$p...@n...tpnet.pl...

> Dlaczego sadzisz, ze ja strasznie klne? Bardzo mi przykro z
> tego powodu, ale moim zdaniem w tym wypadku sporo przesadzilas :-(.

Nie , nie przesadzila
klniesz gorzej niz parobek mojej Babci
uwazasz, ze bez tego nie moglabys zwrocic na siebie uwagi?

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-07-20 10:54:11

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie , nie przesadzila
> klniesz gorzej niz parobek mojej Babci
> uwazasz, ze bez tego nie moglabys zwrocic na siebie uwagi?

Ty sadzisz, ze ja duzo klne, bo nie znasz moich kolezanek. Zazwyczaj wcale
nie przeklinam, a robie to tylko wowczas gdy czuje taka potrzebe, a to, ze
taka mialam, to nie jest moja wina.
Wcale nie chce zwrocic na siebie uwage. Ja tylko pragne byc na tej grupie,
wypowiadac sie i zeby nikt mi za to nie czynil zadnych wyrzutow. Jedynie o
to mi chodzi, o nic wiecej.
Pozdrawiam
Ania

Empatia