Re: deszcz

1. Data: 2000-07-17 17:40:52

Temat: Re: deszcz
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Paweł Olszewski <o...@p...fm> napisał / wrote:

Najgorsze jest to, że idzie
nowa era
> lodowcowa i trzeba się przyzwyczaić do tego, że w Polsce
już nie
> będzie słonecznej pogody...

a mówią, ze klimat sie ociepla. I chyba tak: lato i zima,
brak wiosny i jesieni. Okropne. Kaska.

Strefa MP3 spełnia marzenia! <http://konkurs.wp.pl/strefa/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-18 09:03:35

Od: Paweł Olszewski <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Jul 2000 19:40:52 +0200, k...@p...wp.pl (katarzyna nowak)
wrote:

> Najgorsze jest to, że idzie
>nowa era
>już nie
>a mówią, ze klimat sie ociepla.

Nie wiem, co mówią. Czytałe artykuł w Wiedzy i Życiu, że idzie nowa
era lodowcowa i klimat będzie się oziębiał.

>I chyba tak: lato i zima, brak wiosny i jesieni.

Tak? A kiedy było to lato? Zimy zresztą też nie pamiętam. To raczej
jest ciągła jesień. Zima była kilka dni w listopadzie, a lato kilka
dni w maju.

>Okropne.

A tu się zgadzam...

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

1. Data: 2000-07-18 16:54:31

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Olszewski <o...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@4...com..
.

> Tak? A kiedy było to lato? Zimy zresztą też nie pamiętam. To raczej
> jest ciągła jesień. Zima była kilka dni w listopadzie, a lato kilka
> dni w maju.

A resztę przespałeś? ;) Przecież prawie cały maj i przynajmniej połowa
czerwca były gorące i suche. Wiem co mówię, bo żeśmy się wszyscy w biurze
kisili w tym upale, bez klimatyzacji. ;) I na wykładach trzeba było siedzieć
i wachlować się notatkami. ;) Dopiero na początku lipca dało się odetchnąć.

Zresztą wszędzie trąbili o suszy w kraju i nieprawdopodobnych upałach o tej
porze roku, a Ty tu jesień nagle wspominasz! :)

Pozdrówka,
Diana

1. Data: 2000-07-19 11:15:07

Od: Paweł Olszewski <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Jul 2000 18:54:31 +0200, "Diana" <a...@a...net>
wrote:

>A resztę przespałeś? ;) Przecież prawie cały maj i przynajmniej połowa
>czerwca były gorące i suche.

???? Gdzie Ty mieszkasz? Bo ja na Śląsku. I słońca było może z
tydzień.

>Zresztą wszędzie trąbili o suszy w kraju i nieprawdopodobnych upałach o tej
>porze roku, a Ty tu jesień nagle wspominasz! :)

Bo susza faktycznie była, ale to nie znaczy, że było długo lato...
Pamiętam jeszcze lata, kiedy jeździło się na kąpieliska, nad jezioro
itp. Od kilku lat kąpieliska w Zabrzu chyba nawet nie są uruchamiane.

--
pozdrawiam serdecznie
Paweł Olszewski

1. Data: 2000-07-19 15:36:36

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Olszewski <o...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
.

> ???? Gdzie Ty mieszkasz? Bo ja na Śląsku. I słońca było może z
> tydzień.

A ja w Warszawie i przez sporą część maja i czerwca dosłownie rozpływałam
się w upale. :)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-07-19 17:04:28

Od: Bulsky <b...@s...fn.pl_no_spam> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna nowak wrote:

> a mówią, ze klimat sie ociepla. I chyba tak: lato i zima,
> brak wiosny i jesieni. Okropne. Kaska.

Wszytko jest w najlepszym porzadku , tylko pory roku "przesunely" sie o
jakies 3 miesiace do tylu .
W kwietniu lato , w pazdzierniku zima ....
pozdro

--
____ __ __ _ ____ __ _ _ _ |"To czego nie wiemy , |
/(_)_) / / / // ) ( ( _) / / )\ \/ ) | potrzebne nam właśnie, |

Re: Odp: wiek
Re: Odp: Depresja
psychologia tłumu
Witam i ...