Witam i ...

1. Data: 2000-07-17 15:20:46

Temat: Witam i ...
Od: "juska" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich, dawno mnie tu nie bylo, a jak bylam to wlasciwie
tylko czytalam, dzis postanowilam cos napisac, cos bardzo waznego dla mnie ,
a niekoniecznie dla Was, ale musze sie tym podzielic z calym swiatem, a
namiastka (calosci:) bedzie ta grupa. Wiec chce powiedziec ze JESTEM
SZCZESLIWA, i życze tego samego wszystkim grupowczom.
Pozdrawiam
juska

j...@...pl

1. Data: 2000-07-19 09:55:16

Temat: Re: Witam i ...
Od: "stranger" <i...@k...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

To Cudownie Że Jesteś Sczęślwa. Ja też byłem przez krótki okres do niedawna,
więc rozumiem Twój stan. To niepowtrzalne być szczęśliwym do granic
szaleństwa i szalonym do granic szczęścia
pozdrawiam
stranger

1. Data: 2000-07-19 12:00:01

Od: Beata Swiercz <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

POWODZENIA

juska wrote:

> [...]
> namiastka (calosci:) bedzie ta grupa. Wiec chce powiedziec ze JESTEM
> SZCZESLIWA, i życze tego samego wszystkim grupowczom.

Depresja
Re: homoseksualizm
Re: test rysowania drzewek
Moj ukochany...