Re: test rysowania drzewek

1. Data: 2000-07-17 13:37:06

Temat: Re: test rysowania drzewek
Od: "kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: Wyrwicz Lucjan <m...@s...pam.szczecin.pl>
Temat: Test rysowania drzewek...
Data: 17 lipca 2000 11:02

Tu najczesciej chodzi o to, czy narysujesz drzewo gole, takie jak w jesieni,
czy drzewo zielone, pelne owocow... Jesli gole oznacza to, ze autor rysunku
jest malo pewny siebie, malo kontaktowy itd. Natomiast drzewo zielone, pelne
owocow, oznacza, ze jestes czlowiekiem pewnym siebie, silnym i zdecydowanym.
Narysowales choinke, wiec chyba nie jest zle, ale choinka to drzewo iglaste,
a wiekszosc ludzi rysuje lisciaste... Nie wiem co o tym pomysla w firmie,
ale ja pomyslalabym na Twoja korzysc. Kolce moga oznaczac (przynajmniej
wedlug mnie), ze jest odporny, silny, asertywny. Oczywiscie oni moga miec
inne zdanie.

Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2000-07-18 11:22:00

Od: "YaANCeY" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale ja pomyslalabym na Twoja korzysc. Kolce moga oznaczac (przynajmniej
>wedlug mnie), ze jest odporny, silny, asertywny. Oczywiscie oni moga miec

Interpretacja zalezy od punktu widzenia. Mozna to interpretowac jako przejaw
optymizmu, albo tez jako skrytosc, postawe od ludzi albo przeciw ludziom
(iglaste, znaczy sie kluje, nie dopuszcza do siebie). Bezpieczniej rysowac
lisciaste. Poza tym ktos interesujacy sie filozofia wschodu bedzie to
interpretowal zupelnie inaczej niz "europejski" psycholog.

Pozdrowienia
YaANCeY

Moj ukochany...
Nowa