Jaka literatura

1. Data: 2000-07-17 12:14:16

Temat: Jaka literatura
Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To znowu ja.
Potrzebuje literatury na temat zwiazkow, rozwiazywania problemow z nimi
zwiazanych, odpowiedzialnosci w zwiazku, co zrobic aby poprawic stosunki
z partnerem, analizy aktualnego zwiazku, czy aktualny zwiazek ma szanse
przetrwania itp.
Prosze, jesli znacie jakies pozycje na ten temat to napiszcie.

dzieki

axel d.

1. Data: 2000-07-17 15:21:07

Temat: Re: Jaka literatura
Od: "Grzegorz Dziewulski" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel D. napisał(a) w wiadomości: <3...@f...com.pl>...
> [...]
>przetrwania itp.
>Prosze, jesli znacie jakies pozycje na ten temat to napiszcie.

Jakas czesc tych zagadnien poruszona jest w swietnej ksiazce B. Wojciszke
"Psychologia miłosci"
(choc czuje, ze w innym ujeciu niz to, którego szukasz)
Greg

1. Data: 2000-07-17 16:13:10

Temat: Odp: Jaka literatura
Od: "Grażyna Bartosik" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje ci przeczytac ksiazke J. Dobsona. Tytul (o ile dobrze pamietam):
"Milosc wymaga stanowczosci". Ja lubie tego autora.
Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...com.pl...

1. Data: 2000-07-17 17:22:12

Od: "Lilka" <l...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam:
Zofia Milska-Wrzosinska "Bezradnik. O kobietach, mezczyznach, milosci,
seksie, zdradzie"
Lilka

Re: Odp: deszcz
Ksiazki.