Re: Odp: deszcz

1. Data: 2000-07-17 12:06:03

Temat: Re: Odp: deszcz
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Becchino <b...@p...com> napisał / wrote:

> Troche szarych chmur i deszczu nie zaszkodzi ,
> a wrecz pozwoli odsapnac od niedawnych upalow.
> Ale znajac nasza pogode ta ,,jesien'' potrwa jeszcze
dlugo , a kiedy sie
> skonczy wszyscy beda juz po wakacjach i urlopach.

a w paxdzierniku - zima.Do kwietnia.Kaska

Strefa MP3 spełnia marzenia! <http://konkurs.wp.pl/strefa/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-17 18:51:42

Temat: Odp: Odp: deszcz
Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
te.pl...

> dlugo , a kiedy sie
>

> a w paxdzierniku - zima.Do kwietnia.Kaska

Albo jeszcze dluzej.Przynajmniej w Poznaniu.
Natomiast podobno w pewnych miastach nad morzem od 2 dni piekne lato , o
czym poinformowal mnie niedawno znajomy.

1. Data: 2000-07-18 08:33:29

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Becchino napisał(a) w wiadomości:
>Albo jeszcze dluzej.Przynajmniej w Poznaniu.
>Natomiast podobno w pewnych miastach nad morzem od 2 dni piekne lato , o
>czym poinformowal mnie niedawno znajomy.

O ile Szczecin do nich nalezy ;-), to tu pogoda nastraja optymistycznie. I
znowu teskno do urlopu...

Moncia

Ksiazki.
Re: depresja