to ja sie tylko przywitam ;-)

1. Data: 2000-07-17 10:11:56

Temat: to ja sie tylko przywitam ;-)
Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakos tak czytam Was co jakis czas i chociaz jak dla mnie wiele tu
"strasznie madrych" wypowiedzi ;-) to chetnie czasem cos skrobne (co jak
co, milo pobyc czasem "psychologiem ;-))) ).

Tak wiec witam :-)

Belin

1. Data: 2000-07-17 10:35:39

Temat: Re: to ja sie tylko przywitam ;-)
Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Belin napisał(a) w wiadomości: ...
>Jakos tak czytam Was co jakis czas i chociaz jak dla mnie wiele tu
>"strasznie madrych" wypowiedzi ;-) to chetnie czasem cos skrobne (co jak
>co, milo pobyc czasem "psychologiem ;-))) ).

Nieee, wiekszosc wyrobila sobie staz (przez zasiedzenie ;-)), wiec mozemy
plesc trzy po trzy. "Nowy" musi sie wysilic ;-)

Moncia

1. Data: 2000-07-17 12:34:57

Od: Beata Swiercz <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Beata

1. Data: 2000-07-17 17:41:59

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moncia napisał(a) w wiadomości: <8kuk8q$8nk$1@zeus.man.szczecin.pl>...

>Nieee, wiekszosc wyrobila sobie staz (przez zasiedzenie ;-)), wiec mozemy
>plesc trzy po trzy. "Nowy" musi sie wysilic ;-)

Chodzilo mi raczej o swego rodzaju "wymadrzanie" sie a nie o rozmowki
prywatne ;-) - no ale coz zadna grupa nie jest od tego wolna ;-).
Ale calkiem tu milo :-))
--
-->>>>>>>>>><<<<<<<<<<<--
Belin - 62962851

1. Data: 2000-07-17 17:47:29

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Belin napisał(a) w wiadomości: ...

>Chodzilo mi raczej o swego rodzaju "wymadrzanie" sie a nie o rozmowki
>prywatne ;-) - no ale coz zadna grupa nie jest od tego wolna ;-).

Taa, a meldowanie na innych grupach (zapomnialam, jakich) o poczynaniach
kolegi na sci.psychologia do ktorej grupy zaliczasz?

>Ale calkiem tu milo :-))

;-)))))))

Moncia

1. Data: 2000-07-18 02:38:04

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moncia napisał(a) w wiadomości: <8kvdeq$gvr$1@zeus.man.szczecin.pl>...

>Taa, a meldowanie na innych grupach (zapomnialam, jakich) o poczynaniach
>kolegi na sci.psychologia do ktorej grupy zaliczasz?

Po prostu kolezka jest na tyle fascynujacy, ze jego wyczyny w usenet'cie
spowodowaly nawet powstanie grupy jego imienia. A ze na p.s.s. jest chyba
najwiecej osob obserwujacych jego poczynania - wiec coz - dostali prezent
;-))
A co do goscia - tutaj na niego nie wjezdzam - aczkolwiek cos tam do niego
mam. Usilowalem z nim dyskutowac, rozmawiac - ale coz - niestety jest to
niewykonalne - zwlaszcza gdy facet jezeli widzi, ze przegrywa to przestaje
odpowiadac albo wali cos calkiem poza tematem :-((.
Nic to moze tutaj sie uda - aczkolwiek chyba i tak mnie nie czyta.
To tyle gwoli wyjasnienia i sadze, iz ten temat mozemy zakonczyc :-)
A teraz ... czas sie wreszcie polozyc ;-)

Belin

1. Data: 2000-07-18 06:01:25

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Belin napisał(a) w wiadomości: ...

>A co do goscia - tutaj na niego nie wjezdzam - aczkolwiek cos tam do niego
>mam.

A to co innego.

>Usilowalem z nim dyskutowac, rozmawiac - ale coz - niestety jest to
>niewykonalne - zwlaszcza gdy facet jezeli widzi, ze przegrywa to przestaje
>odpowiadac albo wali cos calkiem poza tematem :-((.

Nie zauwazylam nic tak strasznego ;-). Moze sci.psych. tak dobrze wplywa na
ludzi? :-)))

Pozdrowionka i zapraszamy do dysput.

Moncia

1. Data: 2000-07-18 22:27:06

Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Korzystam z okazji i rowniez sie przywitam...
Z tej samej okazji stwierdze, iz Belin ma racje. Pan biuro (alias
Arnold, astec, dari, Swiadek Prawdy, Alicja, Arek i kilka innych) ma
wybitnie pokrecona osobowosc i to bynajmniej nie wplyw "komuny". No
chyba, ze owa komuna miala wplyw na jego zycie w stadium prenatalnym. To
po prostu chory czlowiek zas jego (i w czesci pozostalych uzytkownikow)
problem polega na tym, ze nie chce sie leczyc.

Pozdrowienia
A.

1. Data: 2000-07-19 05:41:51

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur napisał(a) w wiadomości:

>Korzystam z okazji i rowniez sie przywitam...

A witam.

>Z tej samej okazji stwierdze, iz Belin ma racje. Pan biuro (alias
>Arnold, astec, dari, Swiadek Prawdy, Alicja, Arek i kilka innych) ma
>wybitnie pokrecona osobowosc i to bynajmniej nie wplyw "komuny".

Ale jaki to ma zwiazek z pl.sci.psych? Jakos nie interesuje mnie niczyje
zycie i tworczosc, bledy i wypaczenia, ksywy i nick'i, jesli ktos wypowiada
sie tutaj na temat.
Wtracajac dalej: Astec jest tu od daaawna, panow, jak sami z reszta
potwierdzaja, witamy od parunastu godzin, a jedyne, czym sie chwala, to off
topic krytykanctwo.

Pozdr.
Moncia

1. Data: 2000-07-19 08:30:11

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moncia wrote:
[..]
> Wtracajac dalej: Astec jest tu od daaawna, panow, jak sami z reszta

Chciałbym zwrócić tylko uwagę, że Arek, a nie Astec.
Astec to nazwa firmy i nie tylko ja z niej piszę.

> potwierdzaja, witamy od parunastu godzin, a jedyne, czym sie chwala, to off
> topic krytykanctwo.

A to dopiero początek ich pokazu! Zapaleni psycholodzy już powinni zacierać
ręce, że będą mieli sa friko dużo materiału badawczego ;))

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

Re: "JA"
Test rysowania drzewek...
Wachadełko-pytanie.