Wachadełko-pytanie.

1. Data: 2000-07-17 06:51:43

Temat: Wachadełko-pytanie.
Od: "Przemaz" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od paru dni próbuję "zabawy" wachadełkiem.Jak do tąd wszystko wydało się
logiczne.Jednak w pewnym momencie w róchach wachadełka zabrakło
konsekwencji,zaczeło się gubić i dawać różne odpowiedzi na podobne pytania.
Czy ktoś może dać mi jakieś wskazówki? Czy może istnieją jakieś ważne
niuanse które pomijam?

1. Data: 2000-07-17 07:38:27

Temat: Re: Wachadełko-pytanie.
Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemaz napisał(a) w wiadomości:
>Od paru dni próbuję "zabawy" wachadełkiem.

Chyba wiecej odpowiedzi dostaniesz na pl.misc.paranauki ;-)

Pozdrawiam
Moncia

1. Data: 2000-07-17 15:21:56

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Wazny <niuans>, ktory pominales to: zapomniales wyjebac wachadelko przez
okno...

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-17 17:14:16

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

A przynajmniej... wyrzuc za okno litere "c" na dobry poczatek.
Wprowadzasz mlodziez w BLOND!

F@k

1. Data: 2000-07-18 03:07:52

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

PLONK ktory zreszta nalezal sie imc F@kerowi juz znacznie wczesniej.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-18 06:02:46

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

F@ker napisał(a) w wiadomości: <3...@a...se>...
>A przynajmniej... wyrzuc za okno litere "c" na dobry poczatek.
>Wprowadzasz mlodziez w BLOND!

Ja nic nie wprowadzam- tylko kliknelam przycisc "odpowiedz grupie" ;-)

Moncia

1. Data: 2000-07-18 06:03:59

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>PLONK ktory zreszta nalezal sie imc F@kerowi juz znacznie wczesniej.

Qurcze, na tym kompie nie mialam F@kerka w KF - juz to naprawiam.

Moncia

1. Data: 2000-07-18 07:28:20

Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...leszno.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

"Przemaz" <p...@p...com> writes:

> [...]
> logiczne.Jednak w pewnym momencie w róchach wachadełka zabrakło
> konsekwencji,zaczeło się gubić i dawać różne odpowiedzi na podobne

Z tego co wiem nie istnieja naukowo udokumentowane zwiazki pomiedzy
stosownaniem wachadelka a dawaniem odpoiwedzi na cokolwiek rozumiane
jako przewidywanie czy wykorzystywanie postrzegania pozazmyslowego. Ja
to znam to (w sensie testow naukowych) w zastosowaniach z szukaniem
wody. Oczywiscie uzyskiwanie odpowiedzi na pytania ktore byc moze
znasz (zepchniete do podswiadomosci) to co innego - calkiem mozliwe ze
stosujac _na sobie_ jakies mistyczne akcesoria mozna sobie powiedzmy
przypomniec zapomniane haslo do serwera.

> Czy ktoś może dać mi jakieś wskazówki? Czy może istnieją jakieś ważne
> niuanse które pomijam?

Jak chcesz sie bawic to mozesz zapytac na pl.misc.paranauki (tam jest
szereg specjalistow) :))

--
Jaroslaw Sakowski
alternative e-mail : s...@z...tpnet.pl

1. Data: 2000-07-18 10:09:11

Temat: Odp: Wachadełko-pytanie.
Od: "Przemaz" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik F@ker <a...@a...se> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...se...
> Wazny <niuans>, ktory pominales to: zapomniales wyjebac wachadelko przez
> okno...
> Drogi F@kerze;chyba pomyliłeś grupy dyskusyjne.Zamiast "psychologii"
powinieneś poszukać np."Brawo-girl" lub coś w tym stylu. Tam napewno
zaimponował byś jakimś nastolatkom swoimi tekstami.Ale dzięki za odpowiedż.

Przemaz

Przy okazji "Lotu.." o schizofrenii
wiek
Re: Staro?ć nie rado?ć :-(