wiek

1. Data: 2000-07-16 20:18:47

Temat: wiek
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka scenka rodzajowa:
- poznają się dwie osoby, płci przeciwnej:
1. mają takie same (aż trudno uwierzyć) zainteresowania
2. mają takie same (tym bardziej trudno uwierzyć) gesty, sposob mówienia
3. mają takie samo (co już w ogóle jest nie do pojęcia) poczucie humoru
4. gustują w takich samych kolorach, ciuchach, muzyce, sztuce (w co
absolutnie nie chce się wierzyć)
5. oboje są w głebi ducha przekonani, że pasują do siebie jak brakujące
puzzle
(akurat nic dziwnego, dla odmiany)

i co?
powinni być razem, nie?
nie mogą - bo on ma 25 lat, ona 39.
Tylko tyle. Nie uważacie, że to głupie?

(PS - aby zapobiec wszelkim wątpliwościom, oświadczam, że nie chodzi o mnie,
tylko o znajomych, u których zaobserwowałem takową rzecz)

Filip

1. Data: 2000-07-16 20:42:59

Temat: Re: wiek
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip wrote:
[..]
> nie mogą - bo on ma 25 lat, ona 39.
> Tylko tyle. Nie uważacie, że to głupie?
[..]

A co z miłością? Jeśli jest to jest to głupie, że nie chcą być razem.
Ostatnio przytrafiły mi się aż dwie podobne sytuacje jeśli chodzi
o różnice wiekowe (ja 32 one 22,23) i nauczyły mnie jednego:
Pieprzyć to! (że jest taka różnica).
O ile oczywiście nie ma bariery w mentalności wynikającej z różnicy
"pokoleń" - np casus przeżyć z komunizmu lub ich brak - co miało miejsce
w moim przypadku.

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-07-16 21:21:45

Temat: Odp: wiek
Od: "Zielony" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ptaszek Filip <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:HMoc5.7540$p...@n...tpnet.pl...
> powinni być razem, nie?
> nie mogą - bo on ma 25 lat, ona 39.
> Tylko tyle. Nie uważacie, że to głupie?

Dlaczego nie moga byc razem. Czy dla nich taka róznica ma zna czenie czy
obawiają się otoczenia. Mają dzieci z poprzednich związków, które tego nie
akceptują. Czuję, że mam za mało danych , żeby to zrozumieć. A gdzie miłość.

1. Data: 2000-07-17 00:11:05

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Ptaszek Filip" <w...@g...pl> writes:

> i co?
> powinni być razem, nie?
> nie mogą - bo on ma 25 lat, ona 39.
> Tylko tyle. Nie uważacie, że to głupie?

ograniczanie zwiazku ze wzgledu na wiek tylko i wylacznie to w istocie
glupie.
Nie twierdze, ze wszyscy tak powinni albo ze nie ma problemow (bo sa
pewnie ze sa) - ale sa one do pokonania o ile ktos naprawde chce i
jest 100% pewien ze to ta osoba.

Sama znam znajome malzenstwo, on jest mlodszy od niej o 11 lat. Jak
narazie sobie zyja zgodnie i nawet dorobili sie juz pierwszego
potomka.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-17 03:29:36

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip wrote in message ...

>i co?
>powinni być razem, nie?
>nie mogą - bo on ma 25 lat, ona 39.

A dlaczego nie moga? Czy az tak bardzo przejmuja sie z " Co tez ludzie
powiedza"?
Uwazam, ze starsza kobieta ma takie same prawo do poslubienia mlodszego
mezczyzne, jak starszy mezczyzna ma prawo do poslubienia mlodszej kobiety.
Jest dzisiaj coraz wiecej takich wypadkow.
Czas zakonczyc ze stereotypami!

jakub

1. Data: 2000-07-17 07:19:24

Od: "kaido" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i co?
> powinni być razem, nie?
> nie mogą - bo on ma 25 lat, ona 39.
> Tylko tyle. Nie uważacie, że to głupie?

NIE MOGą ?? przyznam się, że nie rozumiem,,, jeśli to nie tylko znajomo
ść,,, nie tylko przyjaźń,,, i oboje czują , że może wydarzyć się coś więcej,
,, to wiek nie ma żadnego , ŻADNEGO ZNACZENIA....dla mnie po prostu problem
tego typu nie istnieje,,, a jeśli ktoś przejmuje się tym , co powiedzą ludzi
e,,, to znaczy, że miłość nie jest dla niego najważniejsza i tyle,,, k/.

1. Data: 2000-07-17 08:39:25

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip napisał(a) w wiadomości: ...

[...]
> [...]
mnie,
>tylko o znajomych, u których zaobserwowałem takową rzecz)

Nie rozumiem, co ich ogranicza. Jesli przekonania otoczenia - to mozna
spokojnie ich nie zauwazac. Gorzej, jesli oni sami uwazaja, ze z tego powodu
nie powinni byc razem. Dla mnie to szukanie dziury w calym. Mam kuzyna,
ktory jest od pietnastu lat w zwiazku ze starsza o osiem lat od siebie
kobieta. Jest to jedna z nielicznych jakie znam, tak zgodnych par.

Moncia

1. Data: 2000-07-17 10:12:04

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec SA napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...
>Ptaszek Filip wrote:
>[..]
>[..]
>
>A co z miło?ci?? Je?li jest to jest to głupie, że nie chc? być razem.
>Ostatnio przytrafiły mi się aż dwie podobne sytuacje je?li chodzi
>o różnice wiekowe (ja 32 one 22,23) i nauczyły mnie jednego:
>Pieprzyć to! (że jest taka różnica).

Nie masz sie czym chwalic - takie cos to co chwila sie przerabia ;-))
A nie zauwazyles ze mowa byla o sytuacji gdy to panna jest starsza?
Wtedy to jest troche chyba bardzie skomplikowana sytuacja. Ja bym chyba na
cos takiego nie poszedl - znam pare takich zwiazkow i roznie to z nimi
jest. Ale moze po prostu ciezko jest zaakceptowac taka odwrocona sytuacje.

>O ile oczywi?cie nie ma bariery w mentalno?ci wynikaj?cej z różnicy
>"pokoleń" - np casus przeżyć z komunizmu lub ich brak - co miało miejsce
>w moim przypadku.

No juz nie rob tu takiej martyrologii - bo u Ciebie to chyba roznica w
mentalnosci bierze sie z innych powodow. ;-(

Belin

1. Data: 2000-07-17 12:25:25

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Ptaszek Filip" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
> absolutnie nie chce się wierzyć)
> 5. oboje są w głebi ducha przekonani, że pasują do siebie jak

Nie wiem, czy nie wystepuje tu zbyt duzo podobienstw.
Znaczna roznica w jednej kategorii nie zrownowazy
zbyt wielu dokladnych podobienstw.
Zwazywszy, ze mezczyzni srednio dojrzewaja
do opuszczenia tego najlepszego ze swiatow
o 7 -- 10 lat, to ta roznica tez jest niezbyt duza.
I (ewentualnie) rzutuje tylko na jedna sprawe:
wspolne potomstwo.

Ciekawe, czy maja podobne:
kolor oczu,
odleglosc miedzy zrenicami,
ksztalt nosa,
ksztalt uszu,
godzina rannego wstawania,
charakter rodzica przeciwnej plci, ....
?

Jak na moj nos, to zbyt piekne
aby moglo byc prawdziwe.

--
A.

1. Data: 2000-07-17 13:17:36

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
> [...]
> O ile oczywiście nie ma bariery w mentalności wynikającej z różnicy
> "pokoleń" - np casus przeżyć z komunizmu lub ich brak - co miało miejsce
???????

I to Ci przeszkodzilo??? no a co zta miloscia????

--
Anna
-- m...@h...com

Re: Staro?ć nie rado?ć :-(
Re: deszcz
Re[2]:Samotnosc
medytacja, metoda Silvy, relaksacja, itp
deszcz