ucieczka

1. Data: 2000-07-17 12:46:54

Temat: ucieczka
Od: Beata Swiercz <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Mam bardzo duza prosbe - mam nadzieje, ze znajdzie sie ktos kto mi
pomoze.
Mam duzo spraw do przemyslenia i duzo ran do zalatania na sercu, jednak
nie moge tego zrpbic bez znalezienia jakiegos miejsca na weedend aby
zrozumiec co jest dobre dla mnie a co zle. Gdyby ktos z was mial jakis
adres lub miejse godne polecenia nad morzem, bardzo prosze o kontakt.

P.S Jest mi bardzo, bardzo smutno

Beata

1. Data: 2000-07-17 17:41:53

Temat: Odp: ucieczka
Od: "news" <i...@k...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo mi przykro, ze tak zle sie czujesz. troszke sie rozumiem, bo ostatnio
spedzam wieczory przy swiecy i kadzidelku - tzn. tez nie wiem jak
powstrzymac lzy i wscieklosc zarazem. mieszkam w Gdansku wiec niby
powinienem móc Ci pomóc. powiedz czego oczekujesz? jakiegos hotelu, moze
chcesz aby udostepnic Ci pokój na kilka dni?
pozdrawiam i jak znajdziesz jakies lekarstwo na rany w sercu to chetnie
skorzystam
wojtek
Użytkownik Beata Swiercz <b...@d...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@d...pl...

1. Data: 2000-07-18 07:36:13

Temat: Re: ucieczka
Od: Beata Swiercz <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIEKI
Myslalam o Gdansku gdyz mam sentyment do tego miasta.

Beata

1. Data: 2000-07-19 20:21:36

Od: G I <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Swiercz <b...@d...pl> napisał / wrote:

> [...]
> zrozumiec co jest dobre dla mnie a co zle. Gdyby ktos z was mial jakis
> adres lub miejse godne polecenia nad morzem, bardzo prosze o kontakt.

Bardzo mi przykro, ze w Twoim zyciu stalo sie tyle zlego. Chcialbym Ci jakos pomoc.
Czasem rozmowa z
inna osoba swietnie pomaga, ale czasem nie.
Gdybys chciala "pogadac" z kims to napisz pod ten adres
g...@p...wp.pl

Jaka literatura
Re: Odp: deszcz
Ksiazki.