Re: homoseksualizm

1. Data: 2000-07-17 13:50:27

Temat: Re: homoseksualizm
Od: "Milena W." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Teufelowi i Nince za wypowiedzi na powyższy temat.

P.S. Też mam kumpla z liceum, który twierdzi, że jest gejem. Zatkało mnie,
bo powiedział o tym jak skończyliśmy szkołę. Zawsze lubił szokować a
wydawało mi się, że interesuje się dziewczynami, więc cały czas nie mogę w
to uwierzyć. Ale gdyby tak było, to myślę, że to przez sytuację w domu -
wychowywała go matka i ciotka (ojca nie znał) - obie bardzo zaborcze.

Milena

1. Data: 2000-07-18 02:59:28

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Milena W." <a...@a...pl> writes:

> [...]
> to uwierzyć. Ale gdyby tak było, to myślę, że to przez sytuację w domu -
> wychowywała go matka i ciotka (ojca nie znał) - obie bardzo zaborcze.

To nie ma nic do rzeczy.
Owszem, taki chlopak pewnie moze miec wiecej "babskich" nawykow,
troche inna aparycje - ale nadal pozostanie heteroseksualny jesli jest
heteroseksualny.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net