Re: Odp: wiek

1. Data: 2000-07-17 17:31:01

Temat: Re: Odp: wiek
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip <w...@g...pl> napisał / wrote:

> Użytkownik jacob :

poslubienia mlodszego
poslubienia mlodszej kobiety.

> Masz moje stuprocentowe poparcie.
> Tak dokładnie być powinno, a problem w tym, że...no
właśnie - nie jest.
> Dlaczego?

Jak to nie jest? Jest mnóstwo takich związków i to
udanych. Sama znam kilka. kaska.

Strefa MP3 spełnia marzenia! <http://konkurs.wp.pl/strefa/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-17 19:41:22

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
te.pl...

> poslubienia mlodszego
> poslubienia mlodszej kobiety.

> właśnie - nie jest.
> >
> Jak to nie jest? Jest mnóstwo takich związków i to
> udanych. Sama znam kilka. kaska.

Jasne, ze jest pare takich zwiazkow udanych, ale ludzie nadal tego nie
toleruja i w tym caly problem. Moj brat cioteczny zwiazal sie z kobieta,
ktora jest od niego o wiele, wiele starsza (ile dokladnie to nie jestem
pewna). Cala rodzina ma do niego wyrzuty i nie potrafia tego zaakceptowac,
ale nie zastanowia sie nad tym, ze uczucia nie sa do przewidzenia, nikt nie
jest w stanie nad nimi zapanowac. To byloby dziwne gdyby nie byloby
mezczyzn, ktorzy wola starsze, bardziej dojrzale od siebie panie. Mi
osobiscie odpowiadaja faceci, ktorzy maja wiecej lat ode mnie, tylko ze w
moim przypadku jest to zupelnie normalne, tym bardziej, ze granice nie
przekraczaja nawet 10 lat. Moze to nienormalne, ze mlody facet pozada
kobiete w srednim wieku tak jak moi rodzice twierdza, ale to przeciez nie
wazne, kazdy ma prawo do szczescia. Ludzie nie pobieraja sie ze soba
dlatego, aby inni byli zadowoleni, ale robia to dla siebie, tylko, ze
niektorzy nie potrafia tego przyjac do wiadomosci. Gdy ktos ma inne
upodobania, poglady, wyznania to ludzie takich po prostu wysmiewaja.
Niestety nadal nie sa tolerowane takie zwiazki i taka jest nieszczesliwa
prawda.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-07-18 15:59:33

Temat: Odp: Odp: wiek
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik katarzyna nowak :

> Jak to nie jest? Jest mnóstwo takich związków i to
> udanych. Sama znam kilka. kaska.

Wyobraź sobie, że ja też - ale jest co najmniej dwa razy tyle zupełnie
nieudanych.
Przez różnicę wieku własnie.

Filip

Re: Odp: Depresja