Niepokojace dane

1. Data: 2010-08-18 15:31:10

Temat: Niepokojace dane
Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Coraz więceh samobójstw wśród nastolatków

Okolo 15 proc. dzieci i młodzieży cierpi na zaburzenia zdrowia psychicznego.

W starszej grupie wiekowej - uczniów ostatniej klasy gimnazjum i uczniów
klas liceum - ich liczba systematycznie rośnie.

Częstość zaburzeń depresyjno-lękowych sięga w badaniach 25-28 proc. dzieci w
wieku 10-17 lat, częstość zaburzeń odżywiania - 12 proc. wśród dziewcząt w
wieku 13-17 lat.

http://www.wprost.pl/ar/199469/Coraz-wieceh-samobojs
tw-wsrod-nastolatkow/

Druch

2. Data: 2010-08-18 16:29:25

Temat: Re: Niepokojace dane
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Odmieniony Druch napisał(a):
> Coraz wi�ceh samob�jstw w�r�d nastolatk�w
>
> Okolo 15 proc. dzieci i m�odzie�y cierpi na zaburzenia zdrowia psychicznego.
>
> W starszej grupie wiekowej - uczni�w ostatniej klasy gimnazjum i uczni�w
> klas liceum - ich liczba systematycznie ro�nie.
>
> Cz�sto�� zaburze� depresyjno-l�kowych si�ga w badaniach 25-28 proc.
dzieci w
> wieku 10-17 lat, cz�sto�� zaburze� od�ywiania - 12 proc. w�r�d
dziewcz�t w
> wieku 13-17 lat.
>
> http://www.wprost.pl/ar/199469/Coraz-wieceh-samobojs
tw-wsrod-nastolatkow/

> Druch

Ależ wiemy i widzimy, że rośnie wzrost chorób psychicznych i
zaburzeń.....

Artykuł omawia popularne fobie oraz coraz częściej występujące choroby
psychiczne z fobiami powiązane o paranoidalnym lub paranoicznym
charakterze. Naród Polski jest coraz bardziej narażony na rozmaite
zaburzenia psychiczne. Liczba chorych ciągle rośnie od wielkiej zmiany
ustroju począwszy, co na pewno jak wykazały liczne badania nie jest
przypadkowe. Do głosu doszły bowiem ciemne siły , które nie tylko same
są chore psychicznie, ale i potrafią skutecznie psychozy i fobie
indukować w umysłach innych ludzi. Warto przyjrzeć się skąd się biorą
choroby: sektofobia czy paranoja

http://www.eioba.pl/a75239/sektofobia_i_paranoja_ant
ysektowa_fobie_teofobia_hagiofobia_heretykofobia

3. Data: 2010-08-18 18:50:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2010 17:31:10 +0200, Odmieniony Druch napisał(a):

> [...]
> wieku 10-17 lat, częstość zaburzeń odżywiania - 12 proc. wśród dziewcząt w

Po prostu o tym wszystkim się wreszcie MÓWI, a nie pomija. Każde czasy mają
swoje frustracje wśród młodzieży. Czy więcej przypadków frustracji jest
dziś? - chyba tylko relatywnie, tzn w stosunku do licznosci społeczeństwa
proporcjonalnie wzrosła i ich liczba. W tym sensie jest ich więcej. Także
dzięki środkom przekazu są bardziej widoczne, także są badane.
"Bezwzględnie" więcej jest może tylko tych "gatunkowych" - tzn wynikających
z zagubienia wśród natłoku rzeczy niedostępnych oraz z zagubienia wśród
natłoku rzeczy dostępnych. Tzn jedni są w depresji, bo mają za mało, a inni
- bo za dużo. Generalnie: młodzież nie wie, czego tak naprawdę warto
chcieć.

4. Data: 2010-08-19 05:46:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proporcjonalnie wzrosła i ich liczba. W tym sensie jest ich więcej. Także
> dzięki środkom przekazu są bardziej widoczne, także są badane.

Moze jednak czytaj co komentujesz, nie bedziesz sie tak blaznic.

5. Data: 2010-08-19 21:45:52

Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 18, 6:29 pm, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> zaburzenia psychiczne. Liczba chorych ciągle rośnie od wielkiej zmiany
> ustroju począwszy, co na pewno jak wykazały liczne badania nie jest

Komunizm jaki był to jednak w założeniach walczył z wszelkimi
uprzedzeniami, irracjonalnościami, i dążył do królowanian ROZUMU!
(Słynna maksyma Lenina: "religia to opium dla ludu")

A z kapitalizmem przyszedł cały ten SYF znany wcześniej tylko z
Zachodu:
uprzedzenia RASISTOWSKIE, nacjonalistyczne,
KORPORACJE PRAWNICZE,
odłamy i sekty religijne,
sataniści,
MARKETNING (jako dozwolone masowe łamanie psychiczne ludzi),
podziały klasowe od pokoleń,
DEGRADACJA/urynkowienie WYSOKIEJ KULTURY,
wartościowa edukacja tylko za pieniądze (syndrom Janków Muzykantów),
wartościowe LECZENIE tylko za pieniądze (także psychiatryczne),
wartościowe psychoteriapie tylko za pieniądze,
legalizacja MARICHUANY jako "swięty Graal" młodzieżówki SLD,
ułuda "niezależności" mediów,
ułuda "transparentności" mechanizmów demokratycznych

i jest tego cała masa, a najgorsze w tym to, że jest to zalegalizowane
i wspierane Bóg wie przez kogo...

6. Data: 2010-08-19 23:11:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Xian Mi Mao napisał(a):

> [...]
> ułuda "transparentności" mechanizmów demokratycznych
>
> i jest tego cała masa, a najgorsze w tym to, że jest to zalegalizowane

Nie, nie masz racji, bo Polska nie może uwolnić się od irracjonalnego
romantycznego związanego z katolickim irracjonalizmem i stąd biorą się
te szaleństwa. A komunizm rzeczywiście był rozumowy, dlatego zanim się
skompromitował dogmatyzmem, przewietrzył tutaj ten wariacki śmietnik,
dlatego na początku, tylu ludzi go popierało, bo liczyli na to, że
zacznie się wreszcze racjonalna państwowość Polska i gdyby Polska nie
była pod wpływem prowincjonalizmu Stalina, to ten komunizm, też tu by
inaczej wyglądał. A na zachodzie, nauka idzie całą parą, tam masz
rozumowość w pełnym rozkwicie.

7. Data: 2010-08-19 23:34:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> była pod wpływem prowincjonalizmu Stalina, to ten komunizm, też tu by
> inaczej wyglądał. A na zachodzie, nauka idzie całą parą, tam masz

No patrz ,tragedia w Smoleńsku, przecież oni lecieli dokładnie w taki
sposób jak nasze irracjonalne powstania romantyczne, czyli szarżowali
wbrew zdrowemu roządkowi. To jest polska mitologia romatyczna i oni
się później dziwią=dlaczego rozjebali samolot.

8. Data: 2010-08-19 23:41:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> wbrew zdrowemu roządkowi. To jest polska mitologia romatyczna i oni
> się później dziwią=dlaczego rozjebali samolot.

A następnie wbrew zdrowemu rozsądkowi wymyślają szaleństwa, paranoje,
teorie spiskowe, zbrodniarzy. I znowu masz brak rozumu i tu krzyż
łączy się z martyrologią na przedmieściu krakowskim, gdzie wszędzie
widzą nie tego kogo trzeba, nie tam gdzie trzeba i mamy ewidentnych
wariatów. To jest nasz romantyzm irracjonalny połączony z
katolicyzmem, też irracjonalnym.

9. Data: 2010-08-20 13:21:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> widzą nie tego kogo trzeba, nie tam gdzie trzeba i mamy ewidentnych
> wariatów. To jest nasz romantyzm irracjonalny połączony z

Ale widzisz, przenieśmy się w lata dwudzieste i zobaczysz, że kręgii
kościelne zawsze miały kuku na muniu, i to jest prawidłowość, że
zawsze jak spotykam katola to okazuje się debilem, a tu trochę Leona
jak krytykował tą polską irracjonalność.....

Walka ta prowadzona była od wieków z zmiennym szczęściem, a obecnie
weszliśmy w okres nieprawdopodobnego poniżenia nauki i wyraźnej
przewagi hałaśliwej zgrai nadętych chwalców irracjonalnego nonsensu,
prowadzących ludzkość na ogół bezwiednie, nieraz jednak całkiem
świadomie, do jawnej zbrodni i gwałtu.(...)
Ten fakt, że za naszych czasów naród o wielkiej tradycji kulturalnej
został opanowany przez jednostki brutalne i ciemne, świadczy tylko
o tym, że naród ten był przeżarty do głębi przez irracjonalną
metafizykę.

Jest pewne, że gdybyśmy, np. wykastrowali całą ludzkość, jak tego
zdają się pragnąć członkowie towarzystw eugenicznych, to wtedy mogłyby
zajść zmiany naprawdę niepokojące. Ale trzeba powiedzieć wyraźnie, że
wszystkie takie pomysły są produktem irracjonalnej metafizyki i braku
krytycyzmu. Właśnie dlatego, żeby ochronić ludzkość od takich
wybryków przerafinowanego intelektualizmu, potrzebna jest obrona
zdrowego rozsądku i opartej na nim logiki. Właśnie dlatego potrzebna
jest bezlitosna krytyka przesądów, prowadzona z konsekwentnym uporem
za pomocą tych wszystkich środków, jakimi rozporządzamy. Myślę, że
wielkość celu zapłaci stokrotnie trud poniesiony.

Leon Chwistek
ZAGADNIENIA KULTURY DUCHOWEJ W POLSCE

10. Data: 2010-08-22 01:59:43

Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 20, 1:41 am, glob <r...@g...com> wrote:
> A następnie wbrew zdrowemu rozsądkowi wymyślają szaleństwa, paranoje,
> teorie spiskowe, zbrodniarzy.

O nie, protestuję! Tzw. teorie spiskowe bardzo często są bardzo
racjonalne!
Jest dokładnie odwrotnie - dyskwalifikowanie a priori jakichś
logicznie uzasadnionych podejrzeń, wypływających z bardzo konkretnych
motywów i sensownych poszlak - są IRRACJONALNIE ośmieszane przez
tutejsze dziwaczne mass media, a ciemna masa irracjonalnie i
bezmyślnie powtarza debilne tezy i piętnuje myślących ludzi...

> [...]
> widzą nie tego kogo trzeba, nie tam gdzie trzeba i mamy ewidentnych
> wariatów. To jest nasz romantyzm irracjonalny połączony z

Zgadzam się z Tobą, że warto przewietrzyć istniejącą w społeczeństwie
irracjonalność, oraz że PRL-owski komunistyczny socjalizm wiele w tej
sprawie uczynił dobrego, ale ostatnio mamy totalny odwrót od głosu
rozumu.
ALE nie sądzę iżby to było zbyt mądre aby ponowne "wietrzenie"
zaczynać akurat od "Katolicyzmu"...
Są O WIEELE większe debilne zjawiska w naszym społeczeństwie, 99% z
nich to "osiągnięcia" III RP i nowego pseudokapitalizmu wraz z
pseudodemokracją!

Czasem mam wrażenie, że III RP zlikwidowała same najlepsze osiągnięcia
socjalizmu wprowadzając na ich miejsce same najgorsze zwyrodnienia
kapitalizmu.
Oczywiście zakonserwowała jednocześnie najgorsze strony socjalizmu i
zablokowała owe najszczytniejsze mechanizmu nowoczesnego kapitalizmu
XXI wieku...

Rozważanie dodatkowej pracy
Oto kolejny krok ewolucji człowieka rodzi się w bólach niezrozumienia
newbie: cechy charakteru
nazwy pomocy dla dyslektyków, dysortografików
W imieniu mieszkańców Osowa.