Niestukajace panele - pomóżcie !

1. Data: 2003-08-26 11:17:35

Temat: Re: Niestukajace panele - pomóżcie !
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Anula wrote:

> Witam Grupowiczow,
>
> Mam parkiet sprzezd 20 lat, mozaika barlinecka. Przyszedl cykliniarz i
> powiedzial ze nie da sie wycyklinowac bo roznice wypuklosci dochodza do
> 0,5 cm.

I niech zgadnę - on to będzie za "atrakcyjną cenę" robił, tak?
Na początek weź jeszcze ze dwóch cykliniarzy do oceny (oddzielnie rzecz
jasna) niech się wypowiedzą. U mnie deski z gwoździami na wylot (nie w
piórach) dały się jakoś zcyklinować 3-4 mm. Te najbardziej spaczone klepki
można wymienić, a całość lekko podbejcować przed lakierowaniem żeby nie
było widać różnicy.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-08-26 11:20:45

Temat: Niestukajace panele - pomóżcie !
Od: "Anula" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,

Mam parkiet sprzezd 20 lat, mozaika barlinecka. Przyszedl cykliniarz i
powiedzial ze nie da sie wycyklinowac bo roznice wypuklosci dochodza do 0,5
cm.
Stanelam przed dylematem co z tym zrobic.
Kladzenie nowego parkietu to zdzieranie tego, nowa wylewka itd. wysoka cena
parkietu i na dodatek 1,5 tygodnia.

Zaproponowal mi panele. Mieszkanie jest w bloku. Mysl o panelach mnie
przeraza bo wszedzie gdzie widzialam stukaly przy najcichszym chodzeniu.
Czy sa jakies panele dzwiekochlonne ?
Slyszalam ze sa panele typu "Bar" ale nie wiem nic o nich. Czy mozecie mi,
prosze co nieco doradzic ?

Bede wdzieczna za wszelkie sugestie,
Anula

1. Data: 2003-08-26 13:16:21

Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam parkiet sprzezd 20 lat, mozaika barlinecka. Przyszedl cykliniarz i
> powiedzial ze nie da sie wycyklinowac bo roznice wypuklosci dochodza do

Wycyklinuj cykliniarza i znajdz innego. Ten chce ci wcisnac swoja robote i
material przy ukladaniu.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
http://fun.from.hell.pl/2003-01-03/prezent-Kr-dla-Wy

Wspólnota mieszkaniowa a ogrzewanie indywidualne
płytki modułowe
tapeta korkowa
Folia do zgrzewarki
Uzupe˝nienia akrylowe widoczne po zamalowaniu