Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]

51. Data: 2005-05-19 06:35:02

Temat: Re: Nietuzinowy pomysł na grilla
Od: "katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podam przepis na bundz z grilla - za Pascalem ale wypróbowany i bardzo
pyszny, a że sezon się zbliża polecam:
80 dag bundzu, 1 łyżka posiekanego tymianku, 1 łyżka posiekanego rozmarynu,
3 łyżki oliwy z pestek winogron, 4 ząbki czosnku, sól i pieprz do smaku, 6
pajd chleba wiejskiego,
Posiekaj bundz, wrzuć go do miski i jeszcze rozgnieć widelcem, posiekaj
czosnek i zioła. Dodaj do sera i dokładnie wymieszaj, Wlej oliwę do miski z
serem i znów wymieszaj. Dodaj pieprz &#8211; tyle, ile lubisz, potnij folię
aluminiową na 6 dużych kwadratów. Każdy z nich wysmaruj oliwą i posyp solą,
podziel ser na 6 części i zawiń każdą z nich w folię. Nakłuj w kilku
miejscach widelcem, żeby podczas grillowania woda miała gdzie spływać,
grilluj bundz po ok. 5 min. z każdej strony, jeść z gillowanym chlebkiem
Kasia

52. Data: 2005-05-19 10:59:50

Temat: Re: Nietuzinowy pomys? na grilla [pytanko] (ot)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:1gem81p619qog2ssfbimnnc48fbjc68asb@4ax.com...
> On Wed, 18 May 2005 14:36:32 +0200, Krystyna Chiger
> <k...@p...pl> wrote:

> Pierz, co juz widzi, ze trzeba bedzie kupic dwa. i jak tu nie
> znajdzie czegos takiego, to bedzie jeden dzwigal jako bagaz
> podreczny....ale w sumie banalny bagaz podreczny w porownaniu z
> innymi
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

....przytargasz sobie przytargasz...

Jak w Hiszpani zachorowalam na taaka patelnie do robienia paeli to
siedzialam i myslam jak takie cos wprowadzic do samolotu...centalnie za
szerokie...profilem za wysokie...

to taka byla ze trzymajac za raczki mozna - by bylo zima na brzuchu
zjezdzac...
Ta patelnia sni mi sie po nocach...

agataw

53. Data: 2005-05-19 15:50:40

Temat: Re: Nietuzinowy pomysł na grilla [pytanko]
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl napisał(a):

> Ok. Pomysł jest.
> Czekam na kolejne.

Ja robilem tydzien temu kebaby. 2kg miesa wolowo-wieprzowego (mielonego)
3 paczki przyprawy do kebabu (no chyba, ze ktos ma skladniki takowej to
moze sam skomponowac) do tego sol i pieprz... Bulka pszenna i jesli ktos
lubi cebula i czosnek, a takze 2 jajka na kilogram miesa (nie wiecej).
Wszystko wymieszac doklasdnie jak na mielone. Potem nabierac miesa w
ilosci okolo 1,5-2 srednich jajek (taka objetosc) i oklejac patyczki
takie 25 cm Potem mozna do lodowki i tyle ile potrzeba na grilla...
zgrillowac z 2-4 stron i jesc - dobry sos na bazie jogurtu lub kefiru -
moi woleli sarepska lub rosyjska musztarde i ostry catchup.
Zeberka tez doskonale wychodza na grillu, ale dobrze je zabejcowac
wczensiej - ja najbardziej lubie pikantne maceraty.
Do wszstkiego mozna zgrillowac samodzielnie przygotowane pieczywko
czosnkowe lub po prostu pszenny chleb (czerstwy) pokrojony na grube
kromy i obsmarowany masłem czosnkowym lub samym czosnkiem...

Pozdrawiam

Maciej

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

54. Data: 2005-05-22 14:20:22

Temat: Re: Nietuzinowy pomysł na grilla [EOT]
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nic nowego w tym wątku już się nie pojawia, uznaję temat za
skończony.
Ponotowałem skrzętnie pomysły i przepisy - i jak się zdecyduję i coś
stworzę, nie omieszkam się pochwalic (tak ok. 05/06).
Dziękuję wszystkim za inspiracje

sadyl

55. Data: 2005-06-05 22:51:47

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> nie omieszkam się pochwalic (tak ok. 05/06).
> Dziękuję wszystkim za inspiracje

Impreza nie wypaliiła z przyczyn pogodowych, za to w ramach experymentów
wymodziłem sałąłtkę Ani.
Przyznaję nietuzinkowa.
Co prawda jaja poćwiartowałem (nie miałem sumienia ich rozszarpywać:)
ale mimo tego sałątka jest..jakby to powiedziec.. perwersyjna w skmaku.

Polecam

Sadyl & AE (obaj żerli)

56. Data: 2005-06-05 23:55:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 6 juin 2005 ŕ 00:51:47, dans <4...@p...onet.pl> vous
écriviez :

> [...]
> Co prawda jaja poćwiartowałem (nie miałem sumienia ich rozszarpywać:)
> ale mimo tego sałątka jest..jakby to powiedziec.. perwersyjna w skmaku.

Ciesze sie ze wyszlo, a gwoli scislosci prosze mnie nie mieszac z moja
siostra ;)

Ewcia

--
Niesz

57. Data: 2005-06-06 08:24:26

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote:

> Ciesze sie ze wyszlo, a gwoli scislosci prosze mnie nie mieszac z moja
> siostra ;)

Sorki Ewcia - przepis pochodził oczywiście od Ciebie

sadyl

Co to moze być ???
kokosanki ale takie wilgotne w środku
Masz przewozny gril i dystrybutor piwa? Serwujesz jadlo na imprezach?
[ot] Potrzebuje rady kobiet, tu nie powinno ich brakowac [help]
Hit firmy K* - biała zasmażka :-)))