Nietypowo zapomniana pigułka

1. Data: 2004-08-02 17:24:45

Temat: Nietypowo zapomniana pigułka
Od: "Nurse" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych grupowiczów
Problem jest następujący: w piątek żona zapomniała wziąć pigułki (bierze ok
godz. 20), więc wzięła ją rano ok. godz 10. Wieczorem znowu zapomniała i
znowu wzięła ją nazajutrz o 10 rano. Tego samego dnia wzięła pigułke
normalnie wieczorem i profilaktycznie użyliśmy prezerwatywy, która pękła (ot
taka seria kombinowana). Dwa pytania: jakie jest prawdopodobieństwo zajścia
w ciążę i co gorsza, czy żona może nadal brać pigułki, bez obawy o
ewentualnego malucha :) Pomóżcie, bo wszyscy lekarze na wakacjach.

2. Data: 2004-08-02 18:12:25

Temat: Re: Nietypowo zapomniana pigułka
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ciążę i co gorsza, czy żona może nadal brać pigułki, bez obawy o
> ewentualnego malucha :) Pomóżcie, bo wszyscy lekarze na wakacjach.

prawdopodobieństwo zawsze jest , zalezy czy były to pigułki zpierwszego
tygodnia czy tez z ostatniego tygodnia , pigulki nie dropsy i nie powinno sie
ich brac w ten sposob !! a dwie zapomnianie pigulki to juz spore
prawdopodobieństwo al ekto sie bedzie bawil w rachunek prawdopodobienstwa >??/

ja bym wzięła Postinor jesli niechcecie jeszcze dzieci , moze do przychodni na
jakis dyzur sie udac??

ew. złeg wplywu n dziecko nie bedzie

pozdrawiam

Aska

3. Data: 2004-08-02 21:29:32

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nurse" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znowu wzięła ją nazajutrz o 10 rano. Tego samego dnia wzięła pigułke
> normalnie wieczorem i profilaktycznie użyliśmy prezerwatywy, która pękła

Dwa pytania:. Jakie to tabletki [nazwa] i która to byla tabletka?

HaNkA

4. Data: 2004-08-03 06:23:01

Od: "Nurse" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa pytania:. Jakie to tabletki [nazwa] i która to byla tabletka?

Logest i 10sztuka

5. Data: 2004-08-03 10:19:46

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Logest i 10sztuka

1 tabletka zapomniana w pierwszym tygodniu stosowania.
Należy jak najszybciej przyjąć zapomnianą tabletkę (nawet jeżeli oznacza to
przyjęcie dwóch tabletek jednocześnie) a kolejne tak jak zazwyczaj. Przez
następne 7 dni należy stosować dodatkową metodę antykoncepcji (metoda
barierowa). Istnieje możliwość zajścia w ciążę w przypadku stosunków
płciowych w tygodniu poprzedzającym zapomnienie tabletki. Należy zasięgnąć
porady lekarza.

1 tabletka zapomniana w drugim tygodniu stosowania Należy jak najszybciej
przyjąć zapomnianą tabletkę (nawet jeżeli oznacza to przyjęcie dwóch
tabletek jednocześnie) a kolejne tak jak zazwyczaj. Skuteczność tabletki
jest zachowana i nie potrzeba stosować dodatkowych metod antykoncepcyjnych.

1 tabletka zapomniana w trzecim tygodniu stosowania Istnieją dwie możliwości
bez potrzeby stosowania dodatkowej metody antykoncepcyjnej:

Należy jak najszybciej przyjąć zapomnianą tabletkę (nawet jeżeli oznacza to
przyjęcie dwóch tabletek jednocześnie) a kolejne tak jak zazwyczaj. Po
przyjęciu ostatniej tabletki z opakowania, nastepnego dnia należy rozpocząć
przyjmowanie tabletek z nowego opakowania nie robiąc przerwy. Krwawienie
miesiączkowe może wystąpić dopiero po zakończeniu przyjmowania tabletek z
drugiego opakowania. Jednakże w trakcie przyjmowania tabletek może wystapić
plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe.

lub

Można zaprzestać przyjmowania pozostałych tabletek z opakowania, zrobić 7
dniową lub krótszą przerwę (licząc również dzień w którym zapomniano przyjąć
tabletkę) i rozpocząć przyjmowanie tabletek z następnego opakowania.
Stosując tę metodę można rozpoczynać kolejne opakowanie tego samego dnia
tygodnia jak zazwyczaj.

a na drugi raz poleam nie zapominac !!

pozdrówka
Aska

6. Data: 2004-08-03 21:26:53

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> barierowa). Istnieje możliwość zajścia w ciążę w przypadku stosunków
> płciowych w tygodniu poprzedzającym zapomnienie tabletki. Należy zasięgnąć

Dziwne,gdy ja zapomnialam polknac tabletke w pierwszym tygodniu i
zadzwonilam do lekarza,kazal mi wcale jej nie brac,ostatnio wywalic.A juz na
pewno nie lykac dwoch jednoczesnie.Poza tym raz przez pomylke lyknelam dwie
i mdlilo mnie na maxa.

Magda

Biochemia Harpera
Fizjoterapia