Niewydolność serca

1. Data: 2005-02-11 16:37:42

Temat: Niewydolność serca
Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Państwa i proszę o informację, co oznacza termin "niewydolność serca",
z czym się to wiąże, czy jest to zespół chorób, czy też jedno konkretne
schorzenie?
Pozdrawiam, dziękuję za każdą odpowiedź.
Remina

2. Data: 2005-02-11 18:49:23

Temat: Re: Niewydolność serca
Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Feb 2005 17:37:42 +0100, remina napisał(a):

> [...]
> schorzenie?
> Pozdrawiam, dziękuję za każdą odpowiedź.

niewydolność serca to bardzo ogólne pojęcie - z j a k i e j ś
przyczyny mięsień sercowy nie jest w stanie wykonać pracy,
zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie organizmu w warunkach, w jakich
dotychczas radził sobie dobrze.

przyczyn jest wiele. myślę, że większość informacji znajdziesz
googlając. wpisz proszę hasło 'niewydolność serca' w www.google.pl. w
razie wątpliwości - pytaj.

pozdrawiam,
piotr

3. Data: 2005-02-13 00:58:41

Od: "Jacek Tusuńaki" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrtr <p...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> dotychczas radził sobie dobrze.
>
> przyczyn jest wiele. myślę, że większość informacji znajdziesz

Dziewczyna się uczy lub szuka informacji na tem temat

Pojęcie bardzo szerokie

4. Data: 2005-02-14 15:58:17

Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyna się uczy lub szuka informacji na tem temat
>
> Pojęcie bardzo szerokie
Witam, Nie uczy sie, jest już baardzo dużą dziewczynką i ma schorzenie,
które chyba nie jest poważne, skoro kardiolog stwierdził, że z tym można żyć
długo i szczęśliwie, natomiast czytając informacje mojego ubezpieczyciela
spostrzegłam, że w przypadku niewydolności serca wypłaca odszkodowanie i
dlatego zastanawiałam się, czy to, z czym "mogę żyć długo i szczęśliwie"
jest niewydolnością.
Bo skoro już jest .....Wiedza medyczna jest mi zupełnie obca i dlatego
zapytałam na tej grupie, być może moje pytanie laika wydało sie Wam dziwne.
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi.
Remina

5. Data: 2005-04-14 08:12:20

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan