Niezyt jamy ustnej

1. Data: 2002-06-11 05:33:18

Temat: Niezyt jamy ustnej
Od: "eFka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos mi podpowie, czym najlepiej plukac (a moze jest cos dobrego do
ssania) by odkazic jame ustna? Od dosc dawna mam jakies paskuctwo;
zaczerwienienie, jakby "poocierane" niektore miejsca.
Plukam Septovit'em, smaruje Aphtin'em, Sachol'em... a to wciaz powraca.
Czesto wyskoczy jakis babel to tu, to tam, pojawi sie jakas ranka.
Jedyny plus tego, to mniej jadam, bo sprawia mi to bol. Np. gdy jem
truskawki, bardzo piecze.
Zaczelam juz uzywac antybiotyku w aerozolu (Bioparox), ale jak dotad,
niewiele pomaga.

Pozdrawiam!
eFka

2. Data: 2002-06-11 15:39:21

Temat: Re: Niezyt jamy ustnej
Od: "Bona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tantum Verde jest niezłe i w aerozolu i w płynie, ale myślę, że jeśli to tak
długo trwa, to powinnaś się przespacerować do lekarza, ewentualnie pozażywaj
witaminę 'C' w dużych ilościach i to najlepiej naturalną, moze brakuje ci
jakichś mikroelementów
b.

3. Data: 2002-06-12 07:35:06

Od: "eFka" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedz.
Do lekarza NIE POJDE. Mam ostatnio przesyt wizyt u lekarza. Sprobuje
zastosowac proponowana kuracje. Moze pomoze... Bardzo mi to przeszkadza.
Jakies lamanie w kosciach od dluzszego zcasu tez mi sie przyczepilo.
-( Ciagle mnie cos dopada!
((
Pozdrawiam!
eFka

4. Data: 2002-06-13 07:23:15

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do lekarza NIE POJDE. Mam ostatnio przesyt wizyt u lekarza.

no to lecz sie sama -powodzenia...
czasami troche grozniejsze choroby daja objawy w jamie ustnej, ale
oczywiscie skoro stwierdzilas ze bioparox ci pomoze to z powodzeniem sama
sie wyleczysz. :(

LUDZIE
diagnoza przez internet to żadna diagnoza, takie zmiany w j. ustnej trzeba
widziec,,, no ale skoro "do lekarza NIE PÓJDĘ" to nie spodziewaj sie cudów
po leczeniu na grupie....

Adam

5. Data: 2002-06-15 08:54:59

Od: "eFka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojde, juz pojde... bo wiem chyba, co mi jest. :-( Widac, ze zdenerwowalam
niektorych - przepraszam.
eFka

nowe zasady odplatnosci lekow
jak dlugo mozna nie spac ?
Pilne - zdjecia mutantow :)
chrom organiczny
Pierwsza w Polsce tabletka antykoncepcyjna nie zawierająca estrogenów.