Niskie tetno 42

1. Data: 2005-06-20 18:54:57

Temat: Niskie tetno 42
Od: "adam" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cisnienie u 76 l. mezczyzny jest ok 140/80, ale tetno 42. Czy nie za niskie?
adam

2. Data: 2005-06-20 19:14:21

Temat: Re: Niskie tetno 42
Od: Basia <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

20 Jun 2005 20:54:57 +0200, adam napisał(a):

> Cisnienie u 76 l. mezczyzny jest ok 140/80, ale tetno 42. Czy nie za niskie?

Już bym wolała mieć tętno 42, bo ja mam dzisiaj berdzo wyskoke (100) i
normalnie "zdycham". Najgorsze jest to "łupanie" z tyłu głowy.

Basia

3. Data: 2005-06-20 20:14:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jun 2005, adam wrote:

> Cisnienie u 76 l. mezczyzny jest ok 140/80, ale tetno 42. Czy nie za niskie?
> adam

teoretycznie niby tak. Ale w praktyce to, czy takie tetno
wymaga leczenia czy nie zalezy od calosci objawow, stosowanych
lekow i wyniku badania ekg podczas takiego tetna

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2005-06-20 20:17:13

Od: "adam" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teoretycznie niby tak. Ale w praktyce to, czy takie tetno
> wymaga leczenia czy nie zalezy od calosci objawow, stosowanych
> lekow i wyniku badania ekg podczas takiego tetna

Tak, ale chodzi o to czy nie powinien natychmiast wezwac pogotowia?

ginekolog - Warszawa
Dziwne objawy
Torbile kości ogonowej...
Ciśnienie