w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?

1. Data: 2005-06-20 19:03:34

Temat: w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?
Od: katarina <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie do grupowiczów. Mianowicie, dzisiaj byłam u pani
ginekolog zapytałam o to czy mogłabym rozpocząć przyjmowanie pigułek
antykoncepcyjnych a pani doktor na to, ze właściwie tak ale odradza ze
względu na mój młody wiek (18 lat) i nieregularne miesiączkowanie. Ale
ja całkowicie zapomniałam spytać czy przypadkiem te tabletki nie
pomagają ustabilizować okresu. W związku z tym pytanie: co Wy sądzicie o
tym, żebym rozpoczęła przyjmować pigułki?

--
"Najsprawiedliwsza opinia o większości kobiet jest obrazą dla ich
wyjątków." (Aleksander Świętochowski)

2. Data: 2005-06-20 19:24:49

Temat: Re: w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?
Od: Basia <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jun 2005 21:03:34 +0200, katarina napisał(a):

> [...]
> pomagają ustabilizować okresu. W związku z tym pytanie: co Wy sądzicie o
> tym, żebym rozpoczęła przyjmować pigułki?

Nie bierz jeśli nie boisz się zajścia w ciążę. Okres sam Ci się z czasem
wyreguluje, a unikniesz obrzydliwego owłosienia na nogach ( po tych
proszkach) i depilowania, oraz innych schorzeń.

Barbara

3. Data: 2005-06-20 19:26:53

Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Rozpoczęcie przyjmowania pigułek w Twoim wieku nie jest zbrodnią, ale pani
ginekolog miała rację odradzając Ci to. Warto dać organizmowi, który
niedawno zaczął swoją czynność hormonalną w tym zakresie, trochę czasu.
Niech dojrzeje do końca i dogra wszystkie mechanizmy. Nie jest dobrze wcinać
mu się na tym etapie z hormonami z zewnątrz.
Owszem, pigułki regulują cykl, bo niejako zastępują czynność hormonalną
organizmu, która nie zawsze jest regularna. Ale nie należy za wcześnie na
siłę regulować, niech Twój organizm najpierw spróbuje zrobić to
samodzielnie. Poza tym, nieregularny cykl sam w sobie nie jest jeszcze
powodem do brania jakichkolwiek leków.

Czy pigułki są Ci rzeczywiście potrzebne? Oczywiście lepsze to, niż
niechciana ciąża.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2005-06-20 21:47:54

Od: "Papa Smerf" <z...@c...kurwa.mac> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bierz jeśli nie boisz się zajścia w ciążę. Okres sam Ci się z czasem
> wyreguluje, a unikniesz obrzydliwego owłosienia na nogach ( po tych
> proszkach) i depilowania, oraz innych schorzeń.

kurcze, ten meszek pod nosem to tez chyba od tych proszków ?

5. Data: 2005-06-20 22:03:52

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 20 Jun 2005 21:24:49 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Basia, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> obrzydliwego owłosienia na nogach ( po tych
> proszkach)

Kurcze - jakos nie zauwazylam zeby w czasie brania pigulek owlosienie na
moich nogach stalo sie jakies szczegolnie obrzydliwe - tudziez bardziej
obrzydliwe niz na codzien ;)

> i depilowania,

Naprawde??
Nie branie pigulek to zapewnia??
Genialne...
Szkoda ze u mnie nie dziala ;)

> oraz innych schorzeń.

No faktycznie - depilacja to fatalne schorzenie ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2005-06-20 22:27:37

Od: Basia <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jun 2005 23:47:54 +0200, Papa Smerf napisał(a):

> kurcze, ten meszek pod nosem to tez chyba od tych proszków ?

U Ciebie? Brałaś?

Basia

7. Data: 2005-06-21 06:47:41

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bierz jeśli nie boisz się zajścia w ciążę. Okres sam Ci się z czasem
> wyreguluje, a unikniesz obrzydliwego owłosienia na nogach ( po tych
> proszkach) i depilowania, oraz innych schorzeń.

jeszcze napisz że może oślepnąć od brania pigułek, bo chyba tylko tego tu
zabrakło

pl

8. Data: 2005-06-21 07:20:16

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bierz jeśli nie boisz się zajścia w ciążę. Okres sam Ci się z czasem
> wyreguluje, a unikniesz obrzydliwego owłosienia na nogach ( po tych
> proszkach) i depilowania, oraz innych schorzeń.

cos czuje moherowy beret:)
p.

9. Data: 2005-06-21 07:24:07

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

katarina napisał(a):
> [...]
> pomagają ustabilizować okresu. W związku z tym pytanie: co Wy sądzicie o
> tym, żebym rozpoczęła przyjmować pigułki?

hm... ja zaczęłam brać pigułki w Twoim wieku...

jakoś żyję ;)

a tak bardziej poważanie - ja akurat od zawsze miałam regularne cykle,
prawie co do godziny...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

10. Data: 2005-06-21 13:03:39

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski napisał(a):

> Najlepiej jak najpóźniej, czyli po wyjściu za mąż (czyli w wieku 27-30 lat).
> A wcześniej - szklanka wody ZAMIAST. To najlepszy środek antykoncepcyjny.
> Zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn (równouprawnienie!). Nie wywołuje
> również objawów ubocznych.

znalazł się świętoszek :P

PS: niektórzy wychodzą biorą ślub przed 20, niektórzy nigdy...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Niskie tetno 42
ginekolog - Warszawa
Dziwne objawy
Torbile kości ogonowej...