w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?

11. Data: 2005-06-21 13:03:40

Temat: Re: w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?
Od: "Marcin Ciesielski" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarina" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:d9747p$t0h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W związku z tym pytanie: co Wy sądzicie o tym, żebym rozpoczęła przyjmować
> pigułki?

Najlepiej jak najpóźniej, czyli po wyjściu za mąż (czyli w wieku 27-30 lat).
A wcześniej - szklanka wody ZAMIAST. To najlepszy środek antykoncepcyjny.
Zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn (równouprawnienie!). Nie wywołuje
również objawów ubocznych.

--
-Dziękuję postoję! - jak powiedział przestępca sadzany na krześle
elektrycznym.

12. Data: 2005-06-21 21:19:14

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" <m...@n...op.pl> napisał w
wiadomości

> Najlepiej jak najpóźniej, czyli po wyjściu za mąż (czyli w wieku 27-30
> lat).

O qrcze, jakies nowe normy na zamazpojscie i... wspolzycie???

> A wcześniej - szklanka wody ZAMIAST. To najlepszy środek antykoncepcyjny.
> Zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn (równouprawnienie!).

A to tak z autopsji??? To ile juz wytwales?

>Nie wywołuje również objawów ubocznych.

hmm, czyzby?

Iwona
// Gdy widzimy już tylko to, co chcemy widzieć, osiągnęliśmy duchową ślepotę
//
Marie von Ebner-Eschenbach

13. Data: 2005-06-22 00:01:44

Od: "Papa Smerf" <z...@c...kurwa.mac> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie? Brałaś?

u mnie to nie meszek ale wąsy i broda, to normalne jak się jest mężczyzną,
moje pytanie odnosiło się do kobiet z meszkiem pod nosem (mnóstwo tego
obserwuje...fuuu) odnośnie twojej sugestii owłosienia nóg kobiet po
proszkach,
czy naprawdę tak trudno było to zrozumieć ?

pozdrawiam.

14. Data: 2005-06-23 16:38:06

Od: Kaja <k...@n...spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Jun 2005 02:01:44 +0200, Papa Smerf napisał(a):

> [...]
> moje pytanie odnosiło się do kobiet z meszkiem pod nosem (mnóstwo tego
> obserwuje...fuuu) odnośnie twojej sugestii owłosienia nóg kobiet po

Moja siostra cioteczna już jako dzieciak miała malutki wąsik i się
"chłopy" do niej uśmiechali (fakt, że w ogóle śliczna była i miała wielkie
czarne oczy). Trochę to kłopotliwe było. Jak dorosła to ten wąsik się już
gdzieś ulotnił.

> czy naprawdę tak trudno było to zrozumieć ?

Nie.
Myślałam, że to do mnie jakaś aluzja.

Kaja

15. Data: 2005-06-23 18:19:24

Od: "Papa Smerf" <z...@c...kurwa.mac> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czarne oczy). Trochę to kłopotliwe było. Jak dorosła to ten wąsik się już

mam wrażenie że coś kręcisz, od kiedy to dzieci mają zarost na twarzy ?
chociaż po tym czarnobylu to kto wie ?

16. Data: 2005-06-23 21:25:38

Od: Kaja <k...@n...spamuj.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Jun 2005 20:19:24 +0200, Papa Smerf napisał(a):

> mam wrażenie że coś kręcisz, od kiedy to dzieci mają zarost na twarzy ?
> chociaż po tym czarnobylu to kto wie ?

Jaki zarost? Miała taki delikatny wąsik. Dawno przed czarnobylem. Chodziła
wtedy do podstawówki. Teraz już niestety 2 lata nie żyje (umarła nagle na
serce). Była lekarką. Po skończeniu studiów dostała "z rąk" ministra
zdrowia nagrodę jako najzdolniejsza studentka.

--
Kaja

17. Data: 2005-06-24 08:43:22

Od: "Papa Smerf" <z...@c...kurwa.mac> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serce). Była lekarką. Po skończeniu studiów dostała "z rąk" ministra
> zdrowia nagrodę jako najzdolniejsza studentka.

oj już nie nie wchodzmy w szczegoly osobiste "denatki", najważnbiejsze ze ty
masz jeszcze serducho zdrowe ;O)

> --
> Kaja
- Paschalska ?