Nivea do ust

1. Data: 2003-06-05 15:11:27

Temat: Nivea do ust
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez dzis zakupiłam, nowa - z tzw serii na słonce.
Od tej z poprzedniego roku rozni sie tym, ze:
1.ma SPF 25, wiec sporo
2. wygodniejsze opakowanie - otwoeranie jednym ruchem reki, bez nekretek
(moze sie to sprawdzic w warunkach plazowo - piaszczystych)
3. i najwazniejsze - jest bezbarwna, nie zostawia jak jej poprzedniczka,
białawej powłoki na ustach.

Smaku nie wyczułam, ale ja to zazwyczaj tego nie wyczuwam, nie klei sie, i
na razie wygląda na to, ze wszystko z nią ok, i bede jej letnią porą używac
( póxniej pewnie tez, chyba ze znowu cos innego w łapki mi wpadnie) :)

aha, ceny nie pamietam - bo paragon juz w smieciach wylądował.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-05 20:36:40

Temat: Re: Nivea do ust
Od: "Anuryca" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tez dzis zakupiłam, nowa - z tzw serii na słonce.

> 3. i najwazniejsze - jest bezbarwna, nie zostawia jak jej
poprzedniczka,
> białawej powłoki na ustach.

Super, że w końcu coś z tą powłoką zrobili :)
Uwilbiam pomadki niwea, ale ta słoneczna dobijała mnie tą bielą.
Te nowe też są w żółtych opakowaniach?

Pozdrawiam
Anuryca

1. Data: 2003-06-05 20:39:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Jun 2003 22:36:40 +0200, Anuryca wrote:

> poprzedniczka,
>

> Super, że w końcu coś z tą powłoką zrobili :)
> Uwilbiam pomadki niwea, ale ta słoneczna dobijała mnie tą bielą.
> Te nowe też są w żółtych opakowaniach?

Tak, zólto - białe,
ale nie są okrągłe - takie nieco kanciaste, wiec nie sposob pomylic, i
otwierają sie takim 'wysuwakiem' a nie typową nakładką.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

plyn do higieny intymnej - jaki?