No.

1. Data: 2009-08-04 19:40:48

Temat: No.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że starczy.

2. Data: 2009-08-04 20:27:11

Temat: Re: No.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Myślę, że starczy.

Idź, idź, michał Cię godnie zastąpi :)

--
Pozdrawiam - Aicha (szklaaaanka wodyyyy)

3. Data: 2009-08-04 20:50:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Myślę, że starczy.

Bo, ponieważ, dlaczego?

--

Paulinka zawiedziona

4. Data: 2009-08-04 23:28:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> My�l�, �e starczy.

IKselcia, czy to ty do tego stanu doprowadziłaś?
______________________

  inkwizytorstarszy04.08.09, 23:18Odpowiedz
Niestety,w wiosce Kielce słuchanie muzyki po ukończeniu 35 roku życia,
uważane jest jako zboczenie. Większości wystarczają organy w
niedziele.
Czym skorupka za młodu nasiąkła...
http://forum.gazeta.pl/forum/w,60,98601409,,Koniec_d
zierzawy_za_zbyt_glosna_impreze.html?v=2

5. Data: 2009-08-04 23:34:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> Niestety,w wiosce Kielce słuchanie muzyki po ukończeniu 35
> roku życia, uważane jest jako zboczenie. Większości wystarczają
> organy w niedziele.

A czarownica nie może być symbolem miasta, bo jest bezbożna :)

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-08-05 09:42:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Myślę, że starczy.

Uwiąd? No cooo Tyyyy?!!!!!

Qra

7. Data: 2009-08-05 10:19:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Uwiąd? No cooo Tyyyy?!!!!!

Qro, noooo.... Dobrze, że zdążyłam herbatę wypić :DDDDD

A skoro już o starczym - to kto? TŻet czy TZetka? A może oboje?

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-08-05 19:25:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Bo, ponieważ, dlaczego?

Wrzuciłam do wyszukiwarki w czytniku XL-kę. Dwie godziny wieczoru,
spędzone na klepaniu postów, zabrane mężowi. Dwie godziny cennego czasu,
którego mają coraz mniej - zamiast ofiarować je TZtowi - na wymianie
inwektyw z jakimiś idiotami, którzy nie chcą/nie potrafią uwierzyć w ich
(postów, nie inwektyw:)) prawdziwość. Masochizm czystej wody (o reszcie
nie wspomnę). No i ja bym to potraktowała jako zdradę, gdyby mi tak chłop
codziennie "znikał" będąc tuż obok :D

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-08-05 19:36:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> [...]
> (postów, nie inwektyw:)) prawdziwość. Masochizm czystej wody (o reszcie
> nie wspomnę). No i ja bym to potraktowała jako zdradę, gdyby mi tak chłop

Ale mentalną, astralną, oralną czy inną jaką?

Qra

10. Data: 2009-08-05 19:38:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Ale mentalną, astralną, oralną czy inną jaką?

Digitalną.
(digitus = palec)

--
Pozdrawiam - Aicha

Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/
Cele współczesnej psychologii i psychoterapi.
MALE CREDO
DOBRE
zabiłbyś z zimna krwią...?